AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #1 Skrevet 16. mai 2023 Hei! Har nylig gått tilbake til full stilling etter å ha vært gradvis sykemeldt en måned. Prøver å ikke stille så høye krav til hverdagen samt ikke kjenne så mye etter. Dog blir jeg litt bekymra likevel, da jeg etter jobb kan oppleve å være så "kjørt" at jeg kobler helt ut i bilen på vei hjem, stopper i kryss hvor jeg egentlig skal kjøre, kan i små sekunder være helt uoppmerksom på omgivelsene rundt og merker at jeg rett og slett er en fare i trafikken. Ellers kan jeg føle meg smålig "syk" i form at feberfølelse. Var nylig hos legen da jeg går dit til oppfølging ifbm medisinering og han sa jeg var 'subfebril', men det er slik jeg føler meg hele tiden egentlig. Dog har jeg ikke lyst til å være sykemeldt igjen, og er litt usikker på hva jeg burde gjøre. Jeg prioriterer søvn, spiser så bra som mulig og prøver å trene på de minst ille dagene. Anonymkode: 9602b...379
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #2 Skrevet 16. mai 2023 Dette er noe du må ta og føle på selv. Er det slik at du ikke sitter igjen med en følelse av å glede og mestring etter arbeidsdagen og gleder deg til neste dag så er det rett jobb for deg, er det slik at du føler du ikke fikk til noe og gruer deg til neste dag så skifter du jobb. Alle dager er aldri like for meg, men generelt så trenger jeg en time eller to for å hente meg igjen etter arbeid. Anonymkode: 7af5f...f95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå