Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei. jeg har et problem. jeg og kjæresten har vært sammen av/på i mange år, og har per nå et avstandsforhold. da jeg flyttet til nåværende boplass var vi ikke sammen, og til mine nåværende venner har jeg dermed ofte omtalt han som eks. ting skjedde og vi fant etterhvert tilbake til hverandre, men, jeg vet ikke hvorfor, jeg har ikke fortalt dette til noen. derfor føler jeg det nå blir veldig unaturlig å skulle introdusere vedkommende til vennene mine. dette stresser meg da jeg får dårlig samvittighet samt at det setter meg i en rar skvis ovenfor han og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal håndtere dette?

Anonymkode: acef7...5f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, hvis du har tenkt å være sammen med han, er det ikke så mye annet å gjøre enn å fortelle dem det. Du kan ikke skjule at du er i et forhold resten av livet. Du bare seigpiner deg selv med å vente....

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal du holde han hemmelig resten av livet? Hvis han har vært så slem mot deg at du ikke engang tør å si til vennene deres at dere er sammen igjen, så burde du ta noen runder med deg selv og innse at dette er et forhold du må ut av. 

Anonymkode: e4882...404

AnonymBruker
Skrevet

Fortell at du har blitt sammen med eksen din. Verre er det ikke.

Har du sagt stygge ting om han som ikke er sant eller det er overdrevet, så får du fortelle at du har løyet.

Hvis de stygge tingene ER sanne så bør du slå opp med han igjen.

Hvis han er en grei fyr du elsker, så fortjener han at du forteller sannheten til vennene dine og inkluderer han i vennegjengen.

Anonymkode: 7b36e...2cf

AnonymBruker
Skrevet

Du må fortelle de om han. Hadde jeg funnet ut at dama latet som hun var singel til venner, så hadde jeg blitt forbanna, slikt gjør man ikke 

Anonymkode: ac7aa...727

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...