AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #1 Skrevet 16. mai 2023 Hvordan kan det ha seg at folk uten innlegg på Instagram har følgere? Anonymkode: 32bea...b90
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #2 Skrevet 16. mai 2023 Jeg har null innlegg, og følger bare mine døtre for å se hva de legger ut. Likevel ser jeg at mange ekskollegaer, kolleger, venner og andre har lagt meg til. Men jeg driter jo i hele instagram utenom å se hva døtrene mine legger ut av bilder. Hva alle andre legger ut er meg revnende likegyldig. Selv venner. De får sende meg et bilde på telefon eller bruke facebook. Jeg har ikke snap heller. Jeg gidder ikke. Jeg orker ikke følge på med på Facebook engang, så da trenger jeg ikke flere ting som jeg må forholde meg til.... Nei... Anonymkode: 9b07e...ce9 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #3 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvordan kan det ha seg at folk uten innlegg på Instagram har følgere? Anonymkode: 32bea...b90 Venner, kolleger, famile, bekjente.. Anonymkode: 98758...e37
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #4 Skrevet 16. mai 2023 Jeg har aldri lagt ut noe. Venner som jeg følger, følger meg tilbake. Anonymkode: e6a05...e27
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #5 Skrevet 16. mai 2023 Er fersk på instagram og lurer på det samme. Men jeg har tenkt at mange kanskje bare følger tilbake når noen følger dem, av "høflighet". Jeg har en liten hobbyinstagram, og jeg har så få følgere at jeg sjekker alle nye følgere, siden de da må ha samme hobby som meg. Jeg ser at en god del av de som ikke har poster blir fulgt av noen av de samme jeg følger, og jeg tror de la meg til straks jeg begynte å følge dem. Mener jeg har lest klager på kg over folk som ikke følger tilbake når man følger dem, så jeg trodde det var en slags etikette. Anonymkode: e3585...b37
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #6 Skrevet 16. mai 2023 Jeg har aldri lagt ut noe, men har flere følgere. Det er enkelt og greit familie og venner som har sett jeg har en konto, som har sendt forespørsel om å følge, antageligvis i påvente av at jeg skal legge noe ut. Hva er rart med det..? Anonymkode: 684b2...4af
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #7 Skrevet 16. mai 2023 Jeg har ett innlegg (blm-orientert) fra 2020. Jeg har noen følgere fordi en del venner/bekjente/familie har bedt om å følge meg. Hvorfor de vil det begriper jeg ikke. Jeg bruker Instagram hovedsaklig til å holde meg orientert om en sport jeg interesserer meg for, så jeg følger nesten ingen jeg kjenner. Anonymkode: 80409...5a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå