Gå til innhold

Går det an å nyte penetrering i begge hull samtidig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk en liten problemstilling da mannen gikk fra å utføre lett stimulering av analåpningen til å skulle føre inn hele fingeren;

jeg jobber aktivt med musklene i vagina under sex for å få mest mulig utbytte av vaginalsex, men da blir jo analen automatisk strammere slik at penetrering av analen bare gjør vondt. Og dersom jeg prøver å slappe av i analen så strammer jo ikke vaginaen like godt rundt penis..

Er det mulig å ha så stålkontroll slik at analen slapper av og vagina strammes? 

Anonymkode: c1cdb...f4e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alt er vel mulig, med trening og kroppskontroll. Min erfaring er at det ikke gjør vondt å knipe analt, når noe først har kommet inn forbi ringmuskelen, og at det kun er den første penetreringen som kan være vanskelig.  Anbefaler å skaffe et sett med plugger, eller dildoer i varierende størrelse, og forske uforstyrret på egenhånd. 

Anonymkode: 0dcaa...e3f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde samme problem i starten. Kjøp deg en buttplugg og øv litt på egen hånd. Du finner ut hvilke muskler du skal bruke og hvilke du skal slappe av i, og kan gjøre knipeøvelser uten å stramme rundt pluggen. Det er mye lettere å øve når man bruker en plugg 😊 Nå greier jeg fint DP uten å stramme musklene bak. 

Anonymkode: 937ce...1b0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så viktig er det ikke med denne stramming en av vaginamuskelaturen. Slapp av, og nyt. Bruk evnt e butt plugg som kan føre vagina trangere 

Anonymkode: 64be6...735

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg kan nyte det, enten det er buttplug eller en ekte der bak samtidig som en ekte penetrerer meg foran 

Anonymkode: 701d8...434

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...