AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #1 Skrevet 16. mai 2023 Mannen min har tydeligvis vært utro og jeg ble ble.nødt til og kontakte hun han har holdt på med. Det er kun en ting jeg lurer på som jeg vil ha avklart til dere som med hånda på hjertet kan si hva dette tolkes som. Av alle spm som jeg stilte så spurte jeg om de hadde vært fysiske og hun sa ingenting i det øyeblikket jeg ventet på svar. Hun sa du får spørre han. Hva antar dere den stillheten som ??? Anonymkode: ce314...da7
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #2 Skrevet 16. mai 2023 Hvorfor snakker du ikke med mannen din? Om du tror han ikke forteller deg sannheten, sier vel det mer en nok om forholdet dere to har? Anonymkode: 2113b...8a7 3
Chlypa Skrevet 16. mai 2023 #3 Skrevet 16. mai 2023 Stillheten betyr: dette er ikke mitt problem. Det er det heller ikke. Det er hans og ditt problem. 3 7
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #4 Skrevet 16. mai 2023 At de har vært fysiske tenker jeg. Gifte menn er jo bare ute etter en ting. Anonymkode: f101c...054 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #5 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor snakker du ikke med mannen din? Om du tror han ikke forteller deg sannheten, sier vel det mer en nok om forholdet dere to har? Anonymkode: 2113b...8a7 For det har jeg allerede gjort. Og han nekter. Hun svarte meg med stillhet. Mitt eneste spm til dere er hva antar dere ???? Anonymkode: ce314...da7
eller Skrevet 16. mai 2023 #6 Skrevet 16. mai 2023 Jeg gjetter at hun overlater ham til å svare på det, fordi hun mener det er en sak mellom dere to. Men har de ikke vært fysiske, ville det jo være enkelt å fortelle det. 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #7 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For det har jeg allerede gjort. Og han nekter. Hun svarte meg med stillhet. Mitt eneste spm til dere er hva antar dere ???? Anonymkode: ce314...da7 At de har hatt sex. Men han nekter på hva? Anonymkode: 5f40a...c14
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #8 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): At de har hatt sex. Men han nekter på hva? Anonymkode: 5f40a...c14 Blånekter at de har hatt sex. At det var kun en klem og ikke noe annet som skjedde. Fordi han innrømte til slutt at han var gift ig de kunne ikke gå lenger Anonymkode: ce314...da7
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #9 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For det har jeg allerede gjort. Og han nekter. Hun svarte meg med stillhet. Mitt eneste spm til dere er hva antar dere ???? Anonymkode: ce314...da7 Han nekter. Hun sier du skal snakke med ham. Det tolker jeg dit at hun ikke vil lyve for ham. Med andre ord, de har hatt sex. Tenker jeg. Anonymkode: 9de45...a8a 11
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #10 Skrevet 16. mai 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: For det har jeg allerede gjort. Og han nekter. Hun svarte meg med stillhet. Mitt eneste spm til dere er hva antar dere ???? Anonymkode: ce314...da7 Så når du sier han har vært utro. Hva mener du han har gjort? Eller la meg heller spør. Hva vet du han har gjort. Anonymkode: 2113b...8a7 4
frøkna Skrevet 16. mai 2023 #11 Skrevet 16. mai 2023 Hvis de ikke hadde vært fysiske så er det naturlig å nekte for det. Når de har vært det så er det jo større grunn til å be deg snakke med mannen om det. Tenkepause hennes underbygger dette. Hun vil ikke gjøre "feil" samtidig som hun ikke vil lyve til deg. 4 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #12 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han nekter. Hun sier du skal snakke med ham. Det tolker jeg dit at hun ikke vil lyve for ham. Med andre ord, de har hatt sex. Tenker jeg. Anonymkode: 9de45...a8a Altså - hvis de ikke hadde hatt sex hadde det vært lett for henne å si nei uten tenkepause. Det at hun istedenfor sier du får snakke med ham tar jeg som en bekreftelse på at de har hatt sex. Anonymkode: 9de45...a8a 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #13 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For det har jeg allerede gjort. Og han nekter. Hun svarte meg med stillhet. Mitt eneste spm til dere er hva antar dere ???? Anonymkode: ce314...da7 Stillhet er da aldri et nei? Med mindre hun ønsker du skal tro det og gjøre det slutt. En klem ja. Mhm. Anonymkode: c9d1f...414 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #14 Skrevet 16. mai 2023 frøkna skrev (Akkurat nå): Hvis de ikke hadde vært fysiske så er det naturlig å nekte for det. Når de har vært det så er det jo større grunn til å be deg snakke med mannen om det. Tenkepause hennes underbygger dette. Hun vil ikke gjøre "feil" samtidig som hun ikke vil lyve til deg. Takk for svaret ditt. Det er alt jeg ber om.her inne Anonymkode: ce314...da7 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #15 Skrevet 16. mai 2023 Når du spør om de «har vært fysiske» og de har gitt hverandre klem så har de jo vært til en grad fysiske, og hun ville ikke kunne si blankt nei på det spørsmålet uten å lyve. Hvis du formulerte deg slik. Anonymkode: 057a8...b66
Hippogriff Skrevet 16. mai 2023 #16 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): For det har jeg allerede gjort. Og han nekter. Hun svarte meg med stillhet. Mitt eneste spm til dere er hva antar dere ???? Anonymkode: ce314...da7 Prøver å tenke meg inn i hennes situasjon. Hadde en tilfeldig kvinne ringt og konfrontert meg med noe sånt kan jeg muligens fort ha reagert unnvikende og nektet å involvere meg av rent ubehag. Da hadde det vært naturlig å henvise til mannen hennes og at dette fikk de ta seg imellom. I en ideell verden kunne man tenke seg at hun var bunnfortvilet men ydmyk, jeg varm og medfølende, og at vi løste opp i misforståelsen. I den virkelige verden kan det like gjerne hende at hun var konfronterende og ufin, jeg helt satt ut og provosert over å bli anklaget for noe jeg ikke hadde gjort, og dialogen tilsvarende destruktiv.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #17 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Blånekter at de har hatt sex. At det var kun en klem og ikke noe annet som skjedde. Fordi han innrømte til slutt at han var gift ig de kunne ikke gå lenger Anonymkode: ce314...da7 Hvorfor skriver du at han har vært utro da? Virker som om du har allerede funnet svar på spm.ditt. Anonymkode: 13ad9...ed4 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #18 Skrevet 16. mai 2023 De har selvfølgelig vært fysiske, ellers hadde hun avkreftet det. Synd hun ikke har mann for da hadde du selvsagt ringt og fortalt ham det først. Anonymkode: 5f477...9c3 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #19 Skrevet 16. mai 2023 Hun er redd for at mannen din skal bli sur hvis hun avslører det til deg. Dvs hun ønsker fortsatt kontakt og forhold med han. Eller han har truet henne til å ikke si noe. Anonymkode: f101c...054 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #20 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De har selvfølgelig vært fysiske, ellers hadde hun avkreftet det. Synd hun ikke har mann for da hadde du selvsagt ringt og fortalt ham det først. Anonymkode: 5f477...9c3 Hun har ikke mann nei. Skilt kjerring. Jeg skjønner hva amnge av dere vil frem til..jeg vil bare få det inn i hodet at det skjedde og med deres meninger så viser det seg at det har skjedd.. og han nekter fremdeles. Hab mente han stoppet det fra ig gå lenger og ga en klem for og få en avslutning ? Hva faen folkens ?? Anonymkode: ce314...da7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå