Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette høres rett og slett forjævlig ut. Tror det eneste du kan gjøre er å stå i det kjenne på smerten og følelsene dine, men samtidig snu tristheten til sinne. Tenk hva han har gjort mot deg! Det kan ofte hjelpe for å gå videre. Ikke la det sentimentale i deg ta fullstendig overhånd, prøv å fokuser litt mer på hva han faktisk har gjort mot deg

Anonymkode: dc961...149

• Liker 1
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Dette høres rett og slett forjævlig ut. Tror det eneste du kan gjøre er å stå i det kjenne på smerten og følelsene dine, men samtidig snu tristheten til sinne. Tenk hva han har gjort mot deg! Det kan ofte hjelpe for å gå videre. Ikke la det sentimentale i deg ta fullstendig overhånd, prøv å fokuser litt mer på hva han faktisk har gjort mot deg

Og når jeg klarer det, er det lettere. Men det varer ikke så lenge av gangen, før jeg blir lei meg igjen. Også er det vanskelig å stadfeste hvor sorgen og følelsene kommer fra, for det er så mye på en gang. Tapet av han, av forholdet, aborten, utroskapen, hussalget, flyttinga, +++. Blir helt tullete. Og ødelagt 

AnonymBruker
Skrevet
HB005 skrev (47 minutter siden):

Det håper jeg også at jeg klarer. Håper det blir lettere når det praktiske er ferdig. Nå har vi felles hus, som vi skal selge, bilen jeg kjører er hans, +++. Livet mitt har jo vært han. Fjernt å tenke at jeg plutselig skal gå tilbake til det å være alene .. hadde vært enklere å gå tilbake og fikse oss, enn å starte helt på nytt .. men ja. Tid osv 😞🫶🏻

Klart du klarer det etterhvert! Men akkurat nå er du i en tåke. Har du venner i livet ditt og egne hobbyer? Du sier at livet ditt har vært han. Sjelden lurt å la livet sitt kun handle om en mann, da blir det så innmari tungt når det blir slutt og man ikke har sitt "eget liv" å gå tilbake til. Masse lykke til, det kommer til å ordne seg❤️

Anonymkode: 5f61e...ce5

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Klart du klarer det etterhvert! Men akkurat nå er du i en tåke. Har du venner i livet ditt og egne hobbyer? Du sier at livet ditt har vært han. Sjelden lurt å la livet sitt kun handle om en mann, da blir det så innmari tungt når det blir slutt og man ikke har sitt "eget liv" å gå tilbake til. Masse lykke til, det kommer til å ordne seg❤️

Anonymkode: 5f61e...ce5

Ja. Jeg har mange venner, og egne hobbyer. Men alt føles så feil nå. Jeg har alltid trent mye, men det var alltid noe vi gjorde sammen. Uansett hva jeg gjør nå så minner det meg om en gang vi gjorde det sammen og ting var bra osv osv.. 

❤️

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
HB005 skrev (3 timer siden):

Aner ikke. Tror ikke han har gjort dette bevisst for å være slem, men at han bare rett og slett ikke har tenkt seg om, og har satt seg selv og sine behov ekstemt mye høyere enn meg og mine

Resultatet er det samme, det forårsaket noe av det verste som kan skje et annet menneske. Enten han gjorde det med vilje eller ikke, så står du igjen med all denne smerten.

Jeg vil anbefale deg å stå i dette med kulde, gjør det praktiske som må gjøres, men IKKE nærm deg ham med varme følelser eller la deg trekke inn i noe med ham. La hjernen din bestemme og rule her.

Så vil jeg anbefale deg å lese deg opp om medavhengighet/codependency, hvorfor du føler kjærlighet for mennesker som behandler deg slik, hvorfor du legger makten til dine følelser i hans hender, hvorfor du er avhengig av ham for å fikse dette. 

Dette er avhengighet, og det du føler er abstinenser. Stå i det, ikke gå tilbake.

Anonymkode: cd339...2e8

• Liker 3
Skrevet (endret)

.

Endret av HB005
.
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke god i hodet, han er ikke normal. Fra nå av forhold deg kun til det praktiske, han der er ikke noe å spare på som venn, og jeg er fristet til å si ikke som menneske heller. 

• Liker 3
Skrevet

Denne fyren er ikke helt god i hodet sitt.

La det gå litt tid, så vil du se selv at han faktisk gjorde deg en tjeneste ved å kutte kontakt "cold turkey”.

Men selvfølgelig, faren er jo stor for at han vil prøve å få deg hekta tilbake ved å gjenoppta kontakten…

Som sagt, denne fyren er ikke bra i nøtta.

• Liker 6
Gjest Sprite
Skrevet
HB005 skrev (31 minutter siden):

Okei. Se på det her. Når jeg trodde han ikke kunne bryte meg lenger ned: 

IMG_5953.jpeg

IMG_5954.jpeg

IMG_5955.jpeg

IMG_5956.jpeg

IMG_5958.jpeg

Tror du bare skal stoppe all kommunikasjon med denne psykopaten asap

Gjest Sprite
Skrevet
ClausSaus skrev (14 minutter siden):

Denne fyren er ikke helt god i hodet sitt.

La det gå litt tid, så vil du se selv at han faktisk gjorde deg en tjeneste ved å kutte kontakt "cold turkey”.

Men selvfølgelig, faren er jo stor for at han vil prøve å få deg hekta tilbake ved å gjenoppta kontakten…

Som sagt, denne fyren er ikke bra i nøtta.

Klassisk eksempel på narsissist han her

AnonymBruker
Skrevet
HB005 skrev (39 minutter siden):

Okei. Se på det her. Når jeg trodde han ikke kunne bryte meg lenger ned: 

IMG_5953.jpeg

IMG_5954.jpeg

IMG_5955.jpeg

IMG_5956.jpeg

IMG_5958.jpeg

Nå må du slutte, du virker også ganske forstyrret. Også veldig privat å legge ut screenshot av private snapsamtaler på kvinneguiden. Dette går ikke, TS

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor fortsette å kommunisere når kontakten bryter deg ned? Ha fokus på det praktiske som må ordnes med husstand. La kommunikasjonen gå gjennom megler eventuelt og når det er ferdig bryt kontakten. Meldingene du la ut, der bidrar begge til å forsure kommunikasjonen.

Anonymkode: b3459...060

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nå må du slutte, du virker også ganske forstyrret. Også veldig privat å legge ut screenshot av private snapsamtaler på kvinneguiden. Dette går ikke, TS

Enig i denne!

Anonymkode: ceeb4...a2f

AnonymBruker
Skrevet

Får bare lyst å si noe som: KG kvinner! Unite! Så drar vi å banker livsskiten ut av dette patetiske, bedritne mannfolket! 

Anonymkode: 04e2c...418

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Får bare lyst å si noe som: KG kvinner! Unite! Så drar vi å banker livsskiten ut av dette patetiske, bedritne mannfolket! 

😂😂😂😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Sier meg også 100% enig 😂 og det sier bare litt om hvor langt han har pusha meg.. 

• Hjerte 1
Gjest Chroma
Skrevet
HB005 skrev (På 16.5.2023 den 21.40):

men det er en helt annen støtte jeg trenger. Trenger å sitte i armkroken til kjæresten, få omsorg og kos, og føle på kjærligheten. føle meg trygg, ivaretatt og elska. 

Helt forståelig at det er dette du har behov for, men samtidig er dette ting han aldri kan gi deg. Du kan aldri stole på at han stiller opp i vanskelige tider, det har han vist allerede nå. 
Du fortjener bedre og jeg håper du klarer å kvitte deg helt med han. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, HB005 said:

Sier meg også 100% enig 😂 og det sier bare litt om hvor langt han har pusha meg.. 

Ta ansvar for eget liv. Du må komme deg videre i livet og legge alt dette bak deg. Skaff deg profesjonell hjelp om du må

Anonymkode: 210b1...5aa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Bra du sier de, jeg kunne gjerne gitt ham en runde... ærlige ord. Kremt. 

Skrevet
HB005 skrev (11 timer siden):

Aner ikke. Tror ikke han har gjort dette bevisst for å være slem, men at han bare rett og slett ikke har tenkt seg om, og har satt seg selv og sine behov ekstemt mye høyere enn meg og mine

HB005 skrev (1 time siden):

Jeg tror han har tatt valgene sine helt bevisst fordi det var det han ville, jeg tror han fortsatt spiller deg som en fele og manipulerer deg og jeg tror du innerst inne vet alt dette - spørsmålet er vel mer om du nå velger å ta dette innover deg, se konsekvensen det har gitt deg i form av smerte og sorg, og skape avstand til han for å unngå mer av det samme eller om du velger nære alle følelsene og fortsette i karusellen? 

Jeg håper du velger det første ❤️ 

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...