AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #1 Skrevet 16. mai 2023 - Mannen med på føden. Jeg må ærlig innrømme at jeg gjerne skulle vært foruten mannen min der. Jeg føler at jeg ble blottlagt i for stor grad. En personlig grense ble tråkket over fordi jeg lot meg presse av forventninger. Det føltes så innvaderende. - Amming med komplekser for egen kropp. Det må være fler enn meg som opplevde at også dette ble vanskelig pga. nakenhet og komplekser. Dette var også innvaderende. Mulig jeg er spesiell, men google fikk meg til å innse at det er flere som meg. Dette er jo på ingen måte tema i Norge? Anonymkode: 7c5e5...ab8 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #2 Skrevet 16. mai 2023 Litt usikker på hva du mener. Man pleier og avklare med mannen på forhånd sine ønsker?😇 Anonymkode: 028e3...950
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #3 Skrevet 16. mai 2023 Mange ting relatert til svangerskap og fødsel som er tabu, ja. Det er en innmari kroppslig hendelse. Synes at den som skal føde må bestemme hvem som skal være med på fødsel. Er ikke mannen den rette så må hun få bestemme at han ikke får være med. Anonymkode: 07ecb...292
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå