Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor midlertidig hos  kjæresten og har ikke fine sko eller skoletter som passer til 17 mai.

Har svarte Hoka joggesko og 3 typer svarte sandaler med og uten høye hæler/platåhæl.

Var i to skobutikker og de hadde kun svarte pumps og høyhælte sandaler, ingen skoletter som jeg ønsket å kjøpe.

Det blir vel kaldt å ha platåsandaler i morgen?

Anonymkode: f8cd7...355

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis temperaturene blir slik det står på Yr blir du nok rimelig kald på beina i sandaler, platå eller ei. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, her i Rogaland går de fleste i shorts i orkan, så ikke nødvendigvis. Dere har varme, så tipper en skikkelig bergenser vil gå i sandaler 😅.. her I Rogaland er det 9 grader og nordavind og sidevind så hurra, men sykler og går i shorts og sandaler... 

Anonymkode: 42ed4...b67

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Ullvott skrev (19 minutter siden):

Hvis temperaturene blir slik det står på Yr blir du nok rimelig kald på beina i sandaler, platå eller ei. 

Alternativet er godt brukte svarte Hoka sko😬men skal vel egentlig bare se på toget.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Alternativet er godt brukte svarte Hoka sko😬men skal vel egentlig bare se på toget.

Jeg forstår at sandaler sikkert ser finere ut, men å fryse på beina er både ubehagelig og ikke særlig bra. Velg joggeskoene. :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: ce4d8...93b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt meg en stilig svart trang bukse med litt sleng som går til ankelen som hadde sett flott ut i høyhælte sandaler, men orker ikke å bli syk av å fryse.

Bunaden min er ikke tilgjengelig i år, og da får man et klesproblem.

Ts

• Hjerte 1
Skrevet

Ta hoka skoene, tenk hva som er behagelig, ikke hva som ser penest ut. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...