AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #1 Skrevet 16. mai 2023 Har en venn som voldtok en jente da han og jenta var 15 ish år. Det er ikke tvil om handlingen ettersom de fleste som var på den festen vet om det, og han som gjorde det innrømte det når jeg konfronterte han med det. Dette er flere år siden, men lurer på hvordan dere ville håndert noen som har gjort noe slik. Det var en jente som han gikk på skole med, men som jeg ikke kjente fordi jeg gikk på en annen skole på den tiden. Jeg var heller ikke med på den festen. Personen angrer, men han fikk ingen varig konsekvenser. Ingen anmeldelse eller noe. Syntes det er ordentlig ille med folk som begår slike handlinger, men er det min jobb på bedømme eller straffe han? Anonymkode: 83860...8c5
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #2 Skrevet 16. mai 2023 Jeg er ikke venner med voldtektsmenn/-kvinner. På hjemplassen min er dette vanlig, å være bestis med slike "folk". Anonymkode: d175b...c67 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #3 Skrevet 16. mai 2023 Hadde aldri vært venn med ham om jeg visst det. Ærlig talt. Anonymkode: 72cd2...3ba 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #4 Skrevet 16. mai 2023 Angrer han og har ordnet opp så setter man en strek. Angrer han ikke kutter man dem ut. Anonymkode: 89e82...809 1
Andro Skrevet 16. mai 2023 #5 Skrevet 16. mai 2023 Jeg kan ikke omgås overgripere. De har mindre verdi enn null. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #6 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Angrer han og har ordnet opp så setter man en strek. Angrer han ikke kutter man dem ut. Anonymkode: 89e82...809 Han angrer, det er veldig tydelig. Benektet ikke det han hadde gjort et sekund, og det var tydelig at han angrer. Men han har ikke ordnet opp for seg på noen måte? Han ble banket opp en gang pga det, og skiftet skole men slapp kanskje relativt billig forhold til hva han gjorde? Tenkte forhold til straff osv. Anonymkode: 83860...8c5 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #7 Skrevet 16. mai 2023 Kutter ut overgripere. En jeg var forelsket i i mange år og hadde hatt mye sex med, voldtok noen i etterkant. Vi var venner da og jeg hadde ikke trodd det om han men støtter selvfølgelig offeret og ønsker ikke være venn med en overgriper. De skal få skamme seg resten av livet og føle på kroppen hvor lite ønsket de er i samfunnet. Anonymkode: a16fd...021 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå