AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #1 Skrevet 15. mai 2023 Han er på hotell i en uke nå pga hellikopteret ikke kan kjøre pga for mye tåke over havet. Så han sitter bare å galer hele tiden. Og alle gangene vi har snakket er det jeg som har tatt initiativ til å ringe på videochat så han kan få snakke med barna. I dag har det vært et minutt ca på videochat. Hører nesten ikke fra han. Syntes det er veldig dårlig gjort. Blir litt forbanna kjenner jeg. Har ikke sagt noe enda men kanskje jeg skal la være å prøve å ringe i noen dager å overse han. Hvis han da ringer skal jeg la være å svare også. Men så har han bursdag på 17 mai så må liksom bryte stillheten min å gratulere han da💀 barna savner han veldig of nå har han muligheten til å snakke med de til enhver tid. Er han på jobb-jobb så jobber han 12 timer å kun tid seint på kvelden når ungene skal sove. Anonymkode: 63e49...258
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #2 Skrevet 15. mai 2023 Blir han ikke lei av å gale hele tiden? Anonymkode: 59a98...c5f 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #3 Skrevet 15. mai 2023 Jeg ville fortalt ham på telefon i morgen at det at han velger å ikke ta kontakt med deg eller barna når han er borte, selv når han absolutt har tid, det er med på å ødelegge forholdet deres. Han blir ikke bare en fysisk fraværende partner og far, men han blir en emosjonelt fraværende far som sender signaler om at han egentlig ikke bryr seg så veldig om de hjemme. At når han velger å være så emosjonelt avkoblet så føles det for deg at han tar deg og ungene for gitt, at han ikke bryr seg om hvordan hverken du eller barna har. Jeg ville sagt at jeg bestiller time på familievernkontoret og at du forventer at han blir med i parterapi, for om dere begge to og ungene skal ha det bra fremover, så må en endring til, dere må lære å kommunisere bedre med hverandre. Anonymkode: 04777...3cc 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #4 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Blir han ikke lei av å gale hele tiden? Anonymkode: 59a98...c5f Oi... Det skulle står "GAME" 💀🤣🤣🤣 BEKLAGER!! Nei han blir aldri lei av å game... Anonymkode: 63e49...258
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #5 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg ville fortalt ham på telefon i morgen at det at han velger å ikke ta kontakt med deg eller barna når han er borte, selv når han absolutt har tid, det er med på å ødelegge forholdet deres. Han blir ikke bare en fysisk fraværende partner og far, men han blir en emosjonelt fraværende far som sender signaler om at han egentlig ikke bryr seg så veldig om de hjemme. At når han velger å være så emosjonelt avkoblet så føles det for deg at han tar deg og ungene for gitt, at han ikke bryr seg om hvordan hverken du eller barna har. Jeg ville sagt at jeg bestiller time på familievernkontoret og at du forventer at han blir med i parterapi, for om dere begge to og ungene skal ha det bra fremover, så må en endring til, dere må lære å kommunisere bedre med hverandre. Anonymkode: 04777...3cc Takk for svar! Ja dette begynner å bli veldig slitsomt. Han er ikke så veldig interessert i å prate etter jobb når han har vært på 12 timers jobb heller. Merker dette gnager mye på meg. Anonymkode: 63e49...258
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå