AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #1 Skrevet 15. mai 2023 1) Og/å feil 2) Kaller kvinner «frøken», som i «vil ha ei frøken»🤮 3) Bilder fra gutteturen på Ibiza i ‘95 4) Bilder med barn (Nei! Bare nei!!) 5) Bilder av hus, hytte eller dyr bil. 6) Omtaler seg som gentleman (Garantert rasshøl! Normale menn skrive ikke slikt. 7) Kun bilder av veltrent overkropp. ((Narsissist?) Bare å legge til listen! Dette er mine observasjoner etter et par dager på Tinder. Anonymkode: 21990...b2e 3 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #2 Skrevet 15. mai 2023 Omtaler seg selv som gutt når de er mann, ofte over 40 år Har bilder med snus, røyk eller alkohol Har liksom-morsomme bilder med sugerør i neseborene og flekking av tennene eller tunga ut mellom fingrene Maser når de ikke får svar på en time Alle som omtaler seg som "Dom" (bare et påskudd for å mishandle uvitende jenter) Menn som bare sender snapchat eller instagram nicket sitt uten et eneste hei Anonymkode: 66a9d...d32 6
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #3 Skrevet 16. mai 2023 Søker seriøst forhold😆 Anonymkode: ecb34...8ec 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #4 Skrevet 17. mai 2023 1) Når Snapchat-nicket står i profilen. Hvor mange damer skriver han med da? 🙈 2) Flere bilder av natur enn av ham. 3) Bilder sammen med ukjente damer eller sammen med barna hans. Bare nei.. 4) Skriver seksuelle preferanser som «ikke vanilje», jeg er «Dom»/ «Sub» osv. 5) Flashet dyr bil, hus eller hytte. Også bare nei.. Anonymkode: 329b2...f99 5
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #5 Skrevet 17. mai 2023 At en mann er på tinder er jo i seg selv et tegn på at han er uattraktiv. Anonymkode: 38341...24f 4 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #6 Skrevet 17. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): At en mann er på tinder er jo i seg selv et tegn på at han er uattraktiv. Anonymkode: 38341...24f Feil! Det er mange kjekke og ressurssterke menn på Tinder (også). Anonymkode: 329b2...f99 8
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #7 Skrevet 17. mai 2023 «Jeg er ikke betalende så send ei melding på Messenger - Per Persen» 😑 Tror ikke de har forstått hvordan Tinder fungerer. Anonymkode: 914ad...1f5 5
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #8 Skrevet 17. mai 2023 Sviper venstre med en gang om de har bilde av seg selv i baris. Og når de skriver at de er gutter..Når du bikker 25 (ish), er du ikke lenger en gutt, men mann. Også syns jeg det er kleint med de som skriver "Og siden det er så viktig er jeg 187cm.."🙄 Anonymkode: 277de...9fe 3 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #9 Skrevet 17. mai 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Feil! Det er mange kjekke og ressurssterke menn på Tinder (også). Anonymkode: 329b2...f99 Ikke enig. Det er mange kjekke og ressurssterke menn utenfor tinder, men ikke på tinder. Helt ærlig har jeg blitt ganske satt ut av nivået på menn der inne. Mye overvekt, dårlig tannstell og skallede menn. Gjerne søker disse mennene "spenning med en leken dame, ikke noe drama" 😆 Anonymkode: 38341...24f 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #10 Skrevet 17. mai 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Ikke enig. Det er mange kjekke og ressurssterke menn utenfor tinder, men ikke på tinder. Helt ærlig har jeg blitt ganske satt ut av nivået på menn der inne. Mye overvekt, dårlig tannstell og skallede menn. Gjerne søker disse mennene "spenning med en leken dame, ikke noe drama" 😆 Anonymkode: 38341...24f Jeg er slank og sprek, har god tannhelse og hår på toppen. Har jobb og nedbetalt bolig. Ellers ikke noe som noen har nevnt som negativt her. Søker noe seriøst. Er på Tinder, men slapp helt av – gjør det ikke noe bedre enn andre der jeg heller. Anonymkode: a4ec5...568 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #11 Skrevet 17. mai 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Ikke enig. Det er mange kjekke og ressurssterke menn utenfor tinder, men ikke på tinder. Helt ærlig har jeg blitt ganske satt ut av nivået på menn der inne. Mye overvekt, dårlig tannstell og skallede menn. Gjerne søker disse mennene "spenning med en leken dame, ikke noe drama" 😆 Anonymkode: 38341...24f Er på Tinder og er ikke i noen av disse kategoriene du oppgir. Men Tinder er visst ikke helt for meg: stort sett er det bare tynne jenter på Tinder 👎 Anonymkode: f88c7...8a6
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #12 Skrevet 17. mai 2023 1. Friluftsbilder. 2. Tattoveringer 3. Bilder med alkohol. 4. Bilder fra helsestudio eller i sykkel-spandex 5. Desperat: "Søker ei å tilbringe resten av livet med" 6. Bruk av emojier i teksten. Anonymkode: e2268...ea3 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #13 Skrevet 17. mai 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Ikke enig. Det er mange kjekke og ressurssterke menn utenfor tinder, men ikke på tinder. Helt ærlig har jeg blitt ganske satt ut av nivået på menn der inne. Mye overvekt, dårlig tannstell og skallede menn. Gjerne søker disse mennene "spenning med en leken dame, ikke noe drama" 😆 Anonymkode: 38341...24f Trist, da, for det er mange attraktive damer på Tinder. Synd for dem at de har så lite å velge i, selv om det forklarer hvorfor noen av oss menn på Tinder ikke akkurat sliter. Anonymkode: 284e6...76e
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #14 Skrevet 17. mai 2023 De mennene som har: Bare til å spørre om du lurer på noe… i profilen sin… hva skal jeg spørre om da?? Har du husket å vanne blomstene??? Har du betalt regningene??????? Håper du tok ut av maskinen etter forrige vask, ellers begynner den å lukte… forresten, hva snakket du om forrige gang du var hos fastlegen? Pleier du å prompe i bilen?? hva skal man spørre om liksom… 😬 seriøst liksom? Og så føler han seg gjerne dødskul som har en masekopp som maser, fordi da må han være skikkelig heit, ikke sant… 🥴 Anonymkode: 1781c...59b 5 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #15 Skrevet 17. mai 2023 Alltid like gøy at nesten alt som nevnes av uattraktive trekk ved mannlige Tinder-profiler er standardvare blant de kvinnelige. Tror det er mange her inne som ikke er representative for folk flest. Anonymkode: 284e6...76e 2 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #16 Skrevet 17. mai 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Alltid like gøy at nesten alt som nevnes av uattraktive trekk ved mannlige Tinder-profiler er standardvare blant de kvinnelige. Tror det er mange her inne som ikke er representative for folk flest. Anonymkode: 284e6...76e Enig. Ser veldig mye av det samme som nevnes her på kvinners profiler Anonymkode: f88c7...8a6 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #17 Skrevet 17. mai 2023 Menn som skriver ❤️🥰😘 til folk de strengt tatt ikke kjenner overhode, og forteller om de fantastiske kvalitetene de har som en potensiell kjæreste. Så romantisk at det dreper all lyst og spenning. Anonymkode: 8340d...85a 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #18 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Enig. Ser veldig mye av det samme som nevnes her på kvinners profiler Anonymkode: f88c7...8a6 Er det like uattraktivt for menn? Eller er det noen av de tingene dere liker? Anonymkode: d1ab4...67b
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #19 Skrevet 18. mai 2023 "Nei, hva skal man skrive her da? Spør viss du lurer på noe" (ja viss istedenfor hvis) minner meg om sånn vi holdt på i 6. klasse da vi skrev i årbøkene til hverandre. Sikkert ikke noe galt med mannen, men jeg tenker med en gang at han er litt kjedelig, tafatt og at vi ikke har samme humor (JA jeg dømmer altfor hardt, men sånn er det). - "Snill mann søker snill og pen jente" (Er dette alt? Også dette minner meg litt om 6. klasse, haha.) - "IKKE interessert i gold diggers. Kasta exen på hue og ræva ut og det går samma vei med deg. Er f**n ikke her for å forsørge deg. Men finnes vel ingen damer igjen som ikke bare er ute etter en ting" (Har full forståelse for at man ikke ønsker å bli utnyttet. Det burde være en selvfølge. Problemet er at man utelukker de fleste kvinner med en sånn presentasjon, og dermed heller ikke får sjansen til å møte en selvstendig dame som forsørger seg selv) - Bare emojier/ingen tekst/en liten intetsigende vits - Masse bilder av fjellturer/bil/fester/venner men få/ingen av seg selv Anonymkode: e2d94...45a 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #20 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Er på Tinder og er ikke i noen av disse kategoriene du oppgir. Men Tinder er visst ikke helt for meg: stort sett er det bare tynne jenter på Tinder 👎 Anonymkode: f88c7...8a6 Jeg er ikke tynn… Og jeg er på Tinder🤪 Anonymkode: c1c65...331 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå