Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2006 #1 Skrevet 7. januar 2006 Fikk anbefalt hårkuren herfra av frisøren min. (Masque antar jeg!) Lurer på om jeg skal kjøpe shampo og balsam også. Noen med erfaringer? (Liker å ha komplette serier liksom men bare hvis den er bra!) (Litt tørt hår, både naturlig og pga stripe-behandling)
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2006 #2 Skrevet 7. januar 2006 Ja den er ganske bra,men synes Lanza protein er bedre.
Gjest Isabellas Skrevet 8. januar 2006 #3 Skrevet 8. januar 2006 Den er min favoritt! Sebastian Laminates masque. Topp produkt!
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2006 #4 Skrevet 8. januar 2006 Jeg bruker denne serien innimellom. Håret blir veldig glansfullt og mykt av denne serien Men synes kerastase har bedre produkter..
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2006 #5 Skrevet 9. januar 2006 Laminates tørker ut håret fordi det er så mye silikon i som skal gjøre håret blankt og mykt.. Det funker veldig bra hvis du bruker den bare litt innimellom, men hvis du bruker den fast så får du virkelig tørt hår.. Jeg har ikke prøvd hårkuren, men sebastian har jo mange produkter som ikke er laminates - jeg ville kanskje heller prøvd et av de, særlig hvis du har tørt hår fra før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå