Gå til innhold

Hva gjør partneren din kåt ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør du for å gjøre partneren din kåt og har du spesielle triks ? 

Anonymkode: d317f...d71

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

instagram modeller og thirst traps på tiktok tydeligvis 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 359d6...076

Skrevet

Trenger stort sett ikke å gjøre noe spesielt for å få han kåt/klar. Vi har begge høy libido og har nesten alltid lyst på hverandre. 

Men vi flørter mye i hverdagen, tar på hverandre i forbifarten, sender hverandre ofte intime bilder og meldinger. Det hjelper nok på å holde begjæret vedlike..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han har responsiv lyst, så å vise at jeg har lyst på ham og koser med ham er ganske bankers. Uten min lyst og mitt initiativ tar han ikke ofte initiativ. Kan til tider savne det litt, men har ganske god forståelse for hans responsive tenning, og dessuten slår han til med å ta initiativet innimellom, samt når jeg gir beskjed om at jeg savner at han gjør det. En stund iallefall, til han glir tilbake til at jeg må ta initiativet. 😆

Anonymkode: f3329...512

Skrevet

Det holder lenge å sende han bilde av låret eller baken min. Selv om det er bilder der jeg er påkledd, så blir han kåt. Ellers flørter vi en del i hverdagen og sender litt dirty meldinger til hverandre, sånn at vi holder begjæret og lysten på topp.

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hva gjør du for å gjøre partneren din kåt og har du spesielle triks ? 

Anonymkode: d317f...d71

Slikker henne i anus. Hun er en av få jeg har møtt som har en veldig erogen og tennende sone der, i hvert fall i den graden. Så da blir det alltid kos etterpå for oss begge ;) 

Anonymkode: 1af8d...68b

AnonymBruker
Skrevet

Massasje er innertier hver gang med dama. Blir også veldig kåt av at jeg klår på rumpa hennes 

Anonymkode: 3387d...f3d

Skrevet

Å fange blikket hennes og holde det er alltid en god start. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...