AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #1 Del Skrevet 16. mai 2023 Ok, jeg skjønner selvfølgelig at det er et tv-show og selvsagt kan det ikke være 100% realistisk. Men jeg tenker på hvor åpent Dunphy-barna diskuterer sine sex-liv med sine foreldre. Alex og Haley forteller foreldrene om hvor god sex de har osv. Er ikke det ganske urealistisk? Er det slik i mange familier? Anonymkode: 447fc...666 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #2 Del Skrevet 16. mai 2023 Nei. Anonymkode: 471f4...04e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #3 Del Skrevet 16. mai 2023 What, gjør de? Når da? Eneste jeg kommer på er når temaet kommer opp med et uhell, og da blir begge parter flaue. Anonymkode: 646bc...d51 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #4 Del Skrevet 16. mai 2023 Både jeg og mange venninner snakker veldig åpent om sexliv til mødrene våre. Anonymkode: 8d8b2...3b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #5 Del Skrevet 16. mai 2023 Helt normalt det vel. I et hus hører og forstår man også ganske mye av hva som skjer. Anonymkode: 2abe2...c21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blui89 Skrevet 16. mai 2023 #6 Del Skrevet 16. mai 2023 Man ser jo at Claire (moren) blir utilpass når Alex forteller detaljert om sexen hun har med Bill da. Er det forresten realistisk at hun går fra å være husmor til å bli sjef for et stort firma på en dag? Eller at Gloria alltid har stylet hår og støvsuger i høye heler? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #7 Del Skrevet 16. mai 2023 blui89 skrev (3 minutter siden): Man ser jo at Claire (moren) blir utilpass når Alex forteller detaljert om sexen hun har med Bill da. Er det forresten realistisk at hun går fra å være husmor til å bli sjef for et stort firma på en dag? Eller at Gloria alltid har stylet hår og støvsuger i høye heler? Hun blir jo sjef i farens firma, så det er ikke så veldig urealistisk. Jeg har ikke sett at jentene prater om sex med foreldrene. Phil blir jo helt satt ut om sex og jentene blir nevnt i samme setning. Og Claire har også vist at hun ikke setter pris på å vite om sexlivet til barna. Hvilken episode har du sett dette? Anonymkode: c8c43...6df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #8 Del Skrevet 17. mai 2023 blui89 skrev (15 timer siden): Man ser jo at Claire (moren) blir utilpass når Alex forteller detaljert om sexen hun har med Bill da. Er det forresten realistisk at hun går fra å være husmor til å bli sjef for et stort firma på en dag? Eller at Gloria alltid har stylet hår og støvsuger i høye heler? dette er ingen dokumentar altså, hvis du trodde det! Anonymkode: 22ba6...878 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 17. mai 2023 #9 Del Skrevet 17. mai 2023 Nei, det er ikke slik i de fleste familier. Og nei, det er ikke realistisk overhodet. Det er en selvfølge å snakke med barna om sex GENERELT. Hva som er viktig å tenke på, grenser, prevensjon, samtykke osv. Men man deler IKKE sitt eget sexliv med barna sine eller foreldrene sine, hverken preferanser eller erfaringer. Det er privat og det skal kun deles med den man har sex med. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #10 Del Skrevet 17. mai 2023 Hører på en pod der hosten stadig har faren med, amerikanere, og de er ihvertfall nokså åpne. hos oss snur faren min seg bort fra tven om noen kysser, så… 🤣 Anonymkode: f4961...94c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #11 Del Skrevet 17. mai 2023 Jeg har snakket ganske så åpent (informativt) om sex med mine barn, og har ved det fått barn som snakker veldig åpent om sex. Såpass at jeg må ta et innpust og summe meg innimellom, for de forteller temmelig personlige ting, i motsetning til når jeg har snakket med dem informativt og mer generelt. Det hender derfor at jeg blir litt satt ut og føler at jeg får for mye informasjon, men at det må jeg takle og være takknemlig for at de har så stor tillit til meg at de forteller private ting. En nylig samtale med min sønn var omtrent slik: Sønn: Ikke sant at damer liker at man bruker litt tid på kos og oppvarming. At man ikke går for fort frem og at det er over med en gang? Jeg: Ja det stemmer nok generelt. Det er viktig at begge to er skikkelig kåte og at begge får tilfredsstillelse ut av sex, så å bruke litt tid kos og forspill, og det å ha sex, er sjelden feil. Å gå veldig fort frem og være ferdig med en gang er det nok mange kvinner som ikke henger helt med på. Sønn: Ja jeg har egentlig forstått det, og det er ikke noe problem. Jeg kan holde i minst 20 minutter under samleiet også. Ved siste setning var det en del av meg som hoppet til og tenkte "Nei nei, det der trenger jeg ikke å vite i detaljer!", og jeg måtte ta et godt innpust før jeg svarte at det var bra. 😆 Man får vel de barna man legger til rette for at de blir, og jeg er jo glad for at de er åpne og fortrolige med meg, men ja, det kan jo da fort bli litt for mye. 🤣 Anonymkode: 490e8...06c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 18. mai 2023 #12 Del Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg har snakket ganske så åpent (informativt) om sex med mine barn, og har ved det fått barn som snakker veldig åpent om sex. Såpass at jeg må ta et innpust og summe meg innimellom, for de forteller temmelig personlige ting, i motsetning til når jeg har snakket med dem informativt og mer generelt. Det hender derfor at jeg blir litt satt ut og føler at jeg får for mye informasjon, men at det må jeg takle og være takknemlig for at de har så stor tillit til meg at de forteller private ting. En nylig samtale med min sønn var omtrent slik: Sønn: Ikke sant at damer liker at man bruker litt tid på kos og oppvarming. At man ikke går for fort frem og at det er over med en gang? Jeg: Ja det stemmer nok generelt. Det er viktig at begge to er skikkelig kåte og at begge får tilfredsstillelse ut av sex, så å bruke litt tid kos og forspill, og det å ha sex, er sjelden feil. Å gå veldig fort frem og være ferdig med en gang er det nok mange kvinner som ikke henger helt med på. Sønn: Ja jeg har egentlig forstått det, og det er ikke noe problem. Jeg kan holde i minst 20 minutter under samleiet også. Ved siste setning var det en del av meg som hoppet til og tenkte "Nei nei, det der trenger jeg ikke å vite i detaljer!", og jeg måtte ta et godt innpust før jeg svarte at det var bra. 😆 Man får vel de barna man legger til rette for at de blir, og jeg er jo glad for at de er åpne og fortrolige med meg, men ja, det kan jo da fort bli litt for mye. 🤣 Anonymkode: 490e8...06c Det der er laaaaaangt over grensen for hva som er ok å dele mellom foreldre og barn… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå