Gå til innhold

Noen som har erfaring med å "holde ut"og vente på den mannen som er såååå treg på meldinger o.l?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en fantastisk mann. I starten var han veldig på i form av sms, messenger osv. Nå som tiden har gått litt, og vi har begynt date (noe som forøvrig er fantastisk!) så tar han seg mye lenger tid mellom hver gang han chatter liksom eller sender en mld for å høre hvordan det går. For all del, han sender fortsatt meldinger, men trenger ikke være hver dag lenger. Han har sagt han trenger tid på å lande ift oss men jeg vet han har følelser for meg og når vi Er sammen, er det fantastisk! 

Men jeg blir litt oppgitt over at han nå er så laid back ift Å melde meg? Jeg syns jo det er Sååå koselig og har sagt til han at jeg liker at han tar initiativ til sånt. Og når jeg ymter frempå at jeg syns det er litt kjipt at han fint kan la det gå to dager mellom hver gang han gir lyd, så skjønner han ingenting av det. Det virker som helt normalt i hans verden. 

PS. Ikke gidd å si at "han er nok ikke så interessert likevel" (klassisk kg-svar), for det er ikke tilfellet. Jeg VET han er forelsket i meg men at han er treg... 

Noen med erfaring? 😅

Anonymkode: 5ba4a...698

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han spiller kostbar for å få deg på tuppa, og har glede av at du blir frustrert.

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (1 minutt siden):

Han spiller kostbar for å få deg på tuppa, og har glede av at du blir frustrert.

Det kan tenkes. Men hva er hensikten med det egentlig? Han har jo sagt hva han føler for meg.... 🙄

Skrevet (endret)

Hva folk sier har ingen ting å si. Handlinger er sanne.

Endret av Andro
  • Liker 9
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du kan lese dette https://www.instagram.com/p/CsTcJ6nu2Jp/

Anonymkode: d36d8...375

Ingen interesse av å lese om noe som ikke er relevant. For det går nemlig ikke "nedover" med oss, det går bedre og bedre faktisk. Vi er jo på vei mot et forhold, det har vi jo avklart. Det eneste som jeg syns Er kjipt er at han er så himla treg. 😅Skal sies at han er mye eldre enn meg, da.... Ts

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke orket å melde hver eneste dag, samme hvor forelsket jeg var.

Anonymkode: 1cdbf...8b4

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Voksne menn driver ikke med slik spill. 

Min erfaring er altså det motsatte. Det er det de fleste gjør. De er sikkert i voksne, men de er i alle fall middelaldrende.

Når ord og handlinger ikke passer sammen, da blir man manipulert, Mange liker å la andre kjenne savn. Da kjenner de seg mektige. - Når de kan skuffe andre.

Endret av Andro
  • Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette høres faktisk beskrivende ut for han meg dater. Han har sagt at han elsker å kjenne på savnet og det å få litt pusterom bare til å ta alt inn. Han har faktisk bedt meg gi han slike pusterom.... Takk for at du sa dette og minte meg på hva han har sagt han har behov for. 

Men hva gjør man når man er litt forskjellige på dette? Når den ene parten ønsker litt ro og ta alt inn mens den andre har lyst til å høre fra den andre hele tiden? 🤣Råd? Er dette noe vi bør snakke om? Ts

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kronisk treg på meldinger, har ingen baktanker med det. Noen ganger bare tenker jeg hva jeg skal svare, åsså glemmer jeg det av. Er veldig vinsete. Så kanskje han også bare er generelt dårlig med det? Syns det er innafor å snakke med han om det, for det er jo ikke umulig å bli litt flinkere selv om man så er en tregost 

Anonymkode: 0d9bd...0ea

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke orket å melde hver eneste dag, samme hvor forelsket jeg var.

Hvorfor ikke? Hva med å evt ringes da? 🙂 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er kronisk treg på meldinger, har ingen baktanker med det. Noen ganger bare tenker jeg hva jeg skal svare, åsså glemmer jeg det av. Er veldig vinsete. Så kanskje han også bare er generelt dårlig med det? Syns det er innafor å snakke med han om det, for det er jo ikke umulig å bli litt flinkere selv om man så er en tregost 

Anonymkode: 0d9bd...0ea

Ja han sier til meg at han også er hinsides treg... Og ja, sier du det? Det ser jeg jo! 

Har likevel full tillit til hans følelser for meg, for det viser han så tydelig på alle andre måter. Bare jeg som har så veldig behov for disse meldingene fra han. Blir så glad av dem! 

Er sikker på at om jeg tar opp dette med han vil han ikke skjønne noen ting. Han har jo de samme følelsene selvom han ikke gir lyd like ofte? Antagelig også fordi han føler vi holder på å bli så trygge på hverandre..... 

Sukk. Jeg må kanskje bare godta at vi er forskjellige.... 😅 Ts

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men hva gjør man når man er litt forskjellige på dette? Når den ene parten ønsker litt ro og ta alt inn mens den andre har lyst til å høre fra den andre hele tiden? 🤣Råd? Er dette noe vi bør snakke om? Ts

Vær deg selv, hvis det blir dere to til slutt så vet han i hvert fall hvem han har med å gjøre. 

Anonymkode: 972c6...e32

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (8 minutter siden):

Min erfaring er altså det motsatte. Det er det de fleste gjør. De er sikkert i voksne, men de er i alle fall middelaldrende.

Når ord og handlinger ikke passer sammen, da blir man manipulert, Mange liker å la andre kjenne savn. Da kjenner de seg mektige. - Når de kan skuffe andre.

Jeg har ingen anelse hva dine utallige beilere tenker eller hvordan de handler. Men av alle de menn jeg kjenner på min egen alder fra 40 og opp i 50 årene som har levd et langt liv så kan jeg ikke i min villeste fantasi forestille meg at de gidder å bruke tid på slikt spill og tull. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen anelse hva dine utallige beilere tenker eller hvordan de handler. Men av alle de menn jeg kjenner på min egen alder fra 40 og opp i 50 årene som har levd et langt liv så kan jeg ikke i min villeste fantasi forestille meg at de gidder å bruke tid på slikt spill og tull. 

Helt enig. Og her snakker vi om en mann midt i 50 årene..... Ts

• Liker 1
Skrevet

Kvinneguiden må være det eneste stedet hvor vi alle har forskjellige personligheter og reagerer forskjellig med unntak av på ett område: Når menn i en setting med damer for eksempel ikke er så veldig på med å svare på meldinger. Da handler det ikke lenger om personlighet. I stedet er han en kynisk master mind som plotter hvordan han kan ødelegge kvinner ved å gjøre dem totalt avhengige av mannen fordi han bruker noen ekstra timer på en melding.

For det første: Snakk om å overvurdere han stakkaren som ikke er så ivrig på meldinger.

For det andre: Snakk om å undervurdere kvinner til noen stakkarer som blir manipulert herfra til evigheten ved at beileren bruker noen timer på å svare på en melding.

PS. Jeg er ikke en meldingstype. Kan faktisk ikke huske sist jeg sendte en melding til noen av mine beste venner. Men det betyr ikke at jeg er en slags mastermind i manipulering av vennene mine heller.

Jeg prøver å være litt på med meldinger til damer jeg dater, nettopp fordi jeg vet det er en viss forskjell mellom hvordan dette oppfattes  av menn og kvinner.

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Min er verdens treigeste, vi tok praten og han ble bedre. Men det var noen dryge mnd der jeg aldri følte jeg fikk nok oppmerksomhet ja. Men nå er det ganske mye bedre, men treig er han innimellom fortsatt 🤣

Anonymkode: b5b0c...8d4

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor ikke? Hva med å evt ringes da? 🙂 

Fordi jeg har et travelt liv med en krevende jobb og mye annet som foregår. Reiser en del. Kundemøter, middager. Store kontrakter som skal landes. Hadde ikke orket en kjæreste som satt hjemme og ventet på meldinger i ett sett (jeg er dame forresten).

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ingen interesse av å lese om noe som ikke er relevant. For det går nemlig ikke "nedover" med oss, det går bedre og bedre faktisk. Vi er jo på vei mot et forhold, det har vi jo avklart. Det eneste som jeg syns Er kjipt er at han er så himla treg. 😅Skal sies at han er mye eldre enn meg, da.... Ts

Hadde han vært gira på et forhold hadde ikke interessen og kontakten dabbet av, men tatt seg opp. 

Men lykke til 

Anonymkode: d36d8...375

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Han er faktisk bare ikke så ivrig på meldinger.

Kjenner meg selv igjen i det. Meldinger brukes til konkrete beskjeder "Setter meg i bilen nå", "Husk å kjøpe melk". Jeg kommer aldri til å være blant de som holder samtaler gående på Snap. Vil jeg noe ringer jeg som regel. Sender noen meg et koselig bilde så får de ikke hjerteemoji tilbake. 

Så får du bare velge om det er slik du ønsker å ha det i et forhold, eller ikke. 

Anonymkode: f01c7...13d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...