Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, lurer på om noen vet om gode parfymer med duft av kirsebærblomst? 

Anonymkode: 56c8c...112

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rituals Sakura. Billig og sommerlig🌸

AnonymBruker
Skrevet

Escarda-Cherry in Japan.. Sykt god😍

Anonymkode: ba510...4ad

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Enig, den er helt nydelig!

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

MarianneE skrev (52 minutter siden):

Enig, den er helt nydelig!

Hvor får dere kjøpt den parfymen fra Escada? Ser at absolutt alle Kicks butikker i Norge ikke har den på lager, fås ikke i nettbutikken deres. Ellers er den solgt av noen via CDON, men det firmaet hadde forferdelige tilbakemeldinger på Trustpilot så de kjøper jeg ikke fra (Stylingagenten).

Noen tips hvor ellers jeg kan få kjøpt Cherry in Japan parfyme Edt?

AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (Akkurat nå):

Hvor får dere kjøpt den parfymen fra Escada? Ser at absolutt alle Kicks butikker i Norge ikke har den på lager, fås ikke i nettbutikken deres. Ellers er den solgt av noen via CDON, men det firmaet hadde forferdelige tilbakemeldinger på Trustpilot så de kjøper jeg ikke fra (Stylingagenten).

Du er jo en parfyme i deg selv😊

Anonymkode: e8540...a5b

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du er jo en parfyme i deg selv😊

Nei, dessverre bare brukernavnet og brukerikonet mitt 😄  (en parfyme jeg forresten aldri har prøvd eller brukt)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, dessverre bare brukernavnet og brukerikonet mitt 😄  (en parfyme jeg forresten aldri har prøvd eller brukt)

Oi, trodde du var fast bruker siden du hadde den som navn😊

Skrevet
Million skrev (5 minutter siden):

Ser de har 30 ml via noe som heter "Parfyme-klikk.no" via CDON nå. Når det gjelder Stylingagenten så er jeg enig i at de kan virke litt shady men jeg har bestilt litt fra de selv uten problemer. Litt leveringstid bare siden det virker som om de har hovedlager i utlandet (Sverige ?).

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er glad i kirsebærblomst vil jeg anbefale L'occitanes dusjsåpe cherry blossom

Anonymkode: a2a72...527

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er også en fra l’occitane med kirsebærblomst:) lukter veldig godt, husker dessverre ikke navnet

Anonymkode: 6169e...b65

Skrevet
Million skrev (17 minutter siden):

Den var limited edition i fjor sommer, så kommer ikke inn igjen. Så den i Kicks sin nettbutikk rundt juletider, men hjelper jo ikke deg nå. 

Skrevet
jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Den var limited edition i fjor sommer, så kommer ikke inn igjen. Så den i Kicks sin nettbutikk rundt juletider, men hjelper jo ikke deg nå. 

Aha....limited edition, ja. Da skjønner jeg. Takk for svar! :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser en selger den på Tise..

Skrevet

Aha....limited edition, ja. Da skjønner jeg. Takk for svar! :) 

Bare hyggelig :) ja, de kommer med limited etition sommerduft hvert år, så vil man ha kloa i den må man ikke vente for lenge. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det er også en fra l’occitane med kirsebærblomst:) lukter veldig godt, husker dessverre ikke navnet

Du tenker sikkert på denne:)

Anonymkode: a2a72...527

AnonymBruker
Skrevet

Escada Cherry in the air 🍒

Anonymkode: fcdd6...350

AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (8 timer siden):

Matas.no har den;) Handlet derfra mange ganger. Varene kommer kjapt, og aldri vært noe tull;)

• Liker 1
Skrevet
minienthe skrev (På 18.5.2023 den 11.22):

Ser de har 30 ml via noe som heter "Parfyme-klikk.no" via CDON nå. Når det gjelder Stylingagenten så er jeg enig i at de kan virke litt shady men jeg har bestilt litt fra de selv uten problemer. Litt leveringstid bare siden det virker som om de har hovedlager i utlandet (Sverige ?).

Begge de to er safe ☺️🌸

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...