Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm.... i dag har temperaturen falt litt. Ned ca 0,15-0,17 fra det den har ligget på de siste dagene, og jeg spotter litt. Jeg er 8 dpo, så jeg håper på at det er et tempfall og en liten blødning ifm at et befruktet egg fester seg! Det stikker i underlivet også, men det gjorde det i forrige pp også uten at jeg var gravid. Tempene er forresten ikke helt til å stole på i dag heller, for jeg måtte ta den etter kun tre timers søvn og to timer før normalt. Og man kan jo få tempfall også når man ikke er gravid. Og spottingen kan jo være tidlig spotting før mens. Vil vite nå! :sur:

Det er kanskje ikke så mye råd å komme med her. Men hvis noen har noen innspill, er det fint!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kan være en slik "implantasjonsdip", men jeg tror det heller skyldes at du tempet to timer for tidlig. Da blir gjerne temperaturen litt lavere. Noen får også en slik dip som skyldes øtrogenproduksjon i lutealfasen.

Men du nevner jo også spotting, og en slik dip i kombinasjon med spotting høres jo lovende ut, dersom det skulle være en "implantasjonsspotting" du har.

Uansett, lykke til.

Skrevet

IKM er ca 11 jan, dvs på onsdag.

Jeg spotter i dag også. Temperaturen hadde gått litt opp igjen i dag, men jeg drakk i går så det er vel derfor.

Jeg glemte forresten å skrive i første innlegg at jeg har lagt til (eller var det trukket fra...husker ikke akkurat nå) 0,05 grader for hver haltime før normal måletid, slik det står på FertilityFriend.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...