AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #1 Skrevet 16. mai 2023 Jeg brukte baby foot for noen dager siden. Har brukt noe tilsvarende i fjor også uten problem. Denne gangen merket jeg litt svie på oversiden av foten mens jeg hadde på sokk, men ikke direkte vondt. Dagene etter har jeg fått kløete utslett. Masse røde prikker. Jeg har ikke sensitiv hud Flere som har opplevd det? Hvor lenge varte det? Blir nok siste gang jeg prøver. Synd, for resultatet var så bra sist.. Anonymkode: 73333...f33
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #2 Skrevet 16. mai 2023 Jeg fikk tilsvarende reaksjon når jeg prøvde Babyfoot for endel år tilbake. Begge føttene var fulle av røde blemmer med klar væske inni, klødde som f…. Gikk tilbake etter et par dager. Jeg har ikke prøvd igjen for å si det sånn!! Anonymkode: 97655...8ba
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #3 Skrevet 16. mai 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg fikk tilsvarende reaksjon når jeg prøvde Babyfoot for endel år tilbake. Begge føttene var fulle av røde blemmer med klar væske inni, klødde som f…. Gikk tilbake etter et par dager. Jeg har ikke prøvd igjen for å si det sånn!! Anonymkode: 97655...8ba Uff, det hørtes enda verre ut. Men godt å høre at det gikk over Anonymkode: 73333...f33
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #4 Skrevet 16. mai 2023 Hørt flere nevne det 🤷♀️ Blir det ille kan du nok ta en antihistamin for hevelse/kløe. Anonymkode: eb8f0...954
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #5 Skrevet 21. mai 2023 Jeg tålte de ikke, så aldri igjen!! Anonymkode: de0d8...5aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå