AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #1 Skrevet 16. mai 2023 Fant denne vidoen på youtube og syntes han har mye gode poeng. Så klart ikke slik for alle, men sånn generelt så føler jeg at mye av det han sier stemmer, også basert på egne erfaringer: Anonymkode: 66b79...d12
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #2 Skrevet 16. mai 2023 Gidder ikke se den ut ifra bilde, menn peaker på 30? Tuller du? Og damer på 18?! ÆSJ! Menn og damer er nok mest attraktive mellom 20-25 (begge kjønn) Menn eldes fortere, fordi de ikke tar vare på seg selv Anonymkode: bbc07...ce1 4 2 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #3 Skrevet 16. mai 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Gidder ikke se den ut ifra bilde, menn peaker på 30? Tuller du? Og damer på 18?! ÆSJ! Menn og damer er nok mest attraktive mellom 20-25 (begge kjønn) Menn eldes fortere, fordi de ikke tar vare på seg selv Anonymkode: bbc07...ce1 Hvem såret deg? Anonymkode: 77107...296 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #4 Skrevet 16. mai 2023 Dette er noe en del menn trenger å tro på for å trøste seg selv. Anonymkode: 8eb05...724 13 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #5 Skrevet 16. mai 2023 Blir alltid superskuffa når jeg ser bilder eller film av kjendiser på rundt 25 jeg ikke vet om å tenker er superkjekke, googler, ser de har blitt 40 og blitt småstygge hele gjengen 😅 tynt kjipt hår, værbitt hud, mer vassen i kroppen osv. Menn på 30 kan være veldig hotte, men syns mange menn forfaller verre enn damer. De fleste er kjekkest som 25. Syns begge kjønn bør gjøre sitt beste å ta vare på kropp, vekt, utseende og helse. Å fylle 30 er ingen unnskyldning for å ese ut. Men at kvinner er finest som 18 syns jeg ikke gjelder alle, da mange blir penere når de mister babyfettet i ansiktet og blir mer kvinnelige. Dog vil ikke en voksen mann som liker tenåringer sette pris på mer kvinnelige trekk Anonymkode: 1c950...3dd 5
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #6 Skrevet 16. mai 2023 STOPP MED DISSE JÆVLA INCEL-TRÅDENE!!!! Anonymkode: 67a8f...0aa 14 5
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #7 Skrevet 16. mai 2023 Uenig. De fleste uansett kjønn er vakrest i 20 årene. Noen få peaker når de blir eldre og noen var bare pene barn. De fleste ser egentlig aldri særlig bra ut. Anonymkode: 945c6...441 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #8 Skrevet 16. mai 2023 Tenker begge kjønn er kjørt i midten av 30-årene når det kommer til utseende. At noen kvinner trekkes mot enda eldre menn handler mest om at de tilbyr økonomisk stabilitet, og lite om hva de preferer når det gjelder attraktivitet. Anonymkode: 70cd3...c21 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #9 Skrevet 16. mai 2023 Gidder ikke se videoen. Men kan i allefall avkrefte at gutter / menn blir sett på som mest attraktive utseendemessig når de er under 25 altså, det er bs... Ja noen er veldig kjekke som ung, men de fleste blir sett på som for lite maskuline i den alderen. Og i følge KG blir eldre damer sjekka opp på gata og bussen hele tida av veldig kjekke, unge menn som ønsker seriøse forhold. Så damer er vel mest attraktive som 40+ da virker det som. Anonymkode: 9074c...a13
Snok1 Skrevet 16. mai 2023 #10 Skrevet 16. mai 2023 Regel #1 er å være et ålreit menneske. Tenk deg om: De menneskene du VIRKELIG beundrer er ikke de peneste menneskene du vet. Erna Solberg og Jonas Gahr Støre blir ikke statsministre fordi de er vakre og har tonede lår og mager. Finn dine egne eksempler på mennesker med suksess som du ser opp til. 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #11 Skrevet 16. mai 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Gidder ikke se videoen. Men kan i allefall avkrefte at gutter / menn blir sett på som mest attraktive utseendemessig når de er under 25 altså, det er bs... Ja noen er veldig kjekke som ung, men de fleste blir sett på som for lite maskuline i den alderen. Og i følge KG blir eldre damer sjekka opp på gata og bussen hele tida av veldig kjekke, unge menn som ønsker seriøse forhold. Så damer er vel mest attraktive som 40+ da virker det som. Anonymkode: 9074c...a13 Begge kjønn er penest i tyveårene. Selv om menn blir mer maskuline som 40 var de fremdeles mye penere og hadde flottere kropp og hår som 25-30 Anonymkode: 1c950...3dd 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #12 Skrevet 16. mai 2023 Når jeg var yngre, syntes jeg menn mellom 25 - 35 var de hotteste. Og det synes jeg fortsatt som "kjerring" på 45 + Anonymkode: 254ca...6b6 6
herzeleid Skrevet 16. mai 2023 #13 Skrevet 16. mai 2023 (endret) Nå virker forskningen ganske tydelig på at kvinner generelt oppfattes som mest attraktive rundt 20, mens det virker litt mer uklart for menn, der kvinner gjerne foretrekke en partner på eller litt over samme alder. Snakker en kun det fysiske virker begge kjønn å være temmelig feminine i slutten av tenårene/tidlig tyveårene, og dermed er det ikke unaturlig at menn "peaker" en del senere. Ut fra hva som skrives (og har vært postet av linker tidligere) kan det virke som en snakker om en "forskyving" på omkring 10 år. Sitat Begge kjønn har også alderspreferanser. Kvinner ønsker seg generelt noe eldre partnere (to til fire år eldre). Menn ønsker seg generelt yngre partnere. Men bildet er mer komplisert. Menn ønsker partnere som er nærmest mulig maksimal reproduktiv verdi, som ligger rundt 21 års alder for kvinner. https://snl.no/partnerpreferanser Endret 16. mai 2023 av herzeleid
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #14 Skrevet 16. mai 2023 Spør en gjennomsnittlig 45-åring om hun helst vil ha en 40-åring eller en 55-åring, da. Tror jrg vet svaret, og det er (logisk nok) IKKE 55-åringen😁. Muligens hvis hun er skrekkelig blakk, kanskje hun firer på krava da. Anonymkode: 680a8...27c 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #15 Skrevet 16. mai 2023 Jeg koste meg en del med en fyr 18 år eldre enn meg. Han er veldig kjekk nå, men tar meg i å tenke at han må ha vært sinnsykt kjekk som ung 😅 så rent estetisk syna jeg begge kjønn er penest fra ca 20 - 35 år. Anonymkode: 71f0d...5fa
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #16 Skrevet 16. mai 2023 Nei og nei, noe så sjelden som en tråd om hvor stygge, ekle, fæle, motbydelige, og verdiløse kvinner blir med en gang de fyller 25. Denne gangen målt opp mot menn, som bare blir deiligere og deiligere for hver dag som går, og som er absolutt uimotståelige når de ligger på dødsleiet. Det har vi ikke hatt her inne før, så det var jammen på tide... Anonymkode: a2dba...372 6 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #17 Skrevet 16. mai 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: Spør en gjennomsnittlig 45-åring om hun helst vil ha en 40-åring eller en 55-åring, da. Tror jrg vet svaret, og det er (logisk nok) IKKE 55-åringen😁. Muligens hvis hun er skrekkelig blakk, kanskje hun firer på krava da. Anonymkode: 680a8...27c Aldri uansett alder, falt for yngre menn. Anonymkode: 29fb3...3d9
Rosakatt Skrevet 16. mai 2023 #18 Skrevet 16. mai 2023 herzeleid skrev (11 minutter siden): Nå virker forskningen ganske tydelig på at kvinner generelt oppfattes som mest attraktive rundt 20, mens det virker litt mer uklart for menn, der kvinner gjerne foretrekke en partner på eller litt over samme alder. Snakker en kun det fysiske virker begge kjønn å være temmelig feminine i slutten av tenårene/tidlig tyveårene, og dermed er det ikke unaturlig at menn "peaker" en del senere. Ut fra hva som skrives (og har vært postet av linker tidligere) kan det virke som en snakker om en "forskyving" på omkring 10 år. Kvinner virker mer åpne for ulike aldre, men lurer litt på om hvordan samfunnet har presentert mannen for oss også har en del å si. Tror menn fra 20-35 er kjekkest, det gir hvertfall mest mening biologisk siden det er ugunstig om vi skulle overlevd i skogen at det kjekkeste kom når enn mann var eldre enn 35, det er lenge å overleve i huttiheiti før man blir storsjarmør. Men menn er fine etter det også ja, men ja er det ikke 50 som er alderen for økt sjangse fol livstilsykdommer? Da må det være før da. Ikke at menn ikke er fine etter 50! Eller aldringsprosessen starter rundt 25, da er man et fullvoksent menneske vil jeg anta. Så kanskje før det, hvis vi så for oss at vi var der ute å overlevde som andre dyr. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #19 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvem såret deg? Anonymkode: 77107...296 For mange ekle menn Anonymkode: bbc07...ce1 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #20 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Aldri uansett alder, falt for yngre menn. Anonymkode: 29fb3...3d9 Du går glipp av noe, yngre menn verd det Anonymkode: bbc07...ce1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå