AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #1 Skrevet 16. mai 2023 Mannen min sier jeg er fin, at jeg har timeglassfigur. Men det er IKKE til å stikke under en stol at jeg er ei lita plugg 😂 Brede skuldre, smalere midje, brede hofter. Rumpa er normal, eller sett med dagens squat-øyne er den liten. Jeg har ikke boblerumpe. Men! De brede skuldrene mine plager meg. Alltid vært et kompleks. Føler jeg blir så mandig. Kraftig liksom. Nå vil ikke jeg være en tynn og sped kvinne heller, har ikke et ønske om det, men det finnes da en mellomting? Alle topper er trange pga den brede ryggen. Min far er kraftig bygget og det kommer nok derfra... Flere med bred rygg og brede hofter? Anonymkode: 80a8d...943 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #2 Skrevet 16. mai 2023 Personlig synes jeg det er finere med litt bredde på skuldrene enn flaskehals-skuldre. Men det er selvsagt verre å ha sistnevnte om man er mann enn kvinne. Anonymkode: 73f58...605 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #3 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mannen min sier jeg er fin, at jeg har timeglassfigur. Men det er IKKE til å stikke under en stol at jeg er ei lita plugg 😂 Brede skuldre, smalere midje, brede hofter. Rumpa er normal, eller sett med dagens squat-øyne er den liten. Jeg har ikke boblerumpe. Men! De brede skuldrene mine plager meg. Alltid vært et kompleks. Føler jeg blir så mandig. Kraftig liksom. Nå vil ikke jeg være en tynn og sped kvinne heller, har ikke et ønske om det, men det finnes da en mellomting? Alle topper er trange pga den brede ryggen. Min far er kraftig bygget og det kommer nok derfra... Flere med bred rygg og brede hofter? Anonymkode: 80a8d...943 Samme her. Jeg ser stygg ut i alle klær som ikke er en trang kjole. Anonymkode: 4c16c...f9d
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #4 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Personlig synes jeg det er finere med litt bredde på skuldrene enn flaskehals-skuldre. Men det er selvsagt verre å ha sistnevnte om man er mann enn kvinne. Anonymkode: 73f58...605 Forsåvidt sant, kvinner slipper nok unna med litt mer Anonymkode: 80a8d...943
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #5 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Samme her. Jeg ser stygg ut i alle klær som ikke er en trang kjole. Anonymkode: 4c16c...f9d Hettegenser skjuler godt da for meg Anonymkode: 80a8d...943
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #6 Skrevet 16. mai 2023 Hei, jeg har og brede skuldre og trekker endel over ryggen, jeg synes dette er utrolig plagsomt og unngår alle plagg som fremhever dette. Er ellers slank og bruker xs i bukser men kan trenge m i topper, så jeg tenker at kontrasten er stor. Men samtidig har jeg aldri opplevd noen har kommentert dette, heller ikke helt forstått hva jeg påpeker selv, så jeg tror at jeg plager meg selv mer enn nødvendig.. Anonymkode: 7acb6...9a4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #7 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei, jeg har og brede skuldre og trekker endel over ryggen, jeg synes dette er utrolig plagsomt og unngår alle plagg som fremhever dette. Er ellers slank og bruker xs i bukser men kan trenge m i topper, så jeg tenker at kontrasten er stor. Men samtidig har jeg aldri opplevd noen har kommentert dette, heller ikke helt forstått hva jeg påpeker selv, så jeg tror at jeg plager meg selv mer enn nødvendig.. Anonymkode: 7acb6...9a4 Det stemmer kanskje... jeg legger aldri merke til om kvinner er brede, må i så fall være hvis hun er godt trent. Men vi ser det jo på oss selv! Jeg får ikke på bunaden pga det liksom. Var tydeligvis ikke like bred som konfirmant Anonymkode: 80a8d...943
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #8 Skrevet 16. mai 2023 Jeg har sånne skuldre, for meg er det heller at jeg er så bred over ryggen som plager meg... nå når jeg har lagt på meg så ser jeg litt mandig ut 😭 Anonymkode: fb08c...1d9
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #9 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har sånne skuldre, for meg er det heller at jeg er så bred over ryggen som plager meg... nå når jeg har lagt på meg så ser jeg litt mandig ut 😭 Anonymkode: fb08c...1d9 Uffda. Prøve å gå ned igjen? Jeg kler heller ikke å legge på meg, beste er å være normalvektig rett over undervektig. For meg. Anonymkode: 80a8d...943
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #10 Skrevet 16. mai 2023 Jeg har brede skuldre og øvre del av rygg. Jeg ser at jeg ikke bør bruke alle typer overdeler. For eksempel stroppeløse kjoler/topper som går tvers over, det får meg fort til å se enda bredere ut. Men det jeg synes er vanskeligst, er å finne vinterjakker. For jeg har nesten aldri bevegelse i armene da... Med nesten alle vinterjakker, så stopper jeg blodsirkulasjonen om jeg prøver holde i rattet i bilen, eller løfte armen for å drikke kaffe... Anonymkode: 876d7...657 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #11 Skrevet 16. mai 2023 37 minutter siden, AnonymBruker said: Det stemmer kanskje... jeg legger aldri merke til om kvinner er brede, må i så fall være hvis hun er godt trent. Men vi ser det jo på oss selv! Jeg får ikke på bunaden pga det liksom. Var tydeligvis ikke like bred som konfirmant Anonymkode: 80a8d...943 Forresten kom jeg på at jeg engang fikk en kommentar ifra eksen min en dag om at rumpa mi gikk i ett med ryggen, denne kommentaren har plaget meg i 15 år og selv om jeg i dag har er mer markert midje tenker jeg at ryggen min går helt ned til baksiden av lårene.. Så en kommentar var nok til å ødelegge hele selvbildet mitt.. Og som hun som kommenterte over her så er jeg livredd for å legge på meg så mye som et halvt gram med kroppsformen jeg har, alltid vært sikker på at jeg da ville fått en veldig mandig figur jeg også da .. I dag har jeg en kjæreste som fort la merke til mitt dårlige selvbilde, han gjør hva han kan for å booste meg og viser meg stadig bilder av meg og kroppen han har tatt i smug, noe som har fått meg til å se meg selv i et annet lys... Jeg synes ikke egentlig utifra disse bildene at kroppen min ser så rar ut likevel, men jeg synes heller ikke disse bildene og hva jeg ser i speilet samsvarer. I tillegg finnes det massevis av nydelige plagg jeg ikke føler meg vel i.. Anonymkode: 7acb6...9a4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #12 Skrevet 16. mai 2023 Har akkurat samme type kropp. Brede skuldre, veldig smal midje, brede hofter. Jeg synes det er fint, jeg Det eneste problemet er jo klær, da.. Alle topper og jakker er alt for trange i skuldrene. Og lange topper/kjoler er jo helt håpløst. Det er både for trangt i skuldrene og hoftene, og så alt for stor i midjen.. Anonymkode: e6503...a47 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #13 Skrevet 16. mai 2023 Nå er vel ikke pærefasong så veldig lekkert heller. Jeg syr inn mine klær i livet. 102 -73-102 ( hofte /liv/ byste) Anonymkode: 0fef1...e38
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #14 Skrevet 16. mai 2023 Modeller har jo gjerne den typen kropp du har ts. (ikke et ekte menneske – laget av AI) Anonymkode: 62077...d54
Trish Skrevet 16. mai 2023 #15 Skrevet 16. mai 2023 Jeg har brede skuldre og er storfornøyd med det av samme grunn som hvorfor du ikke liker det, så vi er forskjellige 😄 Bare husk at det nok er mange som skulle ønsket å ha den kroppen du har 👍 Liker at jeg ser kraftigere og sterkere ut, og siden jeg er lav så trengs det liksom😅 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #16 Skrevet 16. mai 2023 Har også brede skuldre og hater det🙈 må absolutt holde meg på den slanke siden for å se normal ut. Bruker alltid cardigan over kjoler ol. Dagens mote med dressjakke er krise for meg, skulderputer gjør til at jeg ser ut som Hulken😆 Anonymkode: cb10d...e91
Bøtteballetten Skrevet 16. mai 2023 #17 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Mannen min sier jeg er fin, at jeg har timeglassfigur. Men det er IKKE til å stikke under en stol at jeg er ei lita plugg 😂 Brede skuldre, smalere midje, brede hofter. Rumpa er normal, eller sett med dagens squat-øyne er den liten. Jeg har ikke boblerumpe. Men! De brede skuldrene mine plager meg. Alltid vært et kompleks. Føler jeg blir så mandig. Kraftig liksom. Nå vil ikke jeg være en tynn og sped kvinne heller, har ikke et ønske om det, men det finnes da en mellomting? Alle topper er trange pga den brede ryggen. Min far er kraftig bygget og det kommer nok derfra... Flere med bred rygg og brede hofter? Anonymkode: 80a8d...943 Ja, brede skuldre,bred rygg og brede hofter. Der har du meg. 😅
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #18 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Mannen min sier jeg er fin, at jeg har timeglassfigur. Men det er IKKE til å stikke under en stol at jeg er ei lita plugg 😂 Brede skuldre, smalere midje, brede hofter. Rumpa er normal, eller sett med dagens squat-øyne er den liten. Jeg har ikke boblerumpe. Men! De brede skuldrene mine plager meg. Alltid vært et kompleks. Føler jeg blir så mandig. Kraftig liksom. Nå vil ikke jeg være en tynn og sped kvinne heller, har ikke et ønske om det, men det finnes da en mellomting? Alle topper er trange pga den brede ryggen. Min far er kraftig bygget og det kommer nok derfra... Flere med bred rygg og brede hofter? Anonymkode: 80a8d...943 Dersom skuldrene dine er bredere enn hoftene har du jo ikke timeglassfigur? Da har du inverted triangle. Tror forøvrig at flere Victoria's Secret modeller har hatt samme kroppstype, så ingenting å sippe over Anonymkode: 8106a...29d 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #19 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Mannen min sier jeg er fin, at jeg har timeglassfigur. Men det er IKKE til å stikke under en stol at jeg er ei lita plugg 😂 Brede skuldre, smalere midje, brede hofter. Rumpa er normal, eller sett med dagens squat-øyne er den liten. Jeg har ikke boblerumpe. Men! De brede skuldrene mine plager meg. Alltid vært et kompleks. Føler jeg blir så mandig. Kraftig liksom. Nå vil ikke jeg være en tynn og sped kvinne heller, har ikke et ønske om det, men det finnes da en mellomting? Alle topper er trange pga den brede ryggen. Min far er kraftig bygget og det kommer nok derfra... Flere med bred rygg og brede hofter? Anonymkode: 80a8d...943 Jeg har brede skuldre, og ingen timeglass figur, rett som en strek. Med litt vekt har jeg fått litt bryster. Ofte krevende å kle opp. Men det går på et vis. Men sykt mye som ikke passer . Ellers bryr jeg meg ikke så mye, jeg er født sånn, og sånn jeg ser ut, ser jeg ut. Glad ikke alle er like. Mannen din sier du er fin. Rekker i massevis Anonymkode: 14784...65d 2
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 16. mai 2023 #20 Skrevet 16. mai 2023 Jeg har ganske brede skuldre, har aldri tenkt at det er stygt. Synes det er langt finere med brede skuldre enn veldig smale (sånn flaskehals-skuldre som noen kalte det lenger opp i tråden). Men ja, det kan være litt vanskelig å finne klær som sitter godt. Jeg har i tillegg smal rygg, så her blir forskjellen veldig stor. En del kjoler, dressjakker og lignende i "fast" stoff passer ikke til meg, fordi skuldrene er for brede i forhold til rygg og midje. Hos meg er skuldrene det bredeste punktet på kroppen. 101 rundt skuldrene, 65 rundt midjen, 82 rundt hoftene. Har gitt opp å finne ut hva slags kroppsfasong jeg har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå