Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2006 #1 Skrevet 7. januar 2006 Jeg og sambo har nå vært et par i ett år, og jeg har lyst å gi ham noe spesielt.. Men jeg vet ikke hva... Noen som kan hjelpe meg? Trenger ikke være dyrt, eller billig for den saks skyld...
Gjest Miloine Skrevet 7. januar 2006 #2 Skrevet 7. januar 2006 Veldig vannskelig å svare på så lenge du ikke sier noe om alder, interessene hans o.l.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2006 #3 Skrevet 7. januar 2006 Ja.. kansje jeg skulle gjort det, hehe Han er altså 26 år, og liker film og data. Men jeg har lyst å finne noe spesielt, som ikke nødvendigvis har så mye med interessene hans å gjøre. Han har nettopp hatt bursdag, i tillegg til jul, så han har fått alt det han ønskte seg. Lyst å finne på noe uventa liksom....
Knøttet Skrevet 7. januar 2006 #4 Skrevet 7. januar 2006 kan du tegne? isåfall kan du f.eks tegne/male noe, kjøp en sånn "gjør det selv" kalender og tegne noe der hver måned. Hvis du ikke kan tegne men f.eks skrive dikt kan du gjør noe tilsvarende, men bare skrive dikt istedet. Eller du kan kjøpe en sånn "snøkule" som du kan putte bilder inni (fåes hos fotoforetninger blant annet) og sette inn bilde av deg eller dere. Å lage noe selv er ofte vellykket, iallfall etter min erfaring!
Gjest Isabellas Skrevet 8. januar 2006 #5 Skrevet 8. januar 2006 Jeg ga i valentingave en gang et champagneglass som det sto med gullskrift I Love You på, og et kyssemerke på i gull. Det ble godt mottatt, og fikk stå til pynt som et fint minne. Han har det nok den dag i dag, selv om det er slutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå