AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #1 Skrevet 16. mai 2023 Var på Eurovision-fest med tre forskjellige konkurranser. Først en lagkonkurranse og deretter to individuelle konkurranser. Jeg bidro bare med ett poeng i lagkonkurransen, og det poenget er det mulig at laget ville klart å ta uten meg, og så var jeg temmelig ubrukelig i den første individuelle konkurransen. Etter en så elendig start bestemte jeg meg for å sørge for å kjempe i toppen i den siste konkurransen. Vi skulle gjette på topplasseringene i Eurovision. Da googlet jeg Eurovision bookmakers og memorerte listen, så jeg hadde lista klar før det hele startet. Endte opp på delt førsteplass, med samme lista som en annen, som kanskje gjorde det samme. Vedkommende noterte mye på et ark underveis, men det kan ha vært en avledningsmanøver. Jeg endte opp som vinneren etter å ha vunnet en konkurranse mellom oss to. Anonymkode: dc9e0...4df
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #2 Skrevet 16. mai 2023 Ja jeg synes egentlig idet er litt juls. Hadde det vært før du deo er nå en ting, men googling mens du er der synes jeg er juks.. Anonymkode: a23b8...0e9
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #3 Skrevet 16. mai 2023 Nei, det er ikke juks, bookmakerne er jo ikke fasiten. Anonymkode: 1382a...ae1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #4 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja jeg synes egentlig idet er litt juls. Hadde det vært før du deo er nå en ting, men googling mens du er der synes jeg er juks.. Anonymkode: a23b8...0e9 Jeg tenker selv at det er i grenseland. Litt teit, men vet ikke om det er juks. Er vel ikke noe bedre å google før jeg dro hjemmefra, men kanskje heller verre. Jeg googla jo fordi jeg ikke ville ende opp som en noldus som var dårlig i alt. Jeg googla en stund før vi fikk utlevert arket og før Eurovision startet, så jeg satt ikke der underveis, søkte og bare skrev ned landene. Anonymkode: dc9e0...4df
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #5 Skrevet 16. mai 2023 Ja, men hva så, det har like lite betydning som da jeg i skjul legger lim på skjea når vi løper med egg Anonymkode: efc57...6fa
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #6 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, men hva så, det har like lite betydning som da jeg i skjul legger lim på skjea når vi løper med egg Anonymkode: efc57...6fa Det er jo utvilsomt juks. Er premie forresten, men ikke fått den ennå. Neppe noe av høy verdi. Anonymkode: dc9e0...4df
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #7 Skrevet 16. mai 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er jo utvilsomt juks. Er premie forresten, men ikke fått den ennå. Neppe noe av høy verdi. Anonymkode: dc9e0...4df Ja, du liksomjuksa vel bare. Anonymkode: efc57...6fa
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #8 Skrevet 16. mai 2023 Jeg tenker at så lenge det er mulig å jukse så er "forventet" juks. Jeg jukser alltid når det er mulig, fordi jeg vet veldig mange andre jukser når de har muligheten. Anonymkode: 5319d...290
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #9 Skrevet 16. mai 2023 Hvis det er juks å sjekke bookmakerne, så er det vel juks å finne ut hvem favorittene er før man fyller ut tippekupongen også. Anonymkode: 1382a...ae1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #10 Skrevet 17. mai 2023 Hadde ikke trengt å sjekke bookmakerne, kunne jo bare lest VG den siste uken før finalen. Ingen ville kalt det juks. «Alle» visste jo hvem som kom til å vinne Anonymkode: 7cb76...381
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #11 Skrevet 17. mai 2023 Tråden stenges snart pga manglende overskrift. Anonymkode: 93349...ef8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå