AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #1 Skrevet 16. mai 2023 Er i et nytt forhold, men det føles ikke likt som med eksen. Med eksen hadde jeg en tilfredshet og ro i meg og tvilte ikke. Det gjør jeg nå, jeg kjenner ikke på den samme lykken og stoltheten og den roen i dette forholdet. Dette på tross av at han jeg er sammen med nå er en langt bedre mann. Han er tålmodig, omsorgsfull, lyttende og tilstede. Eksen var humørsyk, respektløs, nedlatende og utilgjengelig. Har noen erfaring med at dette kan gå seg til? Er et halvt år inn i det nye forholdet, 2 år siden brudd med eksen. Han nye har også et lite barn 100%, det kan kanskje også spille inn? Jeg savner så å ikke ha denne gnagende følelsen av at ting ikke er helt riktig, selv om det på papiret er mye mer riktig enn eksen.. Anonymkode: 222dc...bcf
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #2 Skrevet 16. mai 2023 Vanskelig å si. Kanskje er du litt skada fra forrige, det høres ikke helt bra ut. Eller så har du ikke helt de rette følelsene? Eller så kan det være pga. forrige tok slutt og du er redd for at det samme skal skje. Ikke så rart, hvis du ikke har vært i så mange seriøse forhold? Jeg har den følelsen av og til fortsatt, 7 år senere. Men stort sett har jeg det bra. Og jeg ønsker ikke å avslutte, bare tanken gjør meg trist. Tror at jeg bare er en type som er litt tvilende iblant. Anonymkode: d9115...ef6
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #3 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vanskelig å si. Kanskje er du litt skada fra forrige, det høres ikke helt bra ut. Eller så har du ikke helt de rette følelsene? Eller så kan det være pga. forrige tok slutt og du er redd for at det samme skal skje. Ikke så rart, hvis du ikke har vært i så mange seriøse forhold? Jeg har den følelsen av og til fortsatt, 7 år senere. Men stort sett har jeg det bra. Og jeg ønsker ikke å avslutte, bare tanken gjør meg trist. Tror at jeg bare er en type som er litt tvilende iblant. Anonymkode: d9115...ef6 Jeg er også en tvilende type! Så derfor ble jeg så forbausa og lykkelig av den følelsen av å være så tilfreds og sikker med forrige, ikke kjent på i forhold før. Og jeg tror jeg fort vil ha det jeg ikke kan få, Så når eksen var varm/kald om hverandre eller holdt meg litt utenfor stupet, klamra jeg meg fast og ble bare sikrere på en måte, selv om forholdet ikke var bra. Mens nå når jeg har en som nesten kan være for kjærlig å på, blir det nesten litt avtennende? Tror jeg da, men det kan ikke fortsette slik for en ustabil mann som man ikke vet om man har om en dag eller to eller etter neste krangel er jo ikke noe å bygge på, jeg vet jo det. ts Anonymkode: 222dc...bcf
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #4 Skrevet 16. mai 2023 Den første feilen du gjør, er å sammenligne. Ulike forhold skal ikke føles like! Tenk mer på hvordan du føler det med den du er nå, ikke hvordan det føles i forhold til eksen Anonymkode: e94bc...d3d 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #5 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Den første feilen du gjør, er å sammenligne. Ulike forhold skal ikke føles like! Tenk mer på hvordan du føler det med den du er nå, ikke hvordan det føles i forhold til eksen Anonymkode: e94bc...d3d Enig !!! Jeg er SÅ vant til at narsisist exen min ga meg 300% hele tiden at jeg syntes min nye kjæreste gav meg så lite oppmerksomhet. Selv om jeg liker den mer avslappa typen jeg er med nå 4 millioner ganger mer. Det er noe med den oppmerksomheten… Anonymkode: ab544...53a
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #6 Skrevet 17. mai 2023 Selvsagt er det ikke likt. Kjæresten din og eksen din er to forskjellige personligheter. Skjønner ikke at du følte deg tilfreds og trygg med en drittsekk. Kanskje det er rusen du fikk når han gikk fra drittsekk til fantastisk? Det blir jo en stor kontrast i forhold til én som ikke er drittsekk,men kun ok og fantastisk Anonymkode: 12300...9d0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå