AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #1 Skrevet 16. mai 2023 Jeg bor midlertidig hos kjæresten og har ikke fine sko eller skoletter som passer til 17 mai. Har svarte Hoka joggesko og 3 typer svarte sandaler med og uten høye hæler/platåhæl. Var i to skobutikker og de hadde kun svarte pumps og høyhælte sandaler, ingen skoletter som jeg ønsket å kjøpe. Det blir vel kaldt å ha platåsandaler i morgen? Anonymkode: f8cd7...355
Ullvott Skrevet 16. mai 2023 #2 Skrevet 16. mai 2023 Hvis temperaturene blir slik det står på Yr blir du nok rimelig kald på beina i sandaler, platå eller ei. 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #3 Skrevet 16. mai 2023 Vel, her i Rogaland går de fleste i shorts i orkan, så ikke nødvendigvis. Dere har varme, så tipper en skikkelig bergenser vil gå i sandaler 😅.. her I Rogaland er det 9 grader og nordavind og sidevind så hurra, men sykler og går i shorts og sandaler... Anonymkode: 42ed4...b67 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #4 Skrevet 16. mai 2023 Ullvott skrev (19 minutter siden): Hvis temperaturene blir slik det står på Yr blir du nok rimelig kald på beina i sandaler, platå eller ei. Alternativet er godt brukte svarte Hoka sko😬men skal vel egentlig bare se på toget. Anonymkode: f8cd7...355
Ullvott Skrevet 16. mai 2023 #5 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Alternativet er godt brukte svarte Hoka sko😬men skal vel egentlig bare se på toget. Anonymkode: f8cd7...355 Jeg forstår at sandaler sikkert ser finere ut, men å fryse på beina er både ubehagelig og ikke særlig bra. Velg joggeskoene. 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #7 Skrevet 16. mai 2023 Har kjøpt meg en stilig svart trang bukse med litt sleng som går til ankelen som hadde sett flott ut i høyhælte sandaler, men orker ikke å bli syk av å fryse. Bunaden min er ikke tilgjengelig i år, og da får man et klesproblem. Ts Anonymkode: f8cd7...355 1
Iso1 Skrevet 16. mai 2023 #8 Skrevet 16. mai 2023 Ta hoka skoene, tenk hva som er behagelig, ikke hva som ser penest ut. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå