AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #1 Skrevet 16. mai 2023 Jeg har Rogalandsbunaden. Blir litt skremt når jeg ser på bilder av festdrakter fra sparkjøp. Synes noen av dem ligner rogalandsbunaden. Redd folk skal tro jeg har festdrakt når jeg har rogalandsbunad! Andre? Anonymkode: d4c5f...41f
Mezzosoprena Skrevet 16. mai 2023 #3 Skrevet 16. mai 2023 Det er jo ikke bunader som ligner på festdrakter, det er festdrakter som ligner på bunader - det er jo hele poenget med en festdrakt... 7 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #4 Skrevet 16. mai 2023 Det er vel ikke så mye broderier på festdrakt som det er på Rogalandsbunaden? Og de fleste har vel også sjal til Rogalandsbunaden. Anonymkode: db0fb...ad0
Mezzosoprena Skrevet 17. mai 2023 #7 Skrevet 17. mai 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Dytter Anonymkode: d4c5f...41f Hvorfor er dette så innmari viktig for deg da? Er det fordi du føler at festdrakt er simpelt og du ikke ønsker at noen skal tro at det er det du har på deg. Vel, jeg skal love deg det, at de som kan dette, de ser om det er en bunad eller en festdrakt du har på det. For eksempel så har jeg en ekte Burberry-trenchcoat. Som du sikkert vet finnes det millioner av kopier av denne, helt ned til den du kan kjøpe for 499 på Cubus. Vel, jeg driter i om noen skulle tro at jeg bruker en Cubus-jakke - de som KAN det, vet at den jeg har på meg er ekte. 1 1
Svartfugl Skrevet 17. mai 2023 #8 Skrevet 17. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 16.5.2023 den 18.01): Jeg har Rogalandsbunaden. Blir litt skremt når jeg ser på bilder av festdrakter fra sparkjøp. Synes noen av dem ligner rogalandsbunaden. Redd folk skal tro jeg har festdrakt når jeg har rogalandsbunad! Andre? Anonymkode: d4c5f...41f Du bør heller spørre deg selv om hvorfor du er så bekymret for hva folk tenker om deg og det du har på deg. Jeg synes ikke de var veldig like.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #9 Skrevet 17. mai 2023 Av ting som er ikke problemer, vil jeg si dette kommer høyt på lista. Hvorfor er du redd for dette ts? Anonymkode: 7154b...b84
jukkapalme Skrevet 17. mai 2023 #10 Skrevet 17. mai 2023 Herregud... Hvorfor skal det ha noe å si? Er du redd folk skal tro du er fattig og kun har råd til billig festdrakt fra sparkjøp? Drit i hva tilfeldige fremmede mennesker tror, folk som har peiling på bunad ser garantert forskjell uansett. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå