AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #1 Skrevet 16. mai 2023 Fikk en liten problemstilling da mannen gikk fra å utføre lett stimulering av analåpningen til å skulle føre inn hele fingeren; jeg jobber aktivt med musklene i vagina under sex for å få mest mulig utbytte av vaginalsex, men da blir jo analen automatisk strammere slik at penetrering av analen bare gjør vondt. Og dersom jeg prøver å slappe av i analen så strammer jo ikke vaginaen like godt rundt penis.. Er det mulig å ha så stålkontroll slik at analen slapper av og vagina strammes? Anonymkode: c1cdb...f4e
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #2 Skrevet 16. mai 2023 Alt er vel mulig, med trening og kroppskontroll. Min erfaring er at det ikke gjør vondt å knipe analt, når noe først har kommet inn forbi ringmuskelen, og at det kun er den første penetreringen som kan være vanskelig. Anbefaler å skaffe et sett med plugger, eller dildoer i varierende størrelse, og forske uforstyrret på egenhånd. Anonymkode: 0dcaa...e3f 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #3 Skrevet 16. mai 2023 Jeg hadde samme problem i starten. Kjøp deg en buttplugg og øv litt på egen hånd. Du finner ut hvilke muskler du skal bruke og hvilke du skal slappe av i, og kan gjøre knipeøvelser uten å stramme rundt pluggen. Det er mye lettere å øve når man bruker en plugg 😊 Nå greier jeg fint DP uten å stramme musklene bak. Anonymkode: 937ce...1b0 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #4 Skrevet 16. mai 2023 Så viktig er det ikke med denne stramming en av vaginamuskelaturen. Slapp av, og nyt. Bruk evnt e butt plugg som kan føre vagina trangere Anonymkode: 64be6...735
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #5 Skrevet 16. mai 2023 Ja, jeg kan nyte det, enten det er buttplug eller en ekte der bak samtidig som en ekte penetrerer meg foran Anonymkode: 701d8...434 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå