AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #1 Skrevet 16. mai 2023 Dette overasket meg løpet i siste dagene etter møte med en del kvinner (venninner og venninner av veninner). Alle var single (28-37). Hadde altså samlinger for en planlegging av dagen imorgen. De snakket om at de var aktiv på leting nå og at hu ene var villig å møte en venn av oss som hun ikke hadde sett engang. Det var også snakk om at de ville at tiden skulle skrues tilbake sik at de kunne vært i en sikkelig forhold nå. Mange følte seg utnyttet av av de mennene de lå etc. Dette visste jeg ikke, trodde tvinger aldri angret på sånt? Ja de er ikke 20 lenger og eldre skal de bli. Er nok det som en faktor?. Nei ikke en kvinnehatende incel dessverre, Anonymkode: b98e1...e10 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #2 Skrevet 16. mai 2023 Nja, er kvinne på 39. Vil ikke si at jeg angrer på all den moroa jeg har hatt, men det er jo kjipt å sitte igjen alene uten å få noe for det. Det er nok sånn livet fungerer så jeg tenker ikke så mye på det. Anonymkode: dce2c...94e 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #3 Skrevet 16. mai 2023 Angrer på at jeg ikke ga meg rundt 25 års alderen. Var singel helt til 31 før jeg tenkte at jeg måtte vel slå meg til ro. Da var ikke lett å finne seg en evig partner. Anonymkode: 80165...e96 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #4 Skrevet 16. mai 2023 Forstår ikke helt hva du spør om ts? Det er aldri for sent for et seriøst forhold hvis det er det de ønsker. Nei jeg angrer ikke å ha vært på "kuk karusellen" som du kaller det. Greit å ha rast i fra seg når en nå er eldre og gift på 20 året. Slipper ihvertfall å angre på at en ikke hadde seg , som en hører om her inne.. Anonymkode: f8ae7...ef5 10 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #5 Skrevet 16. mai 2023 Har aldri vært på noen karusell, knapt hatt noen ons. Det gir likevel ingen garantier. Kjærlighet kommer og kjærlighet går. Angrer ikke på noe. Anonymkode: 35a67...08b 8 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #6 Skrevet 16. mai 2023 Mann her... De angrer nok. Sitte alene med bikkja på fanget og mobilen i hendene i håp å finne en smug til giftemål kan nok ikke være en herlig greie å oppleve hver kveld. Det med at kvinner ikke er ute etter langvarig forhold er bare tull, men det skjer nok når de ikke har mer å tilby og da søker en mann som kan skifte bleiene deres gjennom årene. Det skjer selvsagt ikke. Jeg vet at mange kvinner hadde en god sjanse på stødige forhold i slutten av 20 årene, men valgte heller å begynne å date seriøst i slutten av 30 årene. De samme kvinnene er single idag og sjansen er nok stor at de må nok ende opp alene ja. Anonymkode: a168c...b74 4 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #7 Skrevet 16. mai 2023 Hva betyr det ordet i overskriften? Anonymkode: 41944...6ad 17
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #8 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har aldri vært på noen karusell, knapt hatt noen ons. Det gir likevel ingen garantier. Kjærlighet kommer og kjærlighet går. Angrer ikke på noe. Anonymkode: 35a67...08b Kjærlighet eksisterer ikke. Når du velger partner er det mest pga overfladiske ting, det samme gjelder menn. Dere velger kjekke menn dere kan vise vennene deres og vi velger kvinner som fortsatt har mye å tilby Brutal sannhet... Anonymkode: a168c...b74 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #9 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjærlighet eksisterer ikke. Når du velger partner er det mest pga overfladiske ting, det samme gjelder menn. Dere velger kjekke menn dere kan vise vennene deres og vi velger kvinner som fortsatt har mye å tilby Brutal sannhet... Anonymkode: a168c...b74 Du beskriver deg, jeg har beskrevet meg. Anonymkode: 35a67...08b 21 1
Snok1 Skrevet 16. mai 2023 #10 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjærlighet eksisterer ikke. Bitter much? 13 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #11 Skrevet 16. mai 2023 Jo eldre man er, jo vanskeligere blir det å finne noen. Det gjelder begge kjønn. Men det er jo ikke sånn at alle som er single i slutten av 20-åra og 30-åra er det fordi de har vært på "kukkfussellen" som du så sjarmerende kaller det. Mangle blir single etter langvarige forhold. Det er ikke sånn at kvinner som har hatt få partnere har lettere for å finne seg noen enn de som har hatt mange. Anonymkode: 5e039...ded 21
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #12 Skrevet 16. mai 2023 Noen kommer snart å anklager deg for å være en incel. Hver gang noen skriver noe som faktisk stemmer, så er det bare en incel propaganda. Selvfølgelig angrer kvinner at de ikke fikk et langvarig forhold etter å ha gitt kroppen sin til moro alle de årene. Det med sitte igjen som ei gammel skrønene kjerring uten å oppleve familie liv er faen meg ikke en deilig følelse. Jeg er helt enig med deg. Kjenner mange kvinner selv som angrer og jeg tror de fleste om ikke alle gjør det. Anonymkode: 10beb...3a4 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #13 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dette overasket meg løpet i siste dagene etter møte med en del kvinner (venninner og venninner av veninner). Alle var single (28-37). Hadde altså samlinger for en planlegging av dagen imorgen. De snakket om at de var aktiv på leting nå og at hu ene var villig å møte en venn av oss som hun ikke hadde sett engang. Det var også snakk om at de ville at tiden skulle skrues tilbake sik at de kunne vært i en sikkelig forhold nå. Mange følte seg utnyttet av av de mennene de lå etc. Dette visste jeg ikke, trodde tvinger aldri angret på sånt? Ja de er ikke 20 lenger og eldre skal de bli. Er nok det som en faktor?. Nei ikke en kvinnehatende incel dessverre, Anonymkode: b98e1...e10 Kukkfrussellen? Hva er det? forklar, jeg har aldri hørt om der før Anonymkode: 76fc9...983 19
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #14 Skrevet 16. mai 2023 Vi er en jente gjeng på 30-34 og jeg den eneste som har type, blir sett opp til i blant ;D Anonymkode: ddc64...665 1
Agaton Skrevet 16. mai 2023 #15 Skrevet 16. mai 2023 HAHA! Ja, og det passer meg pefekt! De kan være så sure og bitre de vil, men jeg går allikevel for deres yngre "søstre" 🙂
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #16 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Noen kommer snart å anklager deg for å være en incel. Hver gang noen skriver noe som faktisk stemmer, så er det bare en incel propaganda. Selvfølgelig angrer kvinner at de ikke fikk et langvarig forhold etter å ha gitt kroppen sin til moro alle de årene. Det med sitte igjen som ei gammel skrønene kjerring uten å oppleve familie liv er faen meg ikke en deilig følelse. Jeg er helt enig med deg. Kjenner mange kvinner selv som angrer og jeg tror de fleste om ikke alle gjør det. Anonymkode: 10beb...3a4 Selvsagt finnes det kvinner og menn som angrer på hva de foretok seg i kjærlighet, enten de pulte halve bygda eller var i et langvarig ekteskap som gikk åt skogen. Men incel-historia om at de fleste damer rundt 30 er single fordi hundrevia av ons var fantastisk, er rein fantasi. Anonymkode: 35a67...08b 13 1 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #17 Skrevet 16. mai 2023 Angrer på en jeg ikke likte så godt. Har ikke så lyst på seriøst forhold akkurat nå, så frister mye mer med kukkarusell 😄 Men bare med menn jeg liker. Anonymkode: 84c18...1b5 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #18 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Mann her... De angrer nok. Sitte alene med bikkja på fanget og mobilen i hendene i håp å finne en smug til giftemål kan nok ikke være en herlig greie å oppleve hver kveld. Det med at kvinner ikke er ute etter langvarig forhold er bare tull, men det skjer nok når de ikke har mer å tilby og da søker en mann som kan skifte bleiene deres gjennom årene. Det skjer selvsagt ikke. Jeg vet at mange kvinner hadde en god sjanse på stødige forhold i slutten av 20 årene, men valgte heller å begynne å date seriøst i slutten av 30 årene. De samme kvinnene er single idag og sjansen er nok stor at de må nok ende opp alene ja. Anonymkode: a168c...b74 Tror alle kvinner foretrekker å være alene fremfor å ende opp med en stygg, dum og ekkel mannsperson som f.eks. deg. Bikkja på fanget er nok å foretrekker fremfor Kåre uten håret som forventer blowjobs annenhver kveld uten å gi noe tilbake. Heller mate katten enn å lage middag til Erling som peller seg i nesa og fiser og ler av det. Heller glane på en gullfisk enn å se på det stygge trynet til Jan som bare prater om ting som interesserer ham selv. De fleste menn er lykketyver. Kvinner har det best alene. Menn klarer seg ikke alene. Menn projiserer egen sårbarhet over på kvinner, bare se ovenfor. Heller alene enn stuck med et mannefjols. Anonymkode: a5fc7...600 18 1 17
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #19 Skrevet 16. mai 2023 Jeg angrer bare på et par stygge menn jeg gikk til sengs med. Ikke bare var de stygge, men også dumme og ekle. Grøsser av tanken på de. Anonymkode: a5fc7...600 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #20 Skrevet 16. mai 2023 Tja hva er best, 10 år med løver eller en livstid med en katt? Anonymkode: 3b602...112 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå