Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Update: 

våknet idag til melding fra en fyr, som kunne fortelle meg at han samboer har møtt typen min i skjul en måneds tid. Han hadde bildebevis av snapper og meldinger de har sendt, og bilde fra ringeklokka deres som viser at typen min er der. Og vet dere hva? Den dagen jeg tok mifegyne og lå hjemme og hadde det jævlig, og han dro på fylla, ble han med henne hjem og overnattet der. Skal konfrontere han i morgen

• Hjerte 24
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
HB005 skrev (25 minutter siden):

Update: 

våknet idag til melding fra en fyr, som kunne fortelle meg at han samboer har møtt typen min i skjul en måneds tid. Han hadde bildebevis av snapper og meldinger de har sendt, og bilde fra ringeklokka deres som viser at typen min er der. Og vet dere hva? Den dagen jeg tok mifegyne og lå hjemme og hadde det jævlig, og han dro på fylla, ble han med henne hjem og overnattet der. Skal konfrontere han i morgen

Tøft å gå igjennom, men vær glad du blir kvitt han og alt som kan binde deg til han for resten av livet. Hun han er utro med burde virkelig få vite hvor dritt han har behandlet deg. De fortjener sikkert hverandre. Vær glad du blir kvitt dem for livstid.

Anonymkode: 0ba68...630

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tøft å gå igjennom, men vær glad du blir kvitt han og alt som kan binde deg til han for resten av livet. Hun han er utro med burde virkelig få vite hvor dritt han har behandlet deg. De fortjener sikkert hverandre. Vær glad du blir kvitt dem for livstid.

Anonymkode: 0ba68...630

❤️

AnonymBruker
Skrevet

Fy faen for en drittsekk!!! Synes så synd i deg og tørr ikke tenke på hvor sint jeg hadde vært!! 
Så bra av han fyren å si fra. Er nok ett helvete hjemme der nå. Så jævli folk kan være!!! 

Anonymkode: c71b1...5fc

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Fy faen for en drittsekk!!! Synes så synd i deg og tørr ikke tenke på hvor sint jeg hadde vært!! 
Så bra av han fyren å si fra. Er nok ett helvete hjemme der nå. Så jævli folk kan være!!! 

Anonymkode: c71b1...5fc

Ja, det kan du si.. jeg er iallefall helt tom innvendig nå. Konfronterte han med dette idag. Jeg vet ikke om det han forteller meg stemmer, men han sa iallefall det jeg trengte å høre. At han legger seg flat for egen oppførsel og egne valg, og angrer sårt på hvordan har har takla prosessen. Avslutta med en klem, og enighet om å gjøre resten av prosessen ryddig. Jeg er helt ferdig, så jeg klarer ikke være sint. Klarer ikke være lei meg. Går bare rundt i en slags tåke. Er utrolig merkelig. Føler meg fjern. Kjenner ikke på sorgen, smerten eller sinne, det er helt borte. Distanserer meg fra hele situasjonen, og det er kjemperart å oppleve. 

• Hjerte 14
Skrevet

Du er nok enda i sjokkfasen. Ta tiden til hjelp. Etterhvert er du glad du er kvitt idioten.

• Liker 10
Skrevet
Sansx skrev (5 timer siden):

Du er nok enda i sjokkfasen. Ta tiden til hjelp. Etterhvert er du glad du er kvitt idioten.

❤️

Skrevet

Han høres ut som en typisk eldre fyr som er sammen med en yngre dame. Litt umoden for alderen. Nå ser du hvordan han er.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
HB005 skrev (På 21.5.2023 den 0.16):

Update: 

Dette er helt sjuk oppførsel. Helt. Du er i sjokk og trenger tid til å komme deg ordentlig, tenk deg at tiden fremover skal gå kun til å pleie deg selv og lappe sammen deg selv, at du skal bli sterk og klare deg helt selv. For det kan du med tiden. Ønsker deg alt godt, var veldig aktiv i den forrige tråden din, ble svært trist over å se at det endte slik og at dette var hans ekte farger. 

Anonymkode: cd339...2e8

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dette er helt sjuk oppførsel. Helt. Du er i sjokk og trenger tid til å komme deg ordentlig, tenk deg at tiden fremover skal gå kun til å pleie deg selv og lappe sammen deg selv, at du skal bli sterk og klare deg helt selv. For det kan du med tiden. Ønsker deg alt godt, var veldig aktiv i den forrige tråden din, ble svært trist over å se at det endte slik og at dette var hans ekte farger. 

Jeg også 🥺 Takk! ❤️

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Leste hele tråden og vil gi deg en stor klem. Ta en dag om gangen. Vet det er helt traumatisk opplevelse og livet er helt snudd på hodet for deg nå. 

Det føles helt jævlig nå, men hold ut og om 1 år - og som oftest kommer en klarere hode mye tidligere etter sånn opplevelse.. At du er glad at han er ut av bildet. Vær snill med deg selv og ta vare på deg selv. ❣️

Hold deg i aktivitet, og unn deg hyggelige opplevelser å glede seg til. 

Anonymkode: d3fc0...ae9

• Liker 1
Skrevet

Gud hjelpe meg for en klovn! 

Du må bare karre deg dit at du klarer å se han for det han er, en klovn. Forstår godt at man får sjokk av graviditet, fått det to ganger med mine barn selvom begge var planlagt og ønsket. Men når man har "forledet" en kvinne inn i et forhold der det er en naturlig del av utviklingen kan man ikke fremme sånne krav på den måten. 

Dump han, ikke se deg tilbake - og oppsøk noen gode venninner som kan ta vare på deg til du er på fote igjen. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det ts? Håper du skjønner og er helt enig i at dette er på ham, og noe av det groveste man kan gjøre mot et annet menneske, det han gjorde mot deg. Jeg skulle nesten ønske jeg visste hvem det var, så jeg aldri risikerte å havne på date med vedkommende. Jeg håper karma har en lærepenge i vente for ham. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fy søren for en drittsekk. Føler så inderlig med deg hi. Med tiden vil sorgen slippe, og du vil garantert finne en ny med tiden. 

Men dersom huset skal selges før dere har bodd i det i ett år må det skattes av det. Så kanskje heller få deg ut av lånet? 

Anonymkode: b1f50...3d4

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Leste hele tråden og vil gi deg en stor klem. Ta en dag om gangen. Vet det er helt traumatisk opplevelse og livet er helt snudd på hodet for deg nå. 

Det føles helt jævlig nå, men hold ut og om 1 år - og som oftest kommer en klarere hode mye tidligere etter sånn opplevelse.. At du er glad at han er ut av bildet. Vær snill med deg selv og ta vare på deg selv. ❣️

Hold deg i aktivitet, og unn deg hyggelige opplevelser å glede seg til. 

Anonymkode: d3fc0...ae9

❤️❤️ jeg prøver. men det her, er helt umulig å stå i 

• Hjerte 1
Skrevet
citronen skrev (3 timer siden):

Gud hjelpe meg for en klovn! 

Du må bare karre deg dit at du klarer å se han for det han er, en klovn. Forstår godt at man får sjokk av graviditet, fått det to ganger med mine barn selvom begge var planlagt og ønsket. Men når man har "forledet" en kvinne inn i et forhold der det er en naturlig del av utviklingen kan man ikke fremme sånne krav på den måten. 

Dump han, ikke se deg tilbake - og oppsøk noen gode venninner som kan ta vare på deg til du er på fote igjen. 

jeg prøver så godt jeg kan, men idag har jeg bare vært tom og lei meg og ødelagt. Han spurte om jeg ikke kunne komme en tur idag, fordi dattera savna meg sånn. Så for hennes del, tok jeg en snartur. Men så fort hun er ute av rommet, knekker jeg jo sammen, og gråter. Får ett tonn med unnskyldinger og beklagelser fra han, og han gir meg den klemmen jeg sårt trenger. men er så tullete for jeg skal ikke trenge det fra han, jeg burde jo vært illsint. Men hodet mitt fikser ikke det nå.. 

men jeg måtte dra derfra etter kort tid, takla ikke å være der, kom bare nærmere og nærmere sammenbrudd. Igjen. 

• Hjerte 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan går det ts? Håper du skjønner og er helt enig i at dette er på ham, og noe av det groveste man kan gjøre mot et annet menneske, det han gjorde mot deg. Jeg skulle nesten ønske jeg visste hvem det var, så jeg aldri risikerte å havne på date med vedkommende. Jeg håper karma har en lærepenge i vente for ham. 

Det går ikke bra overhodet. Jeg er helspenn. Hodet er tomt, og hele kroppen skjelver. Likevell har jeg sårt behov fra trøst og omsorg, og fikk det, fra han idag. Men nå er han liksom den personen jeg hadde trengt at han skulle vært den siste mnd ..

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fy søren for en drittsekk. Føler så inderlig med deg hi. Med tiden vil sorgen slippe, og du vil garantert finne en ny med tiden. 

Men dersom huset skal selges før dere har bodd i det i ett år må det skattes av det. Så kanskje heller få deg ut av lånet? 

Anonymkode: b1f50...3d4

Unner han ikke vondt, til tross. Så vi selges huset sammen. Vi eier 50/50. Så får vi skatte av ett evt overskudd sammen også. 

AnonymBruker
Skrevet
HB005 skrev (5 minutter siden):

jeg prøver så godt jeg kan, men idag har jeg bare vært tom og lei meg og ødelagt. Han spurte om jeg ikke kunne komme en tur idag, fordi dattera savna meg sånn. Så for hennes del, tok jeg en snartur. Men så fort hun er ute av rommet, knekker jeg jo sammen, og gråter. Får ett tonn med unnskyldinger og beklagelser fra han, og han gir meg den klemmen jeg sårt trenger. men er så tullete for jeg skal ikke trenge det fra han, jeg burde jo vært illsint. Men hodet mitt fikser ikke det nå.. 

men jeg måtte dra derfra etter kort tid, takla ikke å være der, kom bare nærmere og nærmere sammenbrudd. Igjen. 

HB005 skrev (4 minutter siden):

Det går ikke bra overhodet. Jeg er helspenn. Hodet er tomt, og hele kroppen skjelver. Likevell har jeg sårt behov fra trøst og omsorg, og fikk det, fra han idag. Men nå er han liksom den personen jeg hadde trengt at han skulle vært den siste mnd ..

Det høres ut som du er traumebundet.. søk på det, traumebånd. For din del ville jeg IKKE dratr bort der igjen, og hvis datteren hans savner deg, får han snakke med henne og fikse det. Jeg kommer ikke over hva slags menneske han er, som etter å ha fått deg til å abortere ditt barn,  skal bort der og trøste hans. Det finnes ingen ord, ingen unnskyldninger i verden, og den trøsten du får fra ham som hjelper, det kalles medavhengighet tror jeg. Det er når du overgir kontroll over tanker og følelser til noen andre. 

Ikke la ham bestemme hvordan du skal føle deg, ikke la hans trøst være viktig. 

• Liker 16
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
HB005 skrev (7 minutter siden):

Men nå er han liksom den personen jeg hadde trengt at han skulle vært den siste mnd ..

IKKE, IKKE, IKKE,  ABSOLUTT IKKE GI OPP NÅ OG VURDER Å GÅ TILBAKE!!!! 

• Liker 7
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...