Gå til innhold

Jeg er gravid og fikk vite at samboeren har sex med andre og filmet det.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kvinne i midten av 20-årene som har en samboer som har vært utro med mange kvinner før, jeg var sammen med bestevennen hans før, men vi ble sammen på en fest der vi møttes. Jeg har nå fått tilsendt videoer som viser at han har hatt sex med andre kvinner og til og med filmet det i en leilighet han leide bak ryggen min. Jeg er også gravid med vårt første barn, og er helt knust....

Jeg tror ekskjærsten står bak dette, han er fortsatt forelsket i meg, selvom jeg aldri har vært forelsket i ham. Han må ha fått tak i disse videoene på en eller annen måte, og gått inn på kontoen til samboeren og sendt meg dem, selvom han visste at jeg er gravid med samboeren min.... Hvorfor vil noen andre mennesker det så vondt, hvorfor vil han skade vår lille familie så mye. 

Jeg er helt fortvilt for hva jeg skal stille opp nå og får ikke sove, vet ikke hva jeg vil.

Anonymkode: 39147...7c7

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå fra ham og fokuser på deg selv og barnet. 

• Liker 22
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Kom deg ut av forholdet. 

Anonymkode: 87f14...6a5

• Liker 14
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Eksen din redder deg fra et grusomt forhold. Du går så klart fra din kjæreste og takker eksen din for at han åpnet øynene dine 👍

Anonymkode: f877c...643

• Liker 30
  • Nyttig 13
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Eksen din redder deg fra et grusomt forhold. Du går så klart fra din kjæreste og takker eksen din for at han åpnet øynene dine 👍

Anonymkode: f877c...643

Enig.

Anonymkode: 8c47b...19b

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du har helt klart rett trådstarter! 

Det er eksen, som eventuelt har gitt et hint om hva som skjer bak ryggen din, som er den onde. Stakkars samboeren din som sikkert er lurt  til å ha sex med noen andre når du er gravid. Det er viktig at du nå gir samboeren din omsorg og hjertevarme i denne vanskelige tiden for han.

Anonymkode: 630ee...c26

• Liker 24
  • Hjerte 5
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Du har helt klart rett trådstarter! 

Det er eksen, som eventuelt har gitt et hint om hva som skjer bak ryggen din, som er den onde. Stakkars samboeren din som sikkert er lurt  til å ha sex med noen andre når du er gravid. Det er viktig at du nå gir samboeren din omsorg og hjertevarme i denne vanskelige tiden for han.

Anonymkode: 630ee...c26

🤣

Anonymkode: 611ae...9c7

• Liker 10
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Eksen din prøver å hjelpe deg, med å vise hva samboeren din driver med.

Er du smart nå, forlater du denne mannen.

Beholder du barnet, må du samarbeide med han til barnet har blitt voksen.

Anonymkode: 611ae...9c7

• Liker 12
  • Nyttig 5
Skrevet

Det er jo heller ikke klart at det er eksen din som har sendt det til deg. Tror det er mange som kunne sendt deg slike videoer. 

De sprer seg også fort om det er noe som blir lagt ut på sosiale medier. 

Vær forsiktig med å dømme eksen. Og vær heller tilsvarende hard mot samboeren som bevisst har gått bak ryggen din. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Friluftsmann70 skrev (4 minutter siden):

Det er jo heller ikke klart at det er eksen din som har sendt det til deg. Tror det er mange som kunne sendt deg slike videoer. 

De sprer seg også fort om det er noe som blir lagt ut på sosiale medier. 

Vær forsiktig med å dømme eksen. Og vær heller tilsvarende hard mot samboeren som bevisst har gått bak ryggen din. 

Dømme 🤣 DØMME? 

Vedkommende som sendte videoene er den eneste som gjør noe riktig her 

Anonymkode: ff7b6...1d4

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor vil noen andre mennesker det så vondt, hvorfor vil han skade vår lille familie så mye. 

Det er påfallende at du ikke med et ord bebreider samboeren med dette, at han har gått bak din rygg, sveket deg og vært utro, men du velger i stedet å "shoot the messenger". 

Hadde du virkelig heller villet gå uten å vite? Alle andre vet hva samboeren din har gjort, men ikke du? 

Dette virker så dumt fra din side at jeg har vanskelig for å tro det er sant. Det er ingen som vil deg så vondt. Det er noen som vil du skal våkne opp og se sannheten om din samboer, hvordan han faktisk er. 

• Liker 13
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

han har hatt sex med andre kvinner og til og med filmet det i en leilighet han leide bak ryggen min. Jeg er også gravid med vårt første barn, og er helt knust....

Disse kvinnene bør informeres om dette. Det er mye mulig det er mot deres vilje, noe som også gjør det meget ulovlig.

Her er det ikke eksen din du skal fokusere på, men den KOMMENDE eksen din av en samboer. Han er rett og slett en drittsekk. Om du er tidlig i svangerskapet, anbefaler jeg også abort. Om barnet kommer, så har han masse rettigheter og du må ha med han å gjøre i en forbanna mange år framover. I verste fall venter du en gutt, også blir han lik faren.

Anonymkode: 8d436...6e8

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet

Ja, kill the messenger, det er mye smartere enn å faktisk ta inn over deg at du venter barn med en mann som driter fullstendig i deg og ikke eier fnugg av respekt for deg og forholdet deres.

Gro deg en ryggrad og gå fra ham. Hvem som har sendt deg filmene er ikke viktig. Det er sviket fra samboer som betyr noe. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg synes du skal flytte ut før barnet kommer, det er mye enklere en å flytte ut når man har felles barn. Dere kan selvfølgelig jobbe med forholdet mens dere bor fra hverandre også, men du trenger tid til å fokusere på deg og barnet. Det at du fokuserer kun på eksen din og ikke viser noe sinne ovenfor typen din får meg til å tro at dere ikke har et sunt forhold. Håper du tar kontakt med en rådgiver eller noe som kan hjelpe deg å sortere følelser. Familievernkontoret gir gratis veiledning. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Dømme 🤣 DØMME? 

Vedkommende som sendte videoene er den eneste som gjør noe riktig her 

Anonymkode: ff7b6...1d4

Ja, er det ikke det ts gjør, les teksten. Skjønner meg ikke på slike kommentarer, kommenterer uten å ha lest innlegget. 

Her dømmer ts eksen, uten å være sikker på at det er han som har sendt videoen. Kun det jeg mener, ja, vedkommende har gjort det riktige hvem det nå er.

Endret av Friluftsmann70
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

4/10

Anonymkode: 01334...d41

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Friluftsmann70 skrev (21 minutter siden):

Ja, er det ikke det ts gjør, les teksten. Skjønner meg ikke på slike kommentarer, kommenterer uten å ha lest innlegget. 

Her dømmer ts eksen, uten å være sikker på at det er han som har sendt videoen. Kun det jeg mener, ja, vedkommende har gjort det riktige hvem det nå er.

Selvfølgelig er det eksen min som har sendt dem, han var tidligere bestevenn og kollega med samboeren min, og henger fortsatt etter meg. Jeg har gjort det veldig klart for ham at jeg ikke lenger er interessert, jeg var aldri forelsket i ham og kommer aldri til å bli det heller.

Er det håp for at samboeren min stopper med dette når barnet vårt kommer?

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Selvfølgelig er det eksen min som har sendt dem, han var tidligere bestevenn og kollega med samboeren min, og henger fortsatt etter meg. Jeg har gjort det veldig klart for ham at jeg ikke lenger er interessert, jeg var aldri forelsket i ham og kommer aldri til å bli det heller.

Er det håp for at samboeren min stopper med dette når barnet vårt kommer?

Ts

NEI

• Liker 11
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tror ekskjærsten står bak dette, han er fortsatt forelsket i meg, selvom jeg aldri har vært forelsket i ham. Han må ha fått tak i disse videoene på en eller annen måte, og gått inn på kontoen til samboeren og sendt meg dem, selvom han visste at jeg er gravid med samboeren min.... 

Hva slags mennesker er det du omgås?

• Liker 7
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...