Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

helt ufattelig at det faktisk er mulig at et mennesket er satt sammen på den måte som han er må jeg si. 

Ufattelig. 

Hvordan er han istand til å se seg selv i speilet? 

Anonymkode: 11360...b9f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei ts, hvordan står det til med deg? Tenker på deg! 

Anonymkode: cd339...2e8

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hei ts, hvordan står det til med deg? Tenker på deg! 

Hei! Går fortsatt ikke sånn kjempebra. Ting har eskalert enda mer. Han har sendt lange meldinger med hun han var utro med. Lange meldinger som beskriver hva de har gjort bak ryggen min(som er omtrent alt det du kan gjøre), og hvor mye de elsker hverandre osv osv. når jeg konfronterer han med dette, blir han så sur og sint, at jeg blir redd han. Han kjefter og kjefter, og har ingen forståelse for hvor sårende det er, at han har gjort alt dette bak ryggen min. Endte opp med at jeg blokkerte han på alle plasser, med beskjed om at all kontakt fremover skjer via megler .. 

jeg er utrolig sint, men også vanvittig såra. Han pressa meg gjennom en abort, mens han skriver til henne at han gleder seg til å vise henne frem som samboer, kone, mor til hans barn osv. fordi han elsker henne +++. Og de har nå kjent hverandre i 4 uker .. han pisser på hele meg for noen han har kjent i 4 uker. Jeg er så såra og føler meg så sveket at jeg ikke har ord

• Hjerte 14
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan har du fått tilgang på disse meldingene?

Anonymkode: 38d14...aae

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Hvordan har du fått tilgang på disse meldingene?

Anonymkode: 38d14...aae

Han var logga inn på Snapchat på en tlf jeg eier, som dattera hans har lånt ..

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker du om å gjøre noe for deg selv? Hvis du har økonomi til det, ville det vært fint å unne seg massasje/spa, dra ut med venninne på restaurant og spise noe godt. Eller dra ut en helgetur på koselig sted man kan trives med. Under depressive symptomer har det gjort susen å ha noe å glede seg litt over når man var i tung periode. Håper du har folk rundt deg.

Ta vare på deg selv, og vær snill med deg selv. 

Anonymkode: d3fc0...ae9

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva tenker du om å gjøre noe for deg selv? Hvis du har økonomi til det, ville det vært fint å unne seg massasje/spa, dra ut med venninne på restaurant og spise noe godt. Eller dra ut en helgetur på koselig sted man kan trives med. Under depressive symptomer har det gjort susen å ha noe å glede seg litt over når man var i tung periode. Håper du har folk rundt deg.

Ta vare på deg selv, og vær snill med deg selv. 

Anonymkode: d3fc0...ae9

Jeg prøver, men foreløbig klarer jeg ikke få hodet over på noenting annet .. men jeg prøver!🫶🏻

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
HB005 skrev (10 timer siden):

Hei! Går fortsatt ikke sånn kjempebra. Ting har eskalert enda mer. Han har sendt lange meldinger med hun han var utro med. Lange meldinger som beskriver hva de har gjort bak ryggen min(som er omtrent alt det du kan gjøre), og hvor mye de elsker hverandre osv osv. når jeg konfronterer han med dette, blir han så sur og sint, at jeg blir redd han. Han kjefter og kjefter, og har ingen forståelse for hvor sårende det er, at han har gjort alt dette bak ryggen min. Endte opp med at jeg blokkerte han på alle plasser, med beskjed om at all kontakt fremover skjer via megler .. 

jeg er utrolig sint, men også vanvittig såra. Han pressa meg gjennom en abort, mens han skriver til henne at han gleder seg til å vise henne frem som samboer, kone, mor til hans barn osv. fordi han elsker henne +++. Og de har nå kjent hverandre i 4 uker .. han pisser på hele meg for noen han har kjent i 4 uker. Jeg er så såra og føler meg så sveket at jeg ikke har ord

Ok, jeg har prøvd å være litt forsiktig gjennom tråden og fokusert mer på deg, men nå sier jeg det rett ut. Han er skadet i hodet, han er faen meg så skadd at det burde henge Warning plakater med trynet hans på så ingen havner i den krisa å møte ham. 

Jeg vet det er jævlig vanskelig å se nå, men fy faen i helvete å letta jeg er på dine vegne for at du ikke har barn med ham. Unnskyld og jeg vet det er smertefullt, men det kommer en dag der du innser at du nettopp gikk klar tidenes kule, for jeg tror han er både farlig og skadelig. 

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ok, jeg har prøvd å være litt forsiktig gjennom tråden og fokusert mer på deg, men nå sier jeg det rett ut. Han er skadet i hodet, han er faen meg så skadd at det burde henge Warning plakater med trynet hans på så ingen havner i den krisa å møte ham. 

Jeg vet det er jævlig vanskelig å se nå, men fy faen i helvete å letta jeg er på dine vegne for at du ikke har barn med ham. Unnskyld og jeg vet det er smertefullt, men det kommer en dag der du innser at du nettopp gikk klar tidenes kule, for jeg tror han er både farlig og skadelig. 

!!! Takk!! Trenger litt faen-vibes nå. Er så idiotisk at jeg sitter og har det vondt og er såra på grunn av en som har vist meg så kraftig at han ikke unner meg noe bra…

• Hjerte 9
Gjest Chroma
Skrevet

Jeg anbefaler deg på det sterkeste å logge ut av alle steder hvor du kan lese hans meldinger! Selv om det er vanskelig, så skader du kun deg selv enda mer! Blokker han overalt og ha null kontakt. Det er vanskelig i begynnelsen, men det blir faktisk lettere etterhvert. 

Skrevet
Chroma skrev (3 timer siden):

Jeg anbefaler deg på det sterkeste å logge ut av alle steder hvor du kan lese hans meldinger! Selv om det er vanskelig, så skader du kun deg selv enda mer! Blokker han overalt og ha null kontakt. Det er vanskelig i begynnelsen, men det blir faktisk lettere etterhvert. 

Ja. Har blokkert han nå. gjør jævlig vondt..

• Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.5.2023 den 21.17):

Hei! For 3 uker siden fant jeg ut at jeg var gravid, sammen med samboer over 1,5 år. Jeg var lykkelig, elsket fyren, og var så glad for fremtiden og livet vi skulle leve. Vi har kjøpt hus sammen, som vi flyttet inn i rett før jul. Vi har hans datter fra ett tidligere forhold som vi har annenhver uke og hunden jeg har med meg. Jeg har vært så lykkelig og glad, og slått meg til ro i en god trygg hverdag.
Så droppa han bomben - han vil ikke ha barn helt enda. Han vil ha om kanskje ett års tid, men ikke nå. Dermed kom ultimatumet, abort, eller han drar fra meg. Etter mange tårer, krangler og samtaler med andre, ble det abort. Han lovte å støtte meg og være der for meg, også skulle vi se hvordan forholdet tålte dette etterpå. Han drar på fylla den dagen jeg tar første abortpilla. Dagen før jeg skal på sykehuset, må vi ha en «prat», hvor han da sier han fikk seg ett sjokk pga graviditeten og måtte gå noen runder med seg selv, og det beste for han nå, er å gjøre det slutt. Den dagen jeg er på sykehuset, orker han ikke være med, fordi han ikke klarer å se at jeg har det så vondt. Nå i dagene etter aborten, er det ingen støtte å få. Ikke en eneste melding om hvordan jeg har det. 

Jeg klarer ikke så mye krise på en gang. Levde drømmelivet for 3 uker siden, og nå er jeg i krise med en abort som er tatt, samlivsbrudd, hussalg, flytting og alt dette medfører. Jeg er så knust og ødelagt innvendig. Og det at han, etter alt han har gjort de siste ukene, skal være den som drar fra meg, er også helt skrudd. Skulle ønske jeg klarte å være sint, forbanna og frustrert, og dermed klar til å dumpe han. Men jeg er genuint bare lei meg, såra, knust og helt i oppløsning. Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre, eller hvordan jeg skal forholde meg til noenting. Har dratt hjem til mine foreldre, men har skikkelig behov for å få en klem og være med kjæresten min nå etter aborten, som jeg tar hardt. Men nå har jeg plutselig ikke kjæresten mer, og han tar mer og mer avstand. Jeg klarer ikke å gå fra han, eller at han går fra meg nå. Vil bare at ting skal være bra, og trenger sårt hans støtte og kjærlighet. men nei.  

Hjelp

Anonymkode: a9aa9...007

fy faen for et rasshøl. Jeg har ikke ord for hvor jævlig oppførsel det der er. Egoistjævel. Til syvende og sist sjal du, selv om det er vondt, prise deg lykkelig over at det ikke ble barn sammen med han og at han viste sitt sanne jeg, for hadde du fått barnet, hadde han stukket fra alt ig du hadde blitt sittende alene uansett. Nå har du iallefall sjans til å finne en bra fyr. Nen forstår jo dersom det blir vanskelug for deg å stole på en ny mann etter dette.

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.5.2023 den 21.45):

Du kan ikke være sammen med en sånn idiot. Det ultimatumet viser hvor egoist han er og hvor lite han faktisk elsker deg, for å ikke snakke om hvor dårlig menneske han er som ville stikke fra ungen!!! 

Dump han og aldri snu deg tilbake! 

Anonymkode: 61d41...bed

han hadde frekkhet nok til å dumpe henne

• Liker 1
Skrevet
HB005 skrev (På 16.5.2023 den 23.46):

Sinnsykt dårlig gjort. Jeg satt i 12t på sykehuset og hadde det helt jævlig. Spurte om han kunne komme, men han måtte jobbe ….

lurer på hva type far han er ovenfor den datteren han allerede har, når han kan være så kald og jævlig..

