AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #1 Skrevet 16. mai 2023 Kjæresten min og jeg har vært sammen i snart fire år, men kun hatt analsex tre ganger...Altså, det er ikke slik at jeg ønsker analsex veldig ofte, men når han ikke ivrer for det eller foreslår det i det hele tatt lenger, er det jo litt trist? Han har sagt at han har hatt analsex med tidligere partnere også, men virker lunken eller uinteressert i det med meg. Hvorfor? Er det noe som blir mindre interessant med årene? Anonymkode: 5086b...468
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #2 Skrevet 16. mai 2023 Kan hende han bare gjorde det for din skyld? Her må du nesten høre med partner. Anonymkode: 4aec4...4a4 4 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #3 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan hende han bare gjorde det for din skyld? Her må du nesten høre med partner. Anonymkode: 4aec4...4a4 For min skyld? Så da gjorde han det for andres skyld med de tidligere også? At det ikke er en preferanse han generelt har? Anonymkode: 5086b...468
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #4 Skrevet 16. mai 2023 Kanskje han tøffet seg? Har dere opplevd uhell under analsex? Kan det å gjort han lunken på lysten? Anonymkode: 68cc9...75b 3
Andro Skrevet 16. mai 2023 #5 Skrevet 16. mai 2023 Det er ikke trist at folk har egne lyster og preferanser. Alle liker ikke alt, og det er alltid greit. 7 6
norw Skrevet 16. mai 2023 #6 Skrevet 16. mai 2023 Jeg ville prøve for å ha prøvd det, og har aldri foreslått det selv. Ikke noe som frister noe særlig, men kunne hatt analsex av og til om dama vil. Oppskrytt, ikke alle menn som er så gira på det. 7
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #7 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje han tøffet seg? Har dere opplevd uhell under analsex? Kan det å gjort han lunken på lysten? Anonymkode: 68cc9...75b Aldri opplevd noen uhell nei. Anonymkode: 5086b...468
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #8 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For min skyld? Så da gjorde han det for andres skyld med de tidligere også? At det ikke er en preferanse han generelt har? Anonymkode: 5086b...468 Det kan godt være. Jeg har hatt analsex med mange partnere, men gir ikke meg veldig mye, men gjør det om dama liker det. Hva med å ta initiativ selv siden dette er noe du liker? Anonymkode: 04cff...47c
isw Skrevet 16. mai 2023 #9 Skrevet 16. mai 2023 Jeg har aldri noen gang hatt analsex, og har heller ikke det helt store behovet for å prøve. Jeg tenker at et forhold bør være bygget på vesentlig andre verdier enn antall ganger man har analsex. Fokuser på det positive! Og snakk sammen. 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #10 Skrevet 16. mai 2023 Andro skrev (Akkurat nå): Det er ikke trist at folk har egne lyster og preferanser. Alle liker ikke alt, og det er alltid greit. Men det er trist dersom noen sier tidlig i forholdet at de tenner på noe, men så viser det seg at det ikke stemmer. Da føler man seg jo litt lurt. Anonymkode: 5086b...468 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #11 Skrevet 16. mai 2023 isw skrev (Akkurat nå): Jeg har aldri noen gang hatt analsex, og har heller ikke det helt store behovet for å prøve. Jeg tenker at et forhold bør være bygget på vesentlig andre verdier enn antall ganger man har analsex. Fokuser på det positive! Og snakk sammen. Vel, hvem har sagt noe om at forholdet skal være bygget på antall ganger man har analsex? For et rart innlegg, og for en rar stråmann-påstand. 😅 Anonymkode: 5086b...468
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #12 Skrevet 16. mai 2023 Har vel ikke lyst da. Anonymkode: ea9dc...1d8
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #13 Skrevet 16. mai 2023 Jeg vet ikke hvor forestillinga om at menn er så glade i analsex kommer fra. Jeg er selv mann, og har på mine 35 år aldri hørt en mann snakke om det i positive ordelag. De fleste sier selv at de har null interesse for det. Det finnes selvsagt noen, men det er og blir vagina som er mest interessant for de fleste. Anonymkode: 5839a...48d 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #14 Skrevet 16. mai 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: For min skyld? Så da gjorde han det for andres skyld med de tidligere også? At det ikke er en preferanse han generelt har? Anonymkode: 5086b...468 Ja, nettopp. Jeg har null interesse av noe analt, men har gjort det for kvinnens skyld i tidligere forhold. Anonymkode: 4aec4...4a4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #15 Skrevet 16. mai 2023 Ingen av mine kjærester liker analsex. De har kun gjort det fordi de har vært nysgjerrige på det. Men de liker det egentlig ikke. Kanskje mannen din er sånn? Uansett en veldig rar ting å sitte å sture over. Har inntrykk av at det bare er en mikroskopisk andel av befolkningen som faktisk liker analsex. Anonymkode: 65ecf...dac 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #16 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vet ikke hvor forestillinga om at menn er så glade i analsex kommer fra. Jeg er selv mann, og har på mine 35 år aldri hørt en mann snakke om det i positive ordelag. De fleste sier selv at de har null interesse for det. Det finnes selvsagt noen, men det er og blir vagina som er mest interessant for de fleste. Anonymkode: 5839a...48d Jeg har ikke skrevet noe om menn generelt. Faktum er at kjæresten min i starten av forholdet framstilte analsex som noe han tente på og ville gjøre med meg. Følte meg smigret, glad. Men når det kun har skjedd tre ganger på snart fire år, og han har sagt at han har gjort det med andre, så føler jeg meg jo litt lurt. Anonymkode: 5086b...468
isw Skrevet 16. mai 2023 #17 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vel, hvem har sagt noe om at forholdet skal være bygget på antall ganger man har analsex? For et rart innlegg, og for en rar stråmann-påstand. 😅 Anonymkode: 5086b...468 OK - jeg skal utdype litt. Det jeg harsellerer litt over, er hvordan folk i 2023, som følge av en slags vrangforestilling om at alt skal være perfekt, og som følge av ubegrenset tilgang på det motsatte kjønn i datingapper, greier å finne at den minste ting i forhold er et enormt problem som kanskje gjør at man ikke kan være sammen. Folk kan visst alt nå for tiden bortsett fra å snakke sammen. Ja, jeg synes dette er en trist utvikling. Fordi mennesker som kanskje kunne hatt det bra sammen, heller fortsetter en slags evigvarende jakt på det perfekte. Så sitter man der da, 60 år gammel, og ikke har funnet det. Men man får lære av sine feil. Som følge av dette, og det faktum at jeg synes det er fullstendig idiotisk å lage en tråd om at man bare har hatt analsex tre ganger, så har jeg to kanskje upassende råd til deg: Råd 1: Hvis du lurer på hvorfor kjæresten din ikke har analsex med deg oftere, er det ingen som hindrer deg i å spørre han. Da får du et langt bedre svar enn du får her. Råd 2: Prøv å finn andre verdier i forholdet enn analsex. 5 6
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #18 Skrevet 16. mai 2023 Men da får du vel si det til han! Du får ikke mer analsex av å sutre over hva han har gjort med sine ex her! Anonymkode: 8404c...556 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #19 Skrevet 16. mai 2023 isw skrev (1 minutt siden): OK - jeg skal utdype litt. Det jeg harsellerer litt over, er hvordan folk i 2023, som følge av en slags vrangforestilling om at alt skal være perfekt, og som følge av ubegrenset tilgang på det motsatte kjønn i datingapper, greier å finne at den minste ting i forhold er et enormt problem som kanskje gjør at man ikke kan være sammen. Folk kan visst alt nå for tiden bortsett fra å snakke sammen. Ja, jeg synes dette er en trist utvikling. Fordi mennesker som kanskje kunne hatt det bra sammen, heller fortsetter en slags evigvarende jakt på det perfekte. Så sitter man der da, 60 år gammel, og ikke har funnet det. Men man får lære av sine feil. Som følge av dette, og det faktum at jeg synes det er fullstendig idiotisk å lage en tråd om at man bare har hatt analsex tre ganger, så har jeg to kanskje upassende råd til deg: Råd 1: Hvis du lurer på hvorfor kjæresten din ikke har analsex med deg oftere, er det ingen som hindrer deg i å spørre han. Da får du et langt bedre svar enn du får her. Råd 2: Prøv å finn andre verdier i forholdet enn analsex. Du er jo bare ute å kjøre her. Wow! Du som påstår at analsex er en verdi, må jobbe litt med leseforståelsen din tror jeg. Og alt skal være perfekt? Hvem sier det? Jo, du. Synes det du skriver er idiotisk. Anonymkode: 5086b...468
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #20 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men da får du vel si det til han! Du får ikke mer analsex av å sutre over hva han har gjort med sine ex her! Anonymkode: 8404c...556 Sutrer jeg over hva han har gjort med ekser? Hvor? Anonymkode: 5086b...468
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå