AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #1 Skrevet 16. mai 2023 Vi er veldig betatt av hverandre. Det har vi satt ord på. Men kun vært på en date så langt da. (har chattet og facetimet i 6 uker før første date) Var farlig nær et kyss på første date men tror vi begge holdt igjen. Når er det innafor vanlig, logisk at det første kysset kommer dersom man er begynt å forelske seg? Jeg er ute av /fersk i dating gamet, derfor spør jeg. Er voksen i 40 årene. Anonymkode: c31b9...ac4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #2 Skrevet 16. mai 2023 Når man føler for det, første eller tiende date spiller ingen rolle Anonymkode: cdae6...db6 4
SPOCA Skrevet 16. mai 2023 #3 Skrevet 16. mai 2023 Når man føler det er riktig. Samboer og jeg kysset på tredje date. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #4 Skrevet 16. mai 2023 Jeg ville ha ventet med dette til etter første samleie. Anonymkode: ce353...66c 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #6 Skrevet 16. mai 2023 Når det er et «riktig» øyeblikk. For meg betyr det at det må være på plass kjemi, seksuell spenning og flørtende øyekontakt++ som gjør at vi begge skjønner at vi vil kysse. Noen ganger har jeg veldig kjemi fra date 1 og kysser da. Som regel bruker jeg noen dater på å bygge spenning og lyst til å kysse, og da kan kysset komme alt fra date 3–> Men siden dere allerede er betatt og har snakket om det, så er tydeligvis kjemien på plass. Da ville jeg gått for et kyss neste gang det var et passende øyeblikk 😉 Anonymkode: 34b8c...282 2 1
Antiviruset Skrevet 17. mai 2023 #8 Skrevet 17. mai 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Vi er veldig betatt av hverandre. Det har vi satt ord på. Men kun vært på en date så langt da. (har chattet og facetimet i 6 uker før første date) Var farlig nær et kyss på første date men tror vi begge holdt igjen. Når er det innafor vanlig, logisk at det første kysset kommer dersom man er begynt å forelske seg? Jeg er ute av /fersk i dating gamet, derfor spør jeg. Er voksen i 40 årene. Anonymkode: c31b9...ac4 På første date handler alt om å bli litt bedre kjent, som oftest ender det bare i en klem og man kommuniserer. Så om det er en klaff der så er det jo ikke noe galt i om det kommer et kyss på andre date Heller ikke på første date om det virkelig klaffer. Men det er ofte så mye spenning og usikkerhet der at det lar vente på seg til i alle fall andre date. Sex er noe langt mer personlig som for min del gjerne kan vente til man er sikker på at dette er noe man vil, basert på at det er en attraksjon der som klaffer med verdier og felles interesser som gjør at man ser for seg et langvarig forhold. For meg var kysset noe som skjedde på date to, og så ble det et langvarig forhold. Holde litt igjen bevarer spenningen og muligheten til å vurdere om dette faktisk er det rette. Men et kyss er jo ikke direkte farlig Som om det skjer på føreste date er jo ikke noe katastrofe heller. Men jeg kunne aldri gjort det om det ikke var full klaff, noe første date sjeldent er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå