Gå til innhold

Noen klarsynte her?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan noen klarsynte se litt på situasjonen mellom min mor og meg? Hun er så vanskelig å snakke med ang litt vonde temaer og situasjoner, føler hun ikke forstår meg og hva jeg står i, og det skaper mye vonde følelser i meg. Ser hun ikke hvor hardt jeg prøver, til tross for veldig vanskelige utfordringer? Virker som hun er oppgitt og skuffet over meg, og nekter å høre på hvis jeg har behov for å forklare. Veldig lei situasjon😔

Blir også glad om dere kan se på den sosiale situasjonen min fremover også? Mange vanskelige år har gjort at jeg ikke lenger har like god kontakt med venner, kjenner på en større avstand med mange. Flere skal bl.a møtes til 17.mai- frokost imorra, men jeg er ikke invitert. De vet jeg sitter hjemme alene😔 

Anonymkode: 32cca...c0a

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Kan noen klarsynte se litt på situasjonen mellom min mor og meg? Hun er så vanskelig å snakke med ang litt vonde temaer og situasjoner, føler hun ikke forstår meg og hva jeg står i, og det skaper mye vonde følelser i meg. Ser hun ikke hvor hardt jeg prøver, til tross for veldig vanskelige utfordringer? Virker som hun er oppgitt og skuffet over meg, og nekter å høre på hvis jeg har behov for å forklare. Veldig lei situasjon😔

Blir også glad om dere kan se på den sosiale situasjonen min fremover også? Mange vanskelige år har gjort at jeg ikke lenger har like god kontakt med venner, kjenner på en større avstand med mange. Flere skal bl.a møtes til 17.mai- frokost imorra, men jeg er ikke invitert. De vet jeg sitter hjemme alene😔 

Gå til Gud og spør om hjelp. Og Han vil hjelpe deg om du åpner ditt hjerte. Klarsynte driver på med satanistiske krefter. Du vil ikke blande deg borti slikt.

Anonymkode: 220e6...84f

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Gå til Gud og spør om hjelp. Og Han vil hjelpe deg om du åpner ditt hjerte. Klarsynte driver på med satanistiske krefter. Du vil ikke blande deg borti slikt.

Anonymkode: 220e6...84f

Jeg har god erfaring fra klarsynte tidligere i livet, og det er etter min erfaring bare gode energier de bærer med seg, de som jeg tidligere har hatt kontakt med. Så jeg velger å spørre klarsynte her inne😊

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...