AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #1 Skrevet 16. mai 2023 Hei! Jeg bor i blokk, og mellom balkongene til meg og naboen er det en trevegg og et vindu som går ut fra denne i frostet glass. Jeg ønsker minimalt med innsyn, og lurer på om noen her har noen tips og råd til meg? Gjerne noe som er helt lystett, ikke tiltrekker seg for mye oppmerksomhet, og helst ikke persienner. Det må heller ikke "bule ut" for mye, fordi glassdørene til innglasseringen på balkongen legges inntil dette vinduet. Håper noen har noen gode tips og råd, og om dere har bilder også så blir jeg kjempeglad! 🙂 Anonymkode: c27a2...3c3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #3 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Folie? Anonymkode: 09ae9...2d7 Godt forslag! Men finnes det en form for folie som både er lystett, kan brukes på vinduer og som ikke er beksvart? Svart folie tror jeg hadde blitt veldig hardt. Tusen takk for svar, forresten 🙂 Anonymkode: c27a2...3c3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #4 Skrevet 16. mai 2023 Sjekk ut Lindas vinylfolier. Finnes i ørten varianter Anonymkode: 73166...e13 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #5 Skrevet 17. mai 2023 Vi kjøpte hvit folie fra Lindas dekor som vi brukte på sidene av et baderomsskap for å få det til å matche resten av badet. Er veldig fornøyd, det ser ut som det er kjøpt sånn! Anonymkode: 71813...51f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå