Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 

Vi har noen naboer som er veldig glad i musikk, holder oss voksne og enkelte ganger barn våkne også. Dette er musikk fra 07.00-02.00 kanskje lenger. Sku tro de aldri sov. Men disse snakker kunn engelsk, vi har sagt ifra om at musikken dems holder oss våkne og at det er frustrerende.  Sagt de kan høre på musikk, men dempe den bassen. Men han kom truende på døra en ettermiddag fordi jeg ikke hadde åpnet døra på matta fordi jeg klagde på musikken dems.  De har til og med skrudd av musikken når jeg har sendt mld og de har nektet for musikken. Rart det blir stille egentlig.  

Men nå ikveld er musikken ille,hvis jeg klager på musikken ikveld kommer han på døra og skal kjefte oss ned. Hva gjør vi i sånne situasjoner?

Skal sies at vi måtte flytte barna sitt rom på andre siden av huset for at de ikke skulle holdes våkne.. har hjulpet, men vi holdes våkne.. 

Råd?

Anonymkode: ba72d...679

AnonymBruker
Skrevet

Dere ringer politet da.

Anonymkode: 49543...4f1

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Når dere ikke når fram til naboen så er politiet neste instans.

Anonymkode: 172fd...879

• Liker 2
Skrevet

Du skal ringe til politiet. Ikke varsle naboen på forhånd.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei. 

Vi har noen naboer som er veldig glad i musikk, holder oss voksne og enkelte ganger barn våkne også. Dette er musikk fra 07.00-02.00 kanskje lenger. Sku tro de aldri sov. Men disse snakker kunn engelsk, vi har sagt ifra om at musikken dems holder oss våkne og at det er frustrerende.  Sagt de kan høre på musikk, men dempe den bassen. Men han kom truende på døra en ettermiddag fordi jeg ikke hadde åpnet døra på matta fordi jeg klagde på musikken dems.  De har til og med skrudd av musikken når jeg har sendt mld og de har nektet for musikken. Rart det blir stille egentlig.  

Men nå ikveld er musikken ille,hvis jeg klager på musikken ikveld kommer han på døra og skal kjefte oss ned. Hva gjør vi i sånne situasjoner?

Skal sies at vi måtte flytte barna sitt rom på andre siden av huset for at de ikke skulle holdes våkne.. har hjulpet, men vi holdes våkne.. 

Råd?

Høres ut som det kan være sentralstimulerende inni bildet. Du ringer uansett politiet og så er det bare å håpe de gidder å ta oppdraget.

Anonymkode: 8addf...743

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da skal jeg prøve å ringe politiet neste gang. De ga seg 01 inatt, men bare å vente på at de starter igjen nå. 

AnonymBruker
Skrevet

Flytt inn i skauen?

Anonymkode: 221ef...1f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Flytt inn i skauen?

Lettere og bare ringe politiet. 

Anonymkode: 2516f...cd8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Flytt inn i skauen?

Da syntes jeg hovedproblemet (dem) burde flytta inn i skauen. Er ikke bare oss, men resten av nabolaget irriterer seg da vi flyttet hitt pga det var stille. (Disse var siste inn i nabolaget). Når de var på visning,visste de det var mange småbarnsfamilier her. Og flytte hitt og spille musikk hver dag og ikke minst her om dagen. Skrudde de opp bassen kl 23.30... det kunne de spart seg for. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Da syntes jeg hovedproblemet (dem) burde flytta inn i skauen. Er ikke bare oss, men resten av nabolaget irriterer seg da vi flyttet hitt pga det var stille. (Disse var siste inn i nabolaget). Når de var på visning,visste de det var mange småbarnsfamilier her. Og flytte hitt og spille musikk hver dag og ikke minst her om dagen. Skrudde de opp bassen kl 23.30... det kunne de spart seg for. 

Jeg hadde noen sånne naboer, altså som var glad i musikk, høy bass. Musikken gikk rett i fjellet så det dunket i huset jeg bodde.

Men... disse spilte aldri musikk etter klokka 23.00, og som regel aldri noe senere enn klokka 21.00.

Anonymkode: 172fd...879

AnonymBruker
Skrevet

De skal være stille kl.23 på kvelden, så om det ikke nytter å gi beskjed, må du kontakte politiet, ja.

Anonymkode: 8181e...257

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Lettere og bare ringe politiet. 

Hvis de kommer da, de har veldig knappe ressurser og må prioritere knallhardt.

Anonymkode: f6a17...631

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvis de kommer da, de har veldig knappe ressurser og må prioritere knallhardt.

Anonymkode: f6a17...631

Kommer kanskje an på hvor du bor. I Oslo kommer de. De ville selvsagt prioritert drap, men stort sett har de patruljer rundt som skal holde ro og orden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...