AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #1 Skrevet 16. mai 2023 Tror ikke jeg får billetter til selve finalen, men vurderer Stockholm, Sitges eller Brighton Hvor skal dere feire neste år? Lei meg for at det er over, det er jo gøyere enn 17.mai Kan ikke gå med fjær og masse glitter i morgen liksom. Anonymkode: 515c9...7d6 1
FriSomFuglen Skrevet 18. mai 2023 #2 Skrevet 18. mai 2023 (endret) Selv om arrangementet er over nå, så var fasiten trolig Brighton! Var tilfeldigvis i byen i helga, og den sto fullstendig på hodet! I helgene på sommeren er det alltid folksomt og livlig, men denne helgen var noe for seg selv. Har aldri opplevd slik liv og røre der. Det fantastiske været bidro sikker også til at gatene, stranden, pubene, barene og klubbene var fullpakkede av feststemte folk, og det ble avholdt en rekke store GP-fester for de som liker slikt. 😁 Endret 18. mai 2023 av FriSomFuglen 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #3 Skrevet 18. mai 2023 Det hadde blitt best i Tampere. Anonymkode: 4afb2...718 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #4 Skrevet 18. mai 2023 FriSomFuglen skrev (12 timer siden): Selv om arrangementet er over nå, så var fasiten trolig Brighton! Var tilfeldigvis i byen i helga, og den sto fullstendig på hodet! I helgene på sommeren er det alltid folksomt og livlig, men denne helgen var noe for seg selv. Har aldri opplevd slik liv og røre der. Det fantastiske været bidro sikker også til at gatene, stranden, pubene, barene og klubbene var fullpakkede av feststemte folk, og det ble avholdt en rekke store GP-fester for de som liker slikt. 😁 Åh, det høres fantastisk ut! Engelskmenn er bra på fest Og Brighton ser ut som en trivelig by. Jeg har vært en del ganger i Sitges (Spania) på Eurovision-fest før og det må være Spanias villeste party! Kjempegøy. Quiz, drag show, egen Eurovision cava, pyntede gater osv. Jeg får gjøre litt research. Brighton kan jo være litt hit and miss med været. Tips til hvor jeg evt kan bo i Brighton? Liker meg på hotell med god frokost! Anonymkode: 515c9...7d6
FriSomFuglen Skrevet 19. mai 2023 #5 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Åh, det høres fantastisk ut! Engelskmenn er bra på fest Og Brighton ser ut som en trivelig by. Jeg har vært en del ganger i Sitges (Spania) på Eurovision-fest før og det må være Spanias villeste party! Kjempegøy. Quiz, drag show, egen Eurovision cava, pyntede gater osv. Jeg får gjøre litt research. Brighton kan jo være litt hit and miss med været. Tips til hvor jeg evt kan bo i Brighton? Liker meg på hotell med god frokost! Anonymkode: 515c9...7d6 Brighton er absolutt en trivelig by, og har mengder av barer, puber og spisesteder. Gatene i North Laine er som Grünerløkka på steroider – i alle fall i helgene i sommerhalvåret. Folk tar gjerne den timelange togturen fra London til Brighton for en helg med moro, noe som gjør at trøkket kan bli stort (og hotellprisene høye). Nå er jeg blitt for voksen til å delta aktivt i natteliv generelt, så det skal jeg ikke uttale meg så veldig om, men det er der i aller høyeste grad. Det pågikk enn rekke store mgp-arrangementer i byen forrige helg, og det virket som om folk hadde bestilt billetter på forhånd til de største festene. Nå var det trolig EKSTRA stort trøkk i byen i år, siden finaler foregikk i UK og mange tilreisende trolig tenkte at den skeiveste byen i UK måtte være det perfekte stedet for moro. Sånn sett tipper jeg det er ganske livat i flotte Sitges også (som på enn måte blir for Barcelona det Brighton er for London). Spanias villeste party? Uten at jeg har vært i Sitges under MPG, så holder jeg definitivt en knapp på San Fermin-festivalen i Pamplona som det mest elleville. Men det var en digresjon.🤩 Hotellet jeg stort sett har brukt de siste 15 årene (Premier Inn, som ligger omtrent så midt i smørøyet en kommer), kan variere veldig i pris etter helg/ukedag (betalte 2600 kroner natta forrige helg, og det er det IKKE verdt). Frokosten deres er godt under middelmådig... Et hotell å sjekke ut er Pelirocco. Er slett ikke alles «cup of tea», men det er helt unikt, og de serverer dessuten god frokost! Ellers er det mengder at hoteller og overnattingsmuligheter i byen, men ville nok holdt meg innenfor 10-12 min gange fra Royal Pavilion.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå