Gå til innhold

Kvinner og toalettsete

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og har datter. Vi var inne på kjøpesenter og hun måtte på do. Vi gikk in på damedoen og hun tisset. Plutselig måtte jeg tisse også og tok opp toalettsetet, som jeg pleier å gjør. Idet jeg gjorde det fikk jeg sjokk. Så ekkelt med impregnert urin lag på overflaten under hele toalettsetet. Dette bekreftet det jeg har mistenkt over en stund. Dvs. Toalettsetet hjemme har også liknende urin lag impregnert i overflaten under toalettsetet, bare i relativt mindre grad og kona fornekter at det er hun og datteren som er «gjerningskvinnene». 

Hva er poenget mitt med dette innlegget? Tja, ville bare høre om noen andre menn og damer (hvis de er villig til å innrømme dette griseriet) har lagt merke til dette og kanskje endeløse gnål om at toalettsetet skal alltid legges ned er ikke så klokt likevel. Hva synes dere?

Anonymkode: 9640c...11f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Endret av Matas
Bildet er fjernet etter etterspørsel fra TS. - Matas, mod.
AnonymBruker
Skrevet

Dette er resultatet av dårlig vasking. Så om dere har det hjemme også så er dere noen griser. Vask oftere. 

Anonymkode: 4acc3...897

• Liker 16
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Man ser fjeset ditt i speilbildet på trykk-knapp platen over doen. Er du obs på det?

Anonymkode: cc4a8...ce3

• Liker 6
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Helt anonym ble du ikke, med speilbilde av deg selv på flushen😂

Anonymkode: 55ab4...ea5

• Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette er resultatet av dårlig vasking. Så om dere har det hjemme også så er dere noen griser. Vask oftere. 

Det forandrer ingen tin om selve årsaken. Mener du at herretoalettet på kjøpesenteret er vasket mer grundig?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Helt anonym ble du ikke, med speilbilde av deg selv på flushen😂

Anonymkode: 55ab4...ea5

Dette er ikke likt meg så det går bra. 🤣😂

AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden blir fort en kg-klassiker. Både bildet, og mannen som aldri har vurdert å vaske toalettet hjemme. 

Anonymkode: 437b0...0e0

• Liker 13
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Når menn pisser blir det piss oppover selve innsida av hovedlokket. Om man da sitter og pisser, får man restene i ryggen. Deilig...

Anonymkode: fd43a...70a

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det forandrer ingen tin om selve årsaken. Mener du at herretoalettet på kjøpesenteret er vasket mer grundig?

Menn (flest) sitter ikke å tisser, som gjør at urinen ikke freffer fremste selen av skåla, som gjør at urin ikke spruter oppover mot toalettsetet. Men, igjen, vask dassen deres, usj. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Denne tråden blir fort en kg-klassiker. Både bildet, og mannen som aldri har vurdert å vaske toalettet hjemme. 

🤣 Jeg trengte dette i dag, fikk meg en god latter.

"Toalettsetet hjemme er fullt av gul urin, på kjøpesenteret fant jeg bevis på at kvinner er synderene".

Fremfor å bruke 2 minutter hver uke for å vaske toalettet hjemme.  

Anonymkode: fa506...896

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Tja, hva er det å innrømme? Selvfølgelig kan det komme flekker på undersiden av ringen. Men med (helt normal) vask, så vil aldri ringen bli "impregnert av urin". Jeg har ikke et slikt lag på toalettet mitt, fordi når jeg vasker det (som jeg selvfølgelig gjør regelmessig) så vasker jeg både på oversiden og undersiden på toalett-ringen.

Endret av Mezzosoprena
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

🤣 Jeg trengte dette i dag, fikk meg en god latter.

"Toalettsetet hjemme er fullt av gul urin, på kjøpesenteret fant jeg bevis på at kvinner er synderene".

Fremfor å bruke 2 minutter hver uke for å vaske toalettet hjemme.  

Og han toppet det ved å bruke dametoalettet samtidig som han skylder på kvinnene. Dessverre finnes det mange griser av begge kjønn. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke normalt.

Anonymkode: ee5fc...1f8

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Når menn pisser blir det piss oppover selve innsida av hovedlokket. Om man da sitter og pisser, får man restene i ryggen. Deilig...

Anonymkode: fd43a...70a

Hæ? Hvordan er det menn tisser, sier du? Oppover hele hovedlokket? Det har jeg virkelig aldri opplevd...

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til at toalettsetet skal legges ned er forøvrig fordi lokket må være lukket når man skyller ned.

Dersom man skyller ned uten lokk spres bakterier over en og en halv meter, der flere av dem ble hengende igjen i luften i mer enn 30 minutter:

https://forskning.no/sykdommer/hvis-du-lar-do-lokket-sta-oppe-mens-du-trekker-ned-kan-bakterier-og-virus-bli-hengende-i-lufta-i-30-minutter/1936027

• Liker 4
  • Nyttig 13
Skrevet

Det kan komme under setet også ja, det er vel ikke akkurat en revolusjonerende innsikt. 

Det jeg pleier å gjøre, er å vaske det... Bare et lite tips der altså.

Når man ikke vasker toalettet, så blir det skittent, uavhengig av om setet er oppe eller nede.

"Gjerningsmennene" her er de som ikke løfter ringen for å vaske under. Toalettet hjemme er også ditt, så det inkluderer jo også deg.

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hva er poenget mitt med dette innlegget? Tja, ville bare høre om noen andre menn og damer (hvis de er villig til å innrømme dette griseriet) har lagt merke til dette og kanskje endeløse gnål om at toalettsetet skal alltid legges ned er ikke så klokt likevel. Hva synes dere?

Vi vet da godt at det kommer tiss på undersiden av toalettsetet. Det er derfor det vaskes støtt og stadig.

Jeg sier ikke bare at toaltettsetet skal legges ned, jeg sier også at toalettLOKKET skal ned. Alltid før man skyller. Da slipper man også at griseriet kommet seg utenfor toalett!

Og det bør da vel ikke være noe problem. Da må både menn og kvinner ta opp og ned både det ene og det andre hver gang. Og siden menn er såååå sterke, klarer de vel å ta opp både lokket og setet. Kanskje til og med begge på en gang ;)

Anonymkode: c64ee...c2e

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Bruker klorinvann og WC and i toalettet når jeg vasker det:)  

Endret av Anciol
AnonymBruker
Skrevet

Tror du at det er tissing oppover? Nei dette kommer av dårlig renhold, når man trekker ned i do spruter det opp på ringen. Det er like mye ditt tiss som konas, men det dosetet på senteret der du har bilde av var nasty. Du burde sende inn klage på renholdet, og om det er hjemme hos deg selv bildet er fra og du først har oppdaget det nå så bør du bidra mer med rengjøring selv

Anonymkode: 1d963...776

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...