HB005 Skrevet 16. mai 2023 #21 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kan ikke være sammen med en sånn idiot. Det ultimatumet viser hvor egoist han er og hvor lite han faktisk elsker deg, for å ikke snakke om hvor dårlig menneske han er som ville stikke fra ungen!!! Dump han og aldri snu deg tilbake! Anonymkode: 61d41...bed Er så langt nede etter aborten, og fikser ikke to sånne greier på én gang. Jeg er ikke klar for å dumpe han, men han tok det valget for meg gitt. Dagen før sykehuset.. 2
HB005 Skrevet 16. mai 2023 #22 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror du er blitt grovt manipulert. Han har trolig aldri hatt noen plan om å fortsette forholdet etter aborten. Det var nok bare noe han sa for å få deg til å ta abort..mange menn som truer med brudd bare for å få gjennom sin vilje, og gå. Anonymkode: 7d5e6...d6e Sinnsykt dårlig gjort. Jeg satt i 12t på sykehuset og hadde det helt jævlig. Spurte om han kunne komme, men han måtte jobbe …. 6
HB005 Skrevet 16. mai 2023 #23 Skrevet 16. mai 2023 Topsi skrev (1 time siden): Så fint du får støtte av foreldrene dine. Jeg skjønner du trenger støtte fra han, men beklager, det får du ikke. Fordi han har ikke evne til å gi omsorg, han ser bare seg selv. Du må klare dette selv. Det finnes steder du kan få samtale etter abort hvis du trenger det. Men akkurat nå må du finne styrke i deg selv. Du har det inni deg å komme gjennom dette. Ikke søk støtte hos han. Det vil uansett bare være falskhet. Han er en dritt, du må bare komme deg videre, du fortjener mye bedre enn han 🥺❤️❤️
HB005 Skrevet 16. mai 2023 #24 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Det der har jeg vært gjennom også. Det ble slutt, jeg klarte heldigvis å gå videre og nå flere år etterpå er jeg lykkelig samboer med min beste venn, kjæreste og livspartner! Vært sammen i flere år, kjøpt hus, fått verdens nydeligste barn og lever virkelig drømmelivet! Når jeg fikk alt med xn på avstand er jeg sjeleglad jeg ikke fikk det barnet med han, da hadde jeg vært stuck med den idioten resten av mitt liv og barnet hadde fått en hjerteløs far. Mest sannsynlig hadde jeg blitt alenemor også… Bare prøv å tenk at dette var ikke ment. Han har vist sitt sanne seg, dette er ikke en person du vil ha som far til dine barn! Anonymkode: 3f5a5...0f5 Så godt å høre at det løste seg så fint for deg🥺 jeg fikser ikke å skulle starte helt på nytt i en alder av 29. for tre uker siden hadde jeg hus, hund, mann, bonusbarn og unge på vei. Nå bor jeg i kjelleren til mamma og pappa, uten noe🫡 2
Emmelise Skrevet 16. mai 2023 #25 Skrevet 16. mai 2023 Jeg kjenner på lysten til å kverke den egosentriske drittungen du kaller eks. Det kommer til å ta tid, men sekundet du kjenner på sinnet ovenfor ham kommer det til å bli bedre. Og lettere. Men inntil videre så er det helt greit å ta en pause fra virkeligheten og pleie seg selv. Jeg sier som de andre, den eneste trøsten her er at du ikke er bundet til denne mannen resten av ditt liv. 15 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #26 Skrevet 16. mai 2023 Sett deg selv først nå. Du skal ikke ta noe hensyn til han! Hvordan gjør dere det med huset? Skal han bo der? Da må han betale leie til deg. Hvor fort får dere solgt? Han trenger sikkert huset en stund siden han har barnet sitt der annenhver uke, men det er ikke ditt problem og ikke noe du skal betale for. Han støtter ikke deg når du trenger det, så du skal ikke støtte han tilbake. Du er jo fremdeles glad i han og da er det lett å sette han først og ta hensyn til han, slik du nok også har gjort i forholdet, men nå må du sikre deg og din fremtid og ikke la han få ødelegge mer enn han har gjort for deg allerede. Anonymkode: b769b...45d 11 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #27 Skrevet 16. mai 2023 ❤️ får så vondt av deg. For en følelsesløs mann. Helt horribelt. Forstår ikke at han klarer å behandle deg slik. Du er fortsatt ung, og ka få det familielivet du ønsker deg. En fattig trøst nå, men du vet iallfall at du kan bli gravid ❤️ Det jeg lurer på er om alt dette kom som lyn fra klar himmel. Hadde du ikke sett noe til hans kyniske side før? Anonymkode: 880af...320 4 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #28 Skrevet 16. mai 2023 Gi deg selv tid til å sørge over tapet av den mannen du trodde han var. Senere kan du kjenne på sinnet over hvilken drittsekk han er og kanskje til slutt vil du merke lettelse og frihet over å ha sluppet unna en slik manipulerende jævel. Men først må du gi deg selv tid til å sørge og bearbeide. Du ser det kanskje ikke nå, men du har mange gode år foran deg. Ønsker deg alt godt! Anonymkode: 0ba68...630 12
Gjest Blinkie Skrevet 16. mai 2023 #30 Skrevet 16. mai 2023 Jeg sender deg en god klem. Ta vare på deg selv. Jeg ønsker deg alt godt ts❤️
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #31 Skrevet 16. mai 2023 Tipaa skrev (4 timer siden): For en dust. Skal aldri tvinge noen til å ta abort. For å så si at det passer heller om 1 år?! Barn er ikke en vare man bare kan bytte inn når det ikke passer. Håper du finner deg noen bedre . Enig, det passer egentlig aldri 100% å få barn. Alltid noe en kunne ‘fått gjort først’. Men om det bare er spørsmål om tid, til og med bare et år til og fra, så tar man selvfølgelig ikke abort fordi man bommet bittelitt med tiden. Anonymkode: 3861b...c42 7 2
HB005 Skrevet 17. mai 2023 #32 Skrevet 17. mai 2023 Emmelise skrev (14 timer siden): Jeg kjenner på lysten til å kverke den egosentriske drittungen du kaller eks. Det kommer til å ta tid, men sekundet du kjenner på sinnet ovenfor ham kommer det til å bli bedre. Og lettere. Men inntil videre så er det helt greit å ta en pause fra virkeligheten og pleie seg selv. Jeg sier som de andre, den eneste trøsten her er at du ikke er bundet til denne mannen resten av ditt liv. Takk🫶🏻🫶🏻 skal prøve ..
HB005 Skrevet 17. mai 2023 #33 Skrevet 17. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Gi deg selv tid til å sørge over tapet av den mannen du trodde han var. Senere kan du kjenne på sinnet over hvilken drittsekk han er og kanskje til slutt vil du merke lettelse og frihet over å ha sluppet unna en slik manipulerende jævel. Men først må du gi deg selv tid til å sørge og bearbeide. Du ser det kanskje ikke nå, men du har mange gode år foran deg. Ønsker deg alt godt! Anonymkode: 0ba68...630 Tusen takk 🥺🫶🏻 hater å skulle starte helt på scratch. I en alder av 29.. trodde jeg var ferdig etablert liksom. 1
HB005 Skrevet 17. mai 2023 #34 Skrevet 17. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): ❤️ får så vondt av deg. For en følelsesløs mann. Helt horribelt. Forstår ikke at han klarer å behandle deg slik. Du er fortsatt ung, og ka få det familielivet du ønsker deg. En fattig trøst nå, men du vet iallfall at du kan bli gravid ❤️ Det jeg lurer på er om alt dette kom som lyn fra klar himmel. Hadde du ikke sett noe til hans kyniske side før? Anonymkode: 880af...320 Han har vel kanskje vist glimt av det innimellom, men hos meg har alle hans gode og varme sider veid opp for det.. men ikke denne gangen
HB005 Skrevet 17. mai 2023 #35 Skrevet 17. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Sett deg selv først nå. Du skal ikke ta noe hensyn til han! Hvordan gjør dere det med huset? Skal han bo der? Da må han betale leie til deg. Hvor fort får dere solgt? Han trenger sikkert huset en stund siden han har barnet sitt der annenhver uke, men det er ikke ditt problem og ikke noe du skal betale for. Han støtter ikke deg når du trenger det, så du skal ikke støtte han tilbake. Du er jo fremdeles glad i han og da er det lett å sette han først og ta hensyn til han, slik du nok også har gjort i forholdet, men nå må du sikre deg og din fremtid og ikke la han få ødelegge mer enn han har gjort for deg allerede. Anonymkode: b769b...45d Aner ikke hvordan det praktiske blir. Vil få solgt fort som fy. Men er mye, iallefall jeg, prøver å ta hensyn til. Feks dattera hans, som også plutselig må flytte. Blir vel fort en «annenhver uke» - ordning frem til salg regner jeg med.. men alt jeg har investert av både penger og tid til hus, interiør osv osv er jo tapt .. 4
HB005 Skrevet 17. mai 2023 #36 Skrevet 17. mai 2023 Emmelise skrev (14 timer siden): Jeg kjenner på lysten til å kverke den egosentriske drittungen du kaller eks. Det kommer til å ta tid, men sekundet du kjenner på sinnet ovenfor ham kommer det til å bli bedre. Og lettere. Men inntil videre så er det helt greit å ta en pause fra virkeligheten og pleie seg selv. Jeg sier som de andre, den eneste trøsten her er at du ikke er bundet til denne mannen resten av ditt liv. Får håpe det blir lettere etterhvert … men nå etter aborten er det for mye å ta innover seg.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #37 Skrevet 17. mai 2023 HB005 skrev (16 timer siden): de er absolutt veldig gode og støttende. Og det er jeg veldig glad for, og heldig som har 🫶🏻 men det er en helt annen støtte jeg trenger. Trenger å sitte i armkroken til kjæresten, få omsorg og kos, og føle på kjærligheten. føle meg trygg, ivaretatt og elska. TS, du er verken elsket eller trygg hos en mann som fikk deg til å ta abort, som du åpenbart ikke ønsket? Anonymkode: 7dbee...b23 9 1
Brunello Skrevet 17. mai 2023 #38 Skrevet 17. mai 2023 HB005 skrev (35 minutter siden): Tusen takk 🥺🫶🏻 hater å skulle starte helt på scratch. I en alder av 29.. trodde jeg var ferdig etablert liksom. Ser du gjør et poeng av at du er 29. Virker som om du mener det er gammelt. Jeg tipper ca 40% av de førstegangsfødene ikke har møtt faren til barna når de er 29, så det behøver du ikke bekymre deg for. 17
HB005 Skrevet 17. mai 2023 #39 Skrevet 17. mai 2023 Brunello skrev (1 time siden): Ser du gjør et poeng av at du er 29. Virker som om du mener det er gammelt. Jeg tipper ca 40% av de førstegangsfødene ikke har møtt faren til barna når de er 29, så det behøver du ikke bekymre deg for. !! Takk! Var bare så glad for å være etablert og ha funnet roen, og livet var litt klart. Så føles så merkelig å sta stå på bar bakke igjen.. men må bare gi det en sjans! 1
HB005 Skrevet 17. mai 2023 #40 Skrevet 17. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): TS, du er verken elsket eller trygg hos en mann som fikk deg til å ta abort, som du åpenbart ikke ønsket? Anonymkode: 7dbee...b23 det er ett veldig godt poeng.. satser på at det blir lettere for hver dag som går.. Det å ta abort var helt jævlig, og noe jeg ALDRI skal gjøre igjen. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå