Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå chattet med en fyr et par ukers tid. Han kontaktet meg fordi han ville bli kjent siden vi har samme interesse. 

Jeg har sendt han flere bilder av katten min men han kommenterer ALDRI at han er søt. Alle som liker katter synes han er søt og responderer når jeg sender bilder og videoer av han. Jeg har sendt han bilde av pus tre ganger for å se om han responderer. Eneste han svarte var at pus var bølle når jeg forklarte at han klorte litt i sofaen og at det var mye styr med dyr da jeg fortalte at pus gnager på ledninger så jeg må nappe ut strømmen til PCen og tv før jeg forlater huset så han ikke skal få strøm.

Da skrev han at det gjorde kaninen til hans sønn og den hadde ikke levd lenge. Men det var ikke hans problem for det var sønnens kanin. Så la han til at det lukta grilla kanin i fleire uker etter med lefjes bak......

Han har vært ærlig om at han ikke ønsker flere barn og jeg har vært ærlig om at jeg ønsker meg barn siden jeg ikke har. Jeg har også sagt rett ut på meldinger at hvis en fyr ikke liker kattene mine kan han dra dit peppern gror. Jeg er ikke den som kvitter meg med kattene mine for en fyr. Det svarte han heller ikke noe på.

Men han fortsetter likevel å kontakte meg. Skjønner ikke hvorfor han ikke bare lar meg gå videre 

Anonymkode: c19d8...88e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har nå chattet med en fyr et par ukers tid. Han kontaktet meg fordi han ville bli kjent siden vi har samme interesse. 

Jeg har sendt han flere bilder av katten min men han kommenterer ALDRI at han er søt. Alle som liker katter synes han er søt og responderer når jeg sender bilder og videoer av han. Jeg har sendt han bilde av pus tre ganger for å se om han responderer. Eneste han svarte var at pus var bølle når jeg forklarte at han klorte litt i sofaen og at det var mye styr med dyr da jeg fortalte at pus gnager på ledninger så jeg må nappe ut strømmen til PCen og tv før jeg forlater huset så han ikke skal få strøm.

Da skrev han at det gjorde kaninen til hans sønn og den hadde ikke levd lenge. Men det var ikke hans problem for det var sønnens kanin. Så la han til at det lukta grilla kanin i fleire uker etter med lefjes bak......

Han har vært ærlig om at han ikke ønsker flere barn og jeg har vært ærlig om at jeg ønsker meg barn siden jeg ikke har. Jeg har også sagt rett ut på meldinger at hvis en fyr ikke liker kattene mine kan han dra dit peppern gror. Jeg er ikke den som kvitter meg med kattene mine for en fyr. Det svarte han heller ikke noe på.

Men han fortsetter likevel å kontakte meg. Skjønner ikke hvorfor han ikke bare lar meg gå videre 

Si det rett ut da, er det så vanskelig???? Hint? Det er så umodent å drive og kødde rundt med hint.

Hett tips: han er ute etter å få av deg buksene. Ikke noe mer.

Anonymkode: e2920...cd3

• Liker 5
Skrevet

Voks opp og ta ansvar for deg selv.

Vil du ikke ha kontakt så gir du beskjed.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

230px-Crazy_Cat_Lady.png

Anonymkode: 21aa1...f37

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du? Helt ærlig, ta et hint selv. Han er nok ikke int. I deg heller, men kontakter deg for å skravle med noen. Hva tror du om deg selv?? Jeg kommenterer heller ikke katte bilder selv om jeg liker katter.

Anonymkode: b6f87...872

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Holar skrev (Akkurat nå):

Voks opp og ta ansvar for deg selv.

Vil du ikke ha kontakt så gir du beskjed.

Jo men jeg vet jo ikke hva han mener og tenker for han svarer ikke noe på det jeg tenker og lurer på om han så derfor blir jeg jo usikker på om jeg vil møte han eller ikke. 

Jeg har også sagt at hvis jeg kanskje finner en fyr jeg har det bra med så er det ikke sikkert jeg må ha barn.  Men hvis han ikke liker katter burde han bare la meg være eller bare si det at han ikke liker katter. Er det jeg mener. Er han som ikke er ærlig 

Skrevet

Da slutter du å hinte og er heller direkte.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor gammel er du? Helt ærlig, ta et hint selv. Han er nok ikke int. I deg heller, men kontakter deg for å skravle med noen. Hva tror du om deg selv?? Jeg kommenterer heller ikke katte bilder selv om jeg liker katter.

Anonymkode: b6f87...872

Hvis noen hadde sendt deg bilde av katten sin og skrevet "er han ikke søt" så hadde du vel svart. Hvor gammel jeg er spiller ingen rolle. Jeg skrev selv at jeg trodde ikke han var interessert i meg mer siden jeg ikke hadde hørt fra han på lenge. Og da lurte han på hvorfor han ikke skulle være det. Jeg kommenterer ofte bilder av dyra til folk hvertfall. Hvis man skal prøve å date noen vil man gjerne at de skal like dyrene og barna dems også 

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis noen hadde sendt deg bilde av katten sin og skrevet "er han ikke søt" så hadde du vel svart. Hvor gammel jeg er spiller ingen rolle. Jeg skrev selv at jeg trodde ikke han var interessert i meg mer siden jeg ikke hadde hørt fra han på lenge. Og da lurte han på hvorfor han ikke skulle være det. Jeg kommenterer ofte bilder av dyra til folk hvertfall. Hvis man skal prøve å date noen vil man gjerne at de skal like dyrene og barna dems også 

Jeg er ikke noe kattemenneske, så det ville jeg sannsynligvis skrevet også, hvis noen spurte direkte. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er ikke noe kattemenneske, så det ville jeg sannsynligvis skrevet også, hvis noen spurte direkte. 

Ja og det er greit å ikke være det. Men jeg mener bare da at han burde da selv skjønne at det ikke hadde funka mellom oss å blitt sammen eventuelt hvis han ikke liker katter så da skjønner jeg ikke vitsen med at han fremdeles skriver til meg og lurer på hvordan jeg har hatt det osv.

Hadde noen jeg snakket med hatt dyr jeg ikke liker så hadde jeg bare backet ut liksom.

Jeg liker for eksempel ikke slanger og tarantella . Jeg hadde ikke da gått all inn for å komme på date med en som samler på reptiler ol.

Da hadde jeg respektert han og bare latt han gå hvis jeg ikke hadde klart å like hans kjeledyr 

AnonymBruker
Skrevet

Tar han ikke hintet, så slutter du å hinte. Spør om hva han synes om katter og om det er greit for han å bo med katter som bl.a. biter på ledninger, og går oppå spisebordet om de gjør det.

Anonymkode: e2806...d00

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...