@lfakrøll Skrevet 31. oktober 2002 #1 Del Skrevet 31. oktober 2002 Er det noen som har en ide om noe lurt man kan gi en god venn/kamerat av seg. Som dere sikkert skjønner er jeg i den klemma at jeg skal gi noe i bursdagsgave snart - men poenget er at det ikke skal koste noe særlig.... Og helst av den kreative sorten... Ifjor tok jeg en liten blomsterpotte, puttet en klump med oasis nedi - og stakk masse, masse kjærlighet-på-pinne nedi oasisen....og det skal jeg si deg var suksess Men så nå da - hva skal jeg finne på nå ? Noen som har noen artige ideer.... tas imot med takk ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2002 #2 Del Skrevet 31. oktober 2002 lag en adventskalender som h*n får i god tid.. med ting type kjærlighet på pinne og en liten sjokoladebit osv til hver dag.. og kanskje en liten personlig hilsen fra deg også.-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tirill Skrevet 31. oktober 2002 #3 Del Skrevet 31. oktober 2002 Hvor godt kjenner du kompisen??? Du kan gi baby-olje (tømme den over på en litt finere flaske), og et gavekort på massasje utført av deg... (?) En "dagbok" (journal) hvor du skriver opp ting dere skal gjøre sammen i det neste året... Sette av datoer til kino, konserter, tur på byen etc... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 1. november 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 1. november 2002 Oj :o er nok ikke så populært med massasje nei - er nemlig gift, og kompisen det er snakk om er en veldig god mannlig venn, men som kun er en venn og ikke noe mer. Så adventskalenderen er mer passe - og faktisk ikke så dumt det nei... Noen flere ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå