Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Samfunnsengasjert skrev (37 minutter siden):

Skulle vært straffbart. Stakkars ts 💔

❤️❤️

Videoannonse
Annonse
Skrevet
sjirafff skrev (20 minutter siden):

Så BRA at du tok abort, slik at denne mannen ikke fikk bli far til enda ett barn.

Forsåvidt enig. Men vondt å vite at jeg tok valget på falskt grunnlag 😢

• Hjerte 6
Skrevet
HB005 skrev (20 minutter siden):

Forsåvidt enig. Men vondt å vite at jeg tok valget på falskt grunnlag 😢

Min venninne snakker mye om karma. Tenk på det, slik han holder på kommer han til å drive alle bort fra seg, kanskje hans datter også bryter kontakt med han. Han vil etter hvert sitte igjen uten noe eller noen. Du, derimot, har masse ressurser og er et empatisk menneske, og kommer til å møte en god mann som tar vare på deg slik du fortjener. Han kommer etter hvert til å miste alle rundt seg og få et miserabelt liv, da ingen vil ta i sånne med ildtang etter de har avslørt ham. ❤️

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
HB005 skrev (8 timer siden):

!! Dette. Ganske spot on. Begynte å grine litt nå😢 takk for gode ord 🫶🏻

Klem!❤

Jeg liker det siste innlegget over her, en dag sitter han igjen alene og selv datteren hans ville se hva han har gjort mot alle og ta avstand. Han er en som bruker mennesker slik andre bruker helt vanlige ting, og legger de bort når behovet ikke er der. Du sitter jo ikke og klemmer flaskeåpneren i sofaen? På samme måte driter eksene våre i oss når behovene ikke er der. Jeg synes også det er jævlig vanskelig å fatte.

Jeg hadde følelser for eksen min mens han så meg som en kniv eller gaffel, bare en bruksting, og laget helvete når det vlste seg at jeg hadde behov og var et menneske, rart det. Han kommer også til å sitte igjen ganske alene, på en måte er det synd på dem, MEN det skal vi føle på avstand!! VI skal ikke redde dem fra den skjebnen de selv har lagt opp til.

Jeg heier så sterkt på deg, du har hele livet foran deg fortsatt. 

Anonymkode: cd339...2e8

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Klem!❤

Jeg liker det siste innlegget over her, en dag sitter han igjen alene og selv datteren hans ville se hva han har gjort mot alle og ta avstand. Han er en som bruker mennesker slik andre bruker helt vanlige ting, og legger de bort når behovet ikke er der. Du sitter jo ikke og klemmer flaskeåpneren i sofaen? På samme måte driter eksene våre i oss når behovene ikke er der. Jeg synes også det er jævlig vanskelig å fatte.

Jeg hadde følelser for eksen min mens han så meg som en kniv eller gaffel, bare en bruksting, og laget helvete når det vlste seg at jeg hadde behov og var et menneske, rart det. Han kommer også til å sitte igjen ganske alene, på en måte er det synd på dem, MEN det skal vi føle på avstand!! VI skal ikke redde dem fra den skjebnen de selv har lagt opp til.

Jeg heier så sterkt på deg, du har hele livet foran deg fortsatt. 

Takk for gode ord🫶🏻🫶🏻 jeg prøver hardt. Kveldene er tyngst. hater det her. Utroskap er det vondeste jeg har vært med på, noen gang

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
HB005 skrev (12 timer siden):

Takk for gode ord🫶🏻🫶🏻 jeg prøver hardt. Kveldene er tyngst. hater det her. Utroskap er det vondeste jeg har vært med på, noen gang

Jeg skjønner deg! Han svek deg på alle måter og det vil ta tid å komme over det, det har du rett til å ta deg. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg skjønner deg! Han svek deg på alle måter og det vil ta tid å komme over det, det har du rett til å ta deg. 

❤️❤️❤️ 

AnonymBruker
Skrevet
Tipaa skrev (På 16.5.2023 den 21.47):

For en dust. Skal aldri tvinge noen til å ta abort.  For å så si at det passer heller om  1 år?! Barn er ikke en vare man bare kan bytte inn når det ikke passer.

Håper du finner deg noen bedre .

Dessverre håpet han jo bare at hun skulle velge barnet så han fikk gjort deg slutt. Så utrolig feig at han ikke klarte å slå opp når han ville. Ikke noe å spare på, det er helt sikkert! 

Anonymkode: 60112...81a

• Liker 1
Skrevet

Føler så med deg. Ble dumpet av min ex for mange år siden på den verst tenkelige måten , men overhodet ikke i nærheten av det du har opplevd. Brukte selv lang tid på å komme over han.

Det jeg vil frem til, er at om en tid i fremtiden, så vil du se tilbake på dette og tenke at du er sjeleglad for at du kom deg vekk fra han og at du ikke fikk noen barn med han. Selv om det er vondt nå, så kommer det til å bli bedre.

Du er fortsatt ung og har livet fremfor deg. Forhåpentligvis så sitter du der med et nurk i fanget ditt og i armkroken til din nye kjæreste og er lykkelig over at du kom deg vekk fra han.

masse gode tanker og klemmer ❤️

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er så bekymret for datteren hans oppi det her, stakkar lille jente. Please si at hun er mest hos mor, om moren er bedre da...❤️

Sender også mange styrkeklemmer til deg TS.

Når det vonde her er over, vil du få det mye bedre enn du kunne ha klart med han.

• Liker 2
Skrevet
Handful skrev (13 timer siden):

Er så bekymret for datteren hans oppi det her, stakkar lille jente. Please si at hun er mest hos mor, om moren er bedre da...❤️

Sender også mange styrkeklemmer til deg TS.

Når det vonde her er over, vil du få det mye bedre enn du kunne ha klart med han.

Jeg også.. barnemor er heldigvis super, og jeg har god dialog med henne! 

jeg håper det. For nå er dagene tunge. Satt på jobb idag, og noen spurte meg hvordan jeg har det, og det var nok til at jeg igjen knakk sammen og måtte gå i garderoben og grine en halvtime. For å hente meg inn igjen …😔

• Hjerte 3
Skrevet
Tipaa skrev (14 timer siden):

Føler så med deg. Ble dumpet av min ex for mange år siden på den verst tenkelige måten , men overhodet ikke i nærheten av det du har opplevd. Brukte selv lang tid på å komme over han.

Det jeg vil frem til, er at om en tid i fremtiden, så vil du se tilbake på dette og tenke at du er sjeleglad for at du kom deg vekk fra han og at du ikke fikk noen barn med han. Selv om det er vondt nå, så kommer det til å bli bedre.

Du er fortsatt ung og har livet fremfor deg. Forhåpentligvis så sitter du der med et nurk i fanget ditt og i armkroken til din nye kjæreste og er lykkelig over at du kom deg vekk fra han.

masse gode tanker og klemmer ❤️

Tusen takk for gode ord 🥺❤️ håper det føles litt lettere snart ..

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Dessverre håpet han jo bare at hun skulle velge barnet så han fikk gjort deg slutt. Så utrolig feig at han ikke klarte å slå opp når han ville. Ikke noe å spare på, det er helt sikkert! 

Anonymkode: 60112...81a

det var nok en baktanke der ja. Kan bare ikke fatte at det går ann å være på to så forskjellige steder. Jeg gravid og lykkelig, mens han heller vil ligge i senga med noen andre… 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
HB005 skrev (Akkurat nå):

Jeg også.. barnemor er heldigvis super, og jeg har god dialog med henne! 

jeg håper det. For nå er dagene tunge. Satt på jobb idag, og noen spurte meg hvordan jeg har det, og det var nok til at jeg igjen knakk sammen og måtte gå i garderoben og grine en halvtime. For å hente meg inn igjen …😔

Husk at det du går gjennom er ikke kjærlighetssorg, det er mer avvenning og abstinenser fra det mest fantastiske dopet på planeten. Og jeg synes du klarer deg utrolig bra! Å gå i garderoben og få ut følelsene på den måten var en fin ting også, gråt det ut❤

Jeg gråt døgnet rundt etter min eks som lignet din. Nå, noen år senere glemmer jeg nesten at han finnes der ute. Det er et bedre liv der for deg, mye bedre liv.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Husk at det du går gjennom er ikke kjærlighetssorg, det er mer avvenning og abstinenser fra det mest fantastiske dopet på planeten. Og jeg synes du klarer deg utrolig bra! Å gå i garderoben og få ut følelsene på den måten var en fin ting også, gråt det ut❤

Jeg gråt døgnet rundt etter min eks som lignet din. Nå, noen år senere glemmer jeg nesten at han finnes der ute. Det er et bedre liv der for deg, mye bedre liv.

🥺🫶🏻 la oss håpe det! 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det nå? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvordan går det nå? 

Takk som spør 🫶🏻 noe lettere, men fortsatt ganske jævlig. Vondt å komme hjem til flyttelasset, og innse realiteten av alt .. har også fortsatt det sterke behovet for å holde kontakt med han, snakke med han, og finne tilbake, selv om jeg vet det ikke er bra, og ikke skal skje .. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
HB005 skrev (7 timer siden):

Takk som spør 🫶🏻 noe lettere, men fortsatt ganske jævlig. Vondt å komme hjem til flyttelasset, og innse realiteten av alt .. har også fortsatt det sterke behovet for å holde kontakt med han, snakke med han, og finne tilbake, selv om jeg vet det ikke er bra, og ikke skal skje .. 

Jeg skjønner deg godt, jeg har vært der jeg også. Du vet det og alt det der, men føler det annerledes, du kan ikke stole på hjertet og følelsene dine i dette så du må bare høre på hodet ditt. Jeg tenker på deg, du er sterk og har klart deg så bra! 

Skrevet

❤️ 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant denne til deg,  prøver å komme med alt som kan bevæpne deg litt her. Jeg måtte selv jobbe hardt med dette. Velge meg selv og sette grenser, selv om jeg ikke trodde på det, så gikk det seg likevel tid bare jeg holdt på.

36d5f6150460d8d732c0aadbcf77ca01--acoa-a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...