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
HB005 skrev (På 22.5.2023 den 18.11):

Unner han ikke vondt, til tross. Så vi selges huset sammen. Vi eier 50/50. Så får vi skatte av ett evt overskudd sammen også. 

bare så det er sagt, så unner jeg han alt vondt i verden

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Maleficenta skrev (3 timer siden):

bare så det er sagt, så unner jeg han alt vondt i verden

🥺 hjelper å høre andres reaksjon på det hele… 

for sånn som det er nå, gjør alt vondt. Kontakt med han er vondt, ingen kontakt med han er vondt. Å være i huset vårt er vondt, men å ikke være der er også vondt.. 

har hatt oppfølging av kriseteam med voldskoordinator idag, som sier reaksjonen min er helt normal, og at hele vårt forhold bærer preg av psykisk vold. Og det er vondt å høre. Og vondt å innse. At den personen som har brutt deg ned, også er den som har hjulpet deg opp igjen. Da blir man på ett sett og vis avhengig. og det er det jeg føler jeg er. For jeg har aldri vært så langt nede som når jeg har vært sammen med han, men det er heller ingen dom har løfta meg opp så mange ganger som han.. sinnsykt ambivalent og vanskelig hele greia. Mens han glemmer meg på dagen omtrent, og lever i en ny kjærlighetsboble med ei ny dame. (Som forsåvidt også har samboer på 7 året, og 2 felles barn med han) .. 

• Hjerte 8
AnonymBruker
Skrevet
HB005 skrev (3 timer siden):

🥺 hjelper å høre andres reaksjon på det hele… 

for sånn som det er nå, gjør alt vondt. Kontakt med han er vondt, ingen kontakt med han er vondt. Å være i huset vårt er vondt, men å ikke være der er også vondt.. 

har hatt oppfølging av kriseteam med voldskoordinator idag, som sier reaksjonen min er helt normal, og at hele vårt forhold bærer preg av psykisk vold. Og det er vondt å høre. Og vondt å innse. At den personen som har brutt deg ned, også er den som har hjulpet deg opp igjen. Da blir man på ett sett og vis avhengig. og det er det jeg føler jeg er. For jeg har aldri vært så langt nede som når jeg har vært sammen med han, men det er heller ingen dom har løfta meg opp så mange ganger som han.. sinnsykt ambivalent og vanskelig hele greia. Mens han glemmer meg på dagen omtrent, og lever i en ny kjærlighetsboble med ei ny dame. (Som forsåvidt også har samboer på 7 året, og 2 felles barn med han) .. 

Jeg tenker mye på deg og forstår deg veldig godt, har selv vært der og skjønner hvor ekstremt du lider mens den andre part går videre med en skuldertrekk. Det er forjævlig og det vitner om hvor kalde og manipulerende de er. Tenk det du, du har et levende hjerte som slår med kjærlighet og omtanke, et ønske om å gjøre godt. Han kan kun få noen til å ville ha seg ved å bryte de ned, bygge de opp med mindre for hver gang, og bryte de ned til det ikke er noe igjen. Det er slik HAN har relasjoner. Det er sykt, han er syk, han er forjævlig. 

Og ja du har blitt utsatt for psykisk vold av ekstrem grad, jeg vet det føles sjukt at du savner og vil tilbake, men som du sier og fikk bekreftet så er det en naturlig reaksjon. Han gjorde deg avhengig av seg, som andre gjør med feks heroin.

Du er sterk, hver dag du ikke går tilbake til ham er en seier og en dag du velger deg selv! 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.5.2023 den 22.39):

Tror du er blitt grovt manipulert. Han har trolig aldri hatt noen plan om å fortsette forholdet etter aborten. Det var nok bare noe han sa for å få deg til å ta abort..mange menn som truer med brudd bare for å få gjennom sin vilje, og gå.

Anonymkode: 7d5e6...d6e

Skulle vært straffbart. Stakkars ts 💔

Gjest sjirafff
Skrevet

Så BRA at du tok abort, slik at denne mannen ikke fikk bli far til enda ett barn.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tenker mye på deg og forstår deg veldig godt, har selv vært der og skjønner hvor ekstremt du lider mens den andre part går videre med en skuldertrekk. Det er forjævlig og det vitner om hvor kalde og manipulerende de er. Tenk det du, du har et levende hjerte som slår med kjærlighet og omtanke, et ønske om å gjøre godt. Han kan kun få noen til å ville ha seg ved å bryte de ned, bygge de opp med mindre for hver gang, og bryte de ned til det ikke er noe igjen. Det er slik HAN har relasjoner. Det er sykt, han er syk, han er forjævlig. 

Og ja du har blitt utsatt for psykisk vold av ekstrem grad, jeg vet det føles sjukt at du savner og vil tilbake, men som du sier og fikk bekreftet så er det en naturlig reaksjon. Han gjorde deg avhengig av seg, som andre gjør med feks heroin.

Du er sterk, hver dag du ikke går tilbake til ham er en seier og en dag du velger deg selv! 

!! Dette. Ganske spot on. Begynte å grine litt nå😢 takk for gode ord 🫶🏻

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...