Thyra Skrevet 21. mai 2023 #121 Del Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 18.5.2023 den 21.27): Kjoler er fint på 17 mai. Bunad er utdatert synes jeg. Anonymkode: 7ca88...a3b Bunad er vel ikke utdatert, det er jo veldig populært, og nærmest bunadspress i mange kretser. Men alle må få kle seg som de selv vil. Og personlig synes jeg at også bukser er fint på 17. mai! Det går an å pynte seg litt med bukse også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #122 Del Skrevet 21. mai 2023 Det er så mange pene bunader, hver på sin måte, og det er jo mangfoldet som gjør det så fint når vi møtes til fest i landet vårt 🇳🇴 Ikke lett å være objektiv, men jeg elsker min lofotbunad med sine ville markblomster med blåklokken i hovedrollen også på sølvet. Den blå stakken symboliserer selvfølgelig havet. 💙 Anonymkode: 89185...b40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #123 Del Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det er så mange pene bunader, hver på sin måte, og det er jo mangfoldet som gjør det så fint når vi møtes til fest i landet vårt 🇳🇴 Ikke lett å være objektiv, men jeg elsker min lofotbunad med sine ville markblomster med blåklokken i hovedrollen også på sølvet. Den blå stakken symboliserer selvfølgelig havet. 💙 Anonymkode: 89185...b40 Enig! Passe mye broderier, ikke for mye ekstra som sjal/halskryss/tørkle/forkle osv. Sølja er fantastisk fin. Denne har jeg selv. Liker også mannsbunad fra Nordland og Troms med brokadevest, og Tromsbunad for kvinner. Jeg liker best den med gult liv og halstørkle. Nordlandsbunaden er fin den også, men jeg liker ikke motivene på broderiene. Hva skal det være liksom. Men jeg liker komposisjonen, og liker den grønne best. Anonymkode: bd6e2...691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hellian Skrevet 22. mai 2023 #124 Del Skrevet 22. mai 2023 Jeg synes rød Romeriksbunad l40 er finest 🙂 https://m.norskebunader.no/nb/product/899/2014/romeriksbunad-l40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #125 Del Skrevet 22. mai 2023 Rukkastakk er også veldig flott forresten. Anonymkode: 0a998...975 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå