AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #121 Skrevet 28. mai 2023 Hva stod på meldingene? Anonymkode: 469bf...926
HB005 Skrevet 28. mai 2023 #122 Skrevet 28. mai 2023 Carrot skrev (56 minutter siden): Jeg tror han har tatt valgene sine helt bevisst fordi det var det han ville, jeg tror han fortsatt spiller deg som en fele og manipulerer deg og jeg tror du innerst inne vet alt dette - spørsmålet er vel mer om du nå velger å ta dette innover deg, se konsekvensen det har gitt deg i form av smerte og sorg, og skape avstand til han for å unngå mer av det samme eller om du velger nære alle følelsene og fortsette i karusellen? Jeg håper du velger det første ❤️ Jeg skal laaaangt unna. Fikk nå også vite at har vært utro en gang før jul også … og det ante jeg ingenting om før nå. Så basically har alt vært en løgn. Til og med de gode øyeblikkene jeg nevner tidligere blir skygga nå, når det viser seg at han har vært uærlig, utro og løyet SÅ lenge 2 8
HB005 Skrevet 28. mai 2023 #123 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hva stod på meldingene? Anonymkode: 469bf...926 Kort fortalt, jeg tar han i en løgn, han takler ikke det, og blokkerer meg på alle sosiale medier.. 3
HB005 Skrevet 28. mai 2023 #124 Skrevet 28. mai 2023 Sprite skrev (6 timer siden): Klassisk eksempel på narsissist han her Ja? 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #125 Skrevet 29. mai 2023 HB005 skrev (4 timer siden): Jeg skal laaaangt unna. Fikk nå også vite at har vært utro en gang før jul også … og det ante jeg ingenting om før nå. Så basically har alt vært en løgn. Til og med de gode øyeblikkene jeg nevner tidligere blir skygga nå, når det viser seg at han har vært uærlig, utro og løyet SÅ lenge Trist, men håper du endelig innser hvordan han er.. han er ikke en god person i livet ditt. Anonymkode: cd339...2e8 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #126 Skrevet 29. mai 2023 Hvordan er det i dag ts? Anonymkode: cd339...2e8
Topsi Skrevet 29. mai 2023 #127 Skrevet 29. mai 2023 HB005 skrev (17 timer siden): Kort fortalt, jeg tar han i en løgn, han takler ikke det, og blokkerer meg på alle sosiale medier.. Han er en skikkelig kødd. Jeg vil anbefale deg å bli ferdig med alle følelsene rundt forholdet, aborten og alt før du finner deg en ny. Da kan du gå trygt inn i et annet forhold til noen som er ålreit. Og evt få barn med han om du har lyst... lykke til ❤ 3 1
HB005 Skrevet 29. mai 2023 #128 Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvordan er det i dag ts? Anonymkode: cd339...2e8 Takk som spør 🫶🏻 jeg bobler litt over. Barnemor ringte meg i går og ba meg komme til henne og min eks. De hadde hatt en lengre prat, der hun har kverna litt inn i hodet hans hvordan hans handlinger påvirker andre, og hvilket forbilde han faktisk settet for sin egen datter. Kort fortalt, satt han i 1 time og beklaget seg. Innrømmet at han hadde ett problem, og beklaga seg for å dra med meg ned i dritten sammen med han. Men for min del har det der ingen verdi. Fordi han har tydeligvis løyet gjennom hele forholdet. Så idag er jeg sint, såra, flau og enda mer forvirra. 3 9
HB005 Skrevet 29. mai 2023 #129 Skrevet 29. mai 2023 Topsi skrev (8 minutter siden): Han er en skikkelig kødd. Jeg vil anbefale deg å bli ferdig med alle følelsene rundt forholdet, aborten og alt før du finner deg en ny. Da kan du gå trygt inn i et annet forhold til noen som er ålreit. Og evt få barn med han om du har lyst... lykke til ❤ Jeg skal prøve. Men har fått meg en solid knekk på alle området. Hele tiden har jeg følt av våre intimitetsproblem osv har vært pga meg. Fordi jeg har gjort noe, sagt noe, ikke vært bra nok, ikke glad nok, ikke gitt nok av meg selv osv. så har han vært utro opptil flere ganger. Jeg er helt speechless 1 4
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #130 Skrevet 29. mai 2023 HB005 skrev (1 time siden): Takk som spør 🫶🏻 jeg bobler litt over. Barnemor ringte meg i går og ba meg komme til henne og min eks. De hadde hatt en lengre prat, der hun har kverna litt inn i hodet hans hvordan hans handlinger påvirker andre, og hvilket forbilde han faktisk settet for sin egen datter. Kort fortalt, satt han i 1 time og beklaget seg. Innrømmet at han hadde ett problem, og beklaga seg for å dra med meg ned i dritten sammen med han. Men for min del har det der ingen verdi. Fordi han har tydeligvis løyet gjennom hele forholdet. Så idag er jeg sint, såra, flau og enda mer forvirra. Du må slutte å ha dialog og kontakt med noen av dem. Det han driver med er bare å trekke deg lenger ned for et behov han har - å klarne sin egen samvittighet. Dette trenger du ikke! Ta avstand fra alt som har med dem å gjøre. Anonymkode: 14a77...19c 5 5
Gjest Chroma Skrevet 29. mai 2023 #131 Skrevet 29. mai 2023 Blokker han overalt og gå videre i livet. Det er tungt, men det eneste som hjelper.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #132 Skrevet 29. mai 2023 HB005 skrev (1 time siden): Takk som spør 🫶🏻 jeg bobler litt over. Barnemor ringte meg i går og ba meg komme til henne og min eks. De hadde hatt en lengre prat, der hun har kverna litt inn i hodet hans hvordan hans handlinger påvirker andre, og hvilket forbilde han faktisk settet for sin egen datter. Kort fortalt, satt han i 1 time og beklaget seg. Innrømmet at han hadde ett problem, og beklaga seg for å dra med meg ned i dritten sammen med han. Men for min del har det der ingen verdi. Fordi han har tydeligvis løyet gjennom hele forholdet. Så idag er jeg sint, såra, flau og enda mer forvirra. Jeg går utfra hun forsøkte å hjelpe deg videre og tydeliggjøre hvor problemet er, samt få ham til å yte rettferdighet, men jeg vil som andre her anbefale at du bare setter strek og ikke møter dem mer med mindre det er praktiske ting rundt salg og flytting.. At han har et problem er absolutt mildt sagt. Jeg vil si han er direkte farlig og har ingen samvittighet eller empati slik han holder på. Jeg så de siste meldingene, han har farlige trekk rett og slett. Jeg hadde vært redd ham og hans påvirkning på min psykiske helse.. Anonymkode: cd339...2e8 7 2
HB005 Skrevet 29. mai 2023 #133 Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du må slutte å ha dialog og kontakt med noen av dem. Det han driver med er bare å trekke deg lenger ned for et behov han har - å klarne sin egen samvittighet. Dette trenger du ikke! Ta avstand fra alt som har med dem å gjøre. Anonymkode: 14a77...19c Chroma skrev (1 time siden): Blokker han overalt og gå videre i livet. Det er tungt, men det eneste som hjelper. Jeg prøver. men det er på en måte så surrealistisk alt sammen. At han tydeligvis har levd ett dobbeltliv hele tiden. At alt vi har gjort og vært og bygd, alt, har vært basert på løgn. Det går liksom ikke opp for meg. Også er det ekstremt vanskelig å bare etterlate alt av tanker og følelser på en snurr 1
HB005 Skrevet 29. mai 2023 #134 Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg går utfra hun forsøkte å hjelpe deg videre og tydeliggjøre hvor problemet er, samt få ham til å yte rettferdighet, men jeg vil som andre her anbefale at du bare setter strek og ikke møter dem mer med mindre det er praktiske ting rundt salg og flytting.. At han har et problem er absolutt mildt sagt. Jeg vil si han er direkte farlig og har ingen samvittighet eller empati slik han holder på. Jeg så de siste meldingene, han har farlige trekk rett og slett. Jeg hadde vært redd ham og hans påvirkning på min psykiske helse.. Anonymkode: cd339...2e8 Han har uten tvil tulla med min psykiske helse. Jeg klarer ikke å forstå hvordan han, som den personen jeg trodde han var, har gjort alt dette. Mot meg, mot min familie, mot sin familie, og ikke minst sin egen datter. Endelig hadde jenta fått ett stabilt hjem. Jeg har mala regnbueseng og bygd garderobeskap, henta og kjørt i barnehagen, og stilt opp for henne hver dag. også ofrer han den gode hverdagen hennes, med å være utro og ta dårlige valg. Er for meg helt ubegripelig, og jævlig sårende 1 4
ClausSaus Skrevet 29. mai 2023 #135 Skrevet 29. mai 2023 HB005 skrev (19 minutter siden): Jeg prøver. men det er på en måte så surrealistisk alt sammen. At han tydeligvis har levd ett dobbeltliv hele tiden. At alt vi har gjort og vært og bygd, alt, har vært basert på løgn. Det går liksom ikke opp for meg. Også er det ekstremt vanskelig å bare etterlate alt av tanker og følelser på en snurr Det er brutalt, men prøv likevel å tenke på det som så: Den personen du elsket har aldri eksistert. Og den personen kommer dessverre aldri til å eksistere, uansett hva denne fyren foretar seg. Han er ikke den personen. Han er en annen. 6 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #136 Skrevet 29. mai 2023 De legger på en maske og spiller.. les om narissisme, skikkelig covert n dette her Anonymkode: 2ba7f...5ca 2 1
HB005 Skrevet 29. mai 2023 #137 Skrevet 29. mai 2023 ClausSaus skrev (5 minutter siden): Det er brutalt, men prøv likevel å tenke på det som så: Den personen du elsket har aldri eksistert. Og den personen kommer dessverre aldri til å eksistere, uansett hva denne fyren foretar seg. Han er ikke den personen. Han er en annen. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De legger på en maske og spiller.. les om narissisme, skikkelig covert n dette her Anonymkode: 2ba7f...5ca Jeg vet. Og jeg er fullstendig klar over det. At situasjonen er sånn. Prøver alt jeg kan å la alt ligge men der er likevell sånn at jeg reagerer. Kroppen reagerer, og psyken får kjørt seg rimelig hardt. Jeg har fysisk vondt i hele meg, skjelven og kvalm, og hodet drar tilbake i feil retning. Jobber steinhardt. Men har midt oppi det hele ett hus som skal selges, og det er bare så mye. men takk for hjelp og svar 🫶🏻 holder meg litt gående 1
ClausSaus Skrevet 29. mai 2023 #138 Skrevet 29. mai 2023 HB005 skrev (Akkurat nå): Jeg vet. Og jeg er fullstendig klar over det. At situasjonen er sånn. Prøver alt jeg kan å la alt ligge men der er likevell sånn at jeg reagerer. Kroppen reagerer, og psyken får kjørt seg rimelig hardt. Jeg har fysisk vondt i hele meg, skjelven og kvalm, og hodet drar tilbake i feil retning. Jobber steinhardt. Men har midt oppi det hele ett hus som skal selges, og det er bare så mye. men takk for hjelp og svar 🫶🏻 holder meg litt gående Har selv opplevd sorg over en person som viste seg å aldri ha eksistert. Det er ikke hyggelig. Men fordelen med å tenke på denne måten er at det hjelper deg til å ta de rette valgene. Dette kommer du deg gjennom. 2
HB005 Skrevet 29. mai 2023 #139 Skrevet 29. mai 2023 ClausSaus skrev (6 minutter siden): Har selv opplevd sorg over en person som viste seg å aldri ha eksistert. Det er ikke hyggelig. Men fordelen med å tenke på denne måten er at det hjelper deg til å ta de rette valgene. Dette kommer du deg gjennom. ❤️ takk!! 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #140 Skrevet 30. mai 2023 HB005 skrev (22 timer siden): Han har uten tvil tulla med min psykiske helse. Jeg klarer ikke å forstå hvordan han, som den personen jeg trodde han var, har gjort alt dette. Mot meg, mot min familie, mot sin familie, og ikke minst sin egen datter. Endelig hadde jenta fått ett stabilt hjem. Jeg har mala regnbueseng og bygd garderobeskap, henta og kjørt i barnehagen, og stilt opp for henne hver dag. også ofrer han den gode hverdagen hennes, med å være utro og ta dårlige valg. Er for meg helt ubegripelig, og jævlig sårende Det viser bare at han er ikke i stand til å bry seg om noen andre, ikke deg og ikke datteren, ingen rett og slett. Anonymkode: cd339...2e8 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå