Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leste denne og tenkte på deg, måten du ser eksen din på og håper han skal stille smerten din, selv om jeg skjønner deg så må du ut av det ❤

https://natashaadamo.com/how-to-stop-seeking-validation/

Den som har såret deg, kan ikke gjøre det godt igjen. Vedkommende har ikke evnen til det slik du vil. 

Anonymkode: cd339...2e8

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

høres ut som den drittsekken

han var sikkert utro sorry for og si det men virker nesten sånn på den oppførselen

Anonymkode: 73f51...aa6

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.6.2023 den 9.19):

Jeg fant denne til deg,  prøver å komme med alt som kan bevæpne deg litt her. Jeg måtte selv jobbe hardt med dette. Velge meg selv og sette grenser, selv om jeg ikke trodde på det, så gikk det seg likevel tid bare jeg holdt på.

36d5f6150460d8d732c0aadbcf77ca01--acoa-a

Takk!! 🥺 håper det blir lettere sammen. For nå svinger det så veldig. Hater han og savner han samtidlig ..

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Leste denne og tenkte på deg, måten du ser eksen din på og håper han skal stille smerten din, selv om jeg skjønner deg så må du ut av det ❤

https://natashaadamo.com/how-to-stop-seeking-validation/

Den som har såret deg, kan ikke gjøre det godt igjen. Vedkommende har ikke evnen til det slik du vil. 

🥺🫶🏻🫶🏻 takk! 

Jeg vet han ikke kan gjøre noe godt for meg nå. Likevell er tanken der, på hvorfor i alle dager dette skjedde, når vi bare skulla ha det fint. Er så opprivende. Og umulig å få hodet bort fra

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

høres ut som den drittsekken

han var sikkert utro sorry for og si det men virker nesten sånn på den oppførselen

Anonymkode: 73f51...aa6

Om du har lest hele tråden, så står det der. For ja, han var utro. Flere ganger. Lenge. Og det er det som stikker dypest nå

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
HB005 skrev (14 timer siden):

Takk!! 🥺 håper det blir lettere sammen. For nå svinger det så veldig. Hater han og savner han samtidlig ..

Tro det eller ei, men jeg lover deg, jeg vet det av erfaring, fortsett slik du gjør og en dag vil du våkne opp og kjenne den beste følelsen i verden for en sånn person; likegyldighet. Det vil rett og slett ikke nå deg på samme måten lenger. ❤

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tro det eller ei, men jeg lover deg, jeg vet det av erfaring, fortsett slik du gjør og en dag vil du våkne opp og kjenne den beste følelsen i verden for en sånn person; likegyldighet. Det vil rett og slett ikke nå deg på samme måten lenger. ❤

Det håper jeg inderlig !! ❤️ for nå føler jeg med så tråkka på og utnytta, av den personen jeg stolte mest på i hele verden. En ganske tung dag i dag..

AnonymBruker
Skrevet
HB005 skrev (12 timer siden):

Det håper jeg inderlig !! ❤️ for nå føler jeg med så tråkka på og utnytta, av den personen jeg stolte mest på i hele verden. En ganske tung dag i dag..

Det forstår jeg og slike følelser har du grundig rett til. Han svek deg på aller verste mulige måter vil jeg si, jeg blir fysisk kvalm når jeg tenker på det du går gjennom og ble utsatt for. Tenker mye på deg,  ønsker deg alt godt ❤

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mannen er jo det verste søppelet. Vær glad du kan kaste fra det dette og gå videre. 
Jeg klarer ikke forstå at du ønsker noen som helst kontakt med en som har behandlet deg på den måten. Jeg ville ikke tatt i han med ildtang.

Du har full forståelse fra meg på at du er i sorg over det livet du så for deg, men å ha kontakt med ham nå det er selvpining. Om du ikke klarer å kutte ham ut må du rett og slett få profesjonell hjelp, da tydeligvis venner og familie ikke klarer å hjelpe deg her. 

Anonymkode: 6280a...f7b

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Han har jo manipulert deg til de grader, og i tillegg er superfeig. Han presser deg først til noe traumatisk som en abort,  også er han for feig til å bli med deg å se konsekvenser av hva han har presset deg til. Man presser forøvrig ingen til abort for at an skal vente ett år. Det gjør man bare ikke. Så det var nok bare jug.  

Jeg har skikkelig vondt av deg. Så stooor klem ❤️

Det jeg hadde gjort nå,  er å trekke meg helt vekk, bli helt stille ang tlf og meninger. Reist dit med noen venner og hentet alle tingene mine. Og demonstrert hvor sykt skuffa jeg var,  evnt fortalt han i store bokstaver hvor sykt feig han var,  for han kunne i det minste holdt hva han lovet og ventet med å gjøre det slutt, iallefall i to uker.  Og jeg hadde presisert i store bokstaver  hvor glad jeg er for å slippe å leve med en så jævlig liten mann. Og slippe å kaste bort mer tid på en slik idiot

Anonymkode: 258fd...722

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei ts, hvordan står det til med deg for tiden? Tenker på deg! 

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Håper det går bra ts, tenker fortsatt på deg og ønsker deg det beste ❤

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.6.2023 den 13.32):

Hei ts, hvordan står det til med deg for tiden? Tenker på deg! 

AnonymBruker skrev (På 28.6.2023 den 20.04):

Håper det går bra ts, tenker fortsatt på deg og ønsker deg det beste ❤

Takk som følger opp❤️ det går litt bedre, men er fortsatt tungt. Dama han var utro med, droppa han og han havna i kjelleren. Da brukte han meg for å få empati.. og sinnsyke meg, ga han det.. han tok også kontakt med jobben min, og ytret bekymring, jeg kan jo ikke jobbe så «gal i hodet» som jeg er.. 

vi har omtrent ikke kontakt nå, med unntak av praktiske ting mtp huset vi må selge. Jeg har kjøpt meg egen bil, fiksa eget boliglån, og funnet egen leilighet, som ferdigstilles neste år. Begynner å få litt fotfeste. Ting er fortsatt tungt, sårt og jævlig, men nå tror jeg iallefall jeg kommer meg ut av det!

• Liker 1
  • Hjerte 8
AnonymBruker
Skrevet
HB005 skrev (22 minutter siden):

Takk som følger opp❤️ det går litt bedre, men er fortsatt tungt. Dama han var utro med, droppa han og han havna i kjelleren. Da brukte han meg for å få empati.. og sinnsyke meg, ga han det.. han tok også kontakt med jobben min, og ytret bekymring, jeg kan jo ikke jobbe så «gal i hodet» som jeg er.. 

vi har omtrent ikke kontakt nå, med unntak av praktiske ting mtp huset vi må selge. Jeg har kjøpt meg egen bil, fiksa eget boliglån, og funnet egen leilighet, som ferdigstilles neste år. Begynner å få litt fotfeste. Ting er fortsatt tungt, sårt og jævlig, men nå tror jeg iallefall jeg kommer meg ut av det!

Du er sterk! Jeg har full tro på at du kommer deg ut av det. selv om det er forferdelig hva du måtte gjennom. Fortell å hold avstand til han, han virker virkelig lite god. Stå på!

Anonymkode: 14a77...19c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du er sterk! Jeg har full tro på at du kommer deg ut av det. selv om det er forferdelig hva du måtte gjennom. Fortell å hold avstand til han, han virker virkelig lite god. Stå på!

Anonymkode: 14a77...19c

🫶🏻🫶🏻 takk, jeg prøver ! 

men det å gå inn på tråden her igjen, drar meg litt tilbake. Så vipps ligger jeg våken til langt på natt og griner igjen 😅

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Herregud for noen uker du har hatt 😔 Han høres ut som en helt forferdelig fyr. Kom det helt som et sjokk, eller har han vist tegn til å være ego, kynisk og kald før?

Jeg vet det ikke hjelper nå, men om en stund vil du tenke at du var heldig som slapp unna og ikke fikk barn med han. Med barn er du stuck, og må forholde deg til han for alltid. 

Det vil ta tid og gjøre vondt dette her. Gi deg selv lov til å sørge. Og bare hold fast i tanken på at det VIL gå over. 

Anonymkode: 779f7...10e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
HB005 skrev (8 timer siden):

Nå ble jeg utrolig glad og lettet for å høre hvor bra det går! Dette er veldig bra gjort av deg, du tar vare og følger opp deg selv, velger deg selv! Jaja du ga ham støtte og empati, du er et godt menneske, han er ikke, men kanskje han ikke trenger å få så mye fremover. Uansett seier til deg!! Og hahaha ja det var fint å lese at han ble dumpa! 🤪

HB005 skrev (6 timer siden):

🫶🏻🫶🏻 takk, jeg prøver ! 

men det å gå inn på tråden her igjen, drar meg litt tilbake. Så vipps ligger jeg våken til langt på natt og griner igjen 😅

Nå som jeg vet at det går bra med deg, mye bedre i allefall, skal jeg ikke dra opp denne tråden igjen, men jeg skal se etter den i tilfelle du kommer tilbake selv! Jeg tenker på deg ts og ønsker deg absolutt alt godt! ❤

Gjest ufiltrert
Skrevet
8 hours ago, HB005 said:

at det var? tok kontakt med JOBBEN DIN og kom med narcissistiske yttringer?

Høres ut som den exen din behøver ett par balltre i knærne

AnonymBruker
Skrevet
ufiltrert skrev (4 timer siden):

at det var? tok kontakt med JOBBEN DIN og kom med narcissistiske yttringer?

Høres ut som den exen din behøver ett par balltre i knærne

Den setningen misset jeg, helt enig!! 😱

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk frysninger når jeg leste at han blandet seg inn med jobben til ts. Det ga meg tilbakeminner om familiemedlem som er diagnosert med antisosial personlighetsforstyrrelse (i ettertid..) som har narsissistiske tendenser og invaderte meg utdanningsmessig og i arbeidslivet. Han ringte mest sannsynlig ikke for å vise at han bryr seg, men for å sabotere ts. 

Bekymrer meg hvordan han driver med "hoovering" ut ifra hvordan kontakt har vært i ettertid. 

Hvis det er en ting som jeg vil anbefale er å ikke ha noe med fyren å gjøre mer, selv lavterskel kontakt. Nå er du i sårbar situasjon og blir nok det en liten stund framover. Tenk på deg selv, og gjør deg selv godt. 

Anonymkode: d3fc0...ae9

• Liker 2
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...