AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #1 Skrevet 15. mai 2023 Ville du helst bodd i Romerike eller i Ringerike? Anonymkode: b7c70...ddf
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #2 Skrevet 17. mai 2023 Jeg bor på Romerike, og elsker at det er så kort vei til Oslo om jeg vil dit, men samtidig rolig Ringerike har ingen områder som passer meg... Så vidt jeg vet Anonymkode: ccc4c...2df
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #4 Skrevet 17. mai 2023 Bor på Ringerike. Passer meg godt. Kort vei til jobb i Oslo, samtidig som det er rolig og passende boligpriser. Anonymkode: c6e2f...ffd
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #5 Skrevet 17. mai 2023 Vi bor på Romerike, trives godt 👍 Kunne godt bodd på Ringerike også, men det hadde vært litt mer upraktisk med tanke på jobb og nærhet til venner og familie. Ville valgt utifra hva som er lettest for dere! Anonymkode: b2c14...bf9
CrazyCatLady2500 Skrevet 17. mai 2023 #6 Skrevet 17. mai 2023 Har allerede valgt Ringerike, og aldri vurdert Romerike…. 😅 Men det er jo tilfeldig. Mannen min er herfra, jeg kjente allerede folk her, nå har jeg jobb her… Romerike er sikkert fint det også.
Mardina Skrevet 18. mai 2023 #8 Skrevet 18. mai 2023 Ringerike 😊 Fordi jeg har vært der en del og det er et område jeg trives i. Det er også kort vei til Hadeland, hvor jeg også trives veldig godt og har bodd et par år 😊
Wenda Skrevet 18. mai 2023 #9 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 16.5.2023 den 0.05): Ville du helst bodd i Romerike eller i Ringerike? Anonymkode: b7c70...ddf Jeg ville helst bodd i Ringerike. Og derfor har jeg også flyttet dit. Mye pga familie her også da Men det er helt sikkert fint på Romerike også. Kjenner ikke områdene der så godt, men kunne sikkert flyttet dit også om det var noe der for meg, typ familie, jobb eller lignende
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #10 Skrevet 18. mai 2023 Bor på Romerike, er fra Oslo. Kunne sikkert bodd på Ringerike også, men det var her vi havnet. Anonymkode: 717ab...6b5
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #11 Skrevet 18. mai 2023 Det kommer helt an på hva som er viktig for deg. Boligprisene er en del rimeligere på Ringerike, men kollektivtilbudet er ikke like bra. Romerike er overpriset og folksomt (sentrale steder) men har mye bedre kollektivtilbud Anonymkode: 6fb26...62b
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #14 Skrevet 21. mai 2023 Ringerike kan være flott, men "sentrum", altså Hønefoss, er et mareritt. Verste stedet du finner i Norge, med mindre du elsker lyskryss og å stå i kø uansett tid på døgnet gjennom en forferdelig stygg by. Anonymkode: d10df...5f9
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #15 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 21.5.2023 den 10.06): Ringerike kan være flott, men "sentrum", altså Hønefoss, er et mareritt. Verste stedet du finner i Norge, med mindre du elsker lyskryss og å stå i kø uansett tid på døgnet gjennom en forferdelig stygg by. Anonymkode: d10df...5f9 Jeg er litt enig, men jammen er det ikke noe bedre på feks Lillestrøm. Du må nesten vurdere plusser og minuser. Jeg har bodd begge steder og liker Ringerike best (mye pga de fine innsjøene) og at det er så kjedelig landskap på Romerike, men stort sett er det litt enklere med kollektiv til Oslo på Romerike. Romerike har tog, Ringerike har en buss som tar for lang tid. Med ny vei vil det kanskje bedre seg, men den åpner vel ikke enda. Anonymkode: 02105...6e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå