AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #1 Skrevet 15. mai 2023 Er det mange som gjør det? Jeg svarte nettopp i en annen tråd, og det slo meg da at det er lenge siden jeg har hatt sex uten filter. Der jeg kan lage lyder og slå meg løs. Bruke leker og vibratorer som durer… Vi har huset fullt av barn som er våkne til alle tider, og kan aldri slå oss løs. Vi har ikke barnevakt tilgjengelig, men av og til ber vi de store barna passe de små et par timer. Jeg har litt lyst til å be de store passe de små, pakke sexleketøy i veska og sjekke inn på et helt enkelt hotell et par timer en dag. Få samboer med på en litt motvillig handletur, og heller overraske han med tretimers superpulings. Noen som har gjort det? Det er vel kreativt vel? Synes hotellene det er ok, eller blir jeg flagga som prostituert? Det koster jo like mye som en middag, så det må da være verdt det 🤷♀️ Anonymkode: be2e2...44c 5 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #2 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det mange som gjør det? Jeg svarte nettopp i en annen tråd, og det slo meg da at det er lenge siden jeg har hatt sex uten filter. Der jeg kan lage lyder og slå meg løs. Bruke leker og vibratorer som durer… Vi har huset fullt av barn som er våkne til alle tider, og kan aldri slå oss løs. Vi har ikke barnevakt tilgjengelig, men av og til ber vi de store barna passe de små et par timer. Jeg har litt lyst til å be de store passe de små, pakke sexleketøy i veska og sjekke inn på et helt enkelt hotell et par timer en dag. Få samboer med på en litt motvillig handletur, og heller overraske han med tretimers superpulings. Noen som har gjort det? Det er vel kreativt vel? Synes hotellene det er ok, eller blir jeg flagga som prostituert? Det koster jo like mye som en middag, så det må da være verdt det 🤷♀️ Anonymkode: be2e2...44c Hvorfor skal du plage folk som bor på hotell? Enten de har unnet seg en koselig mor og datter-tur, er på jobbreise og skal jobbe eller slappe av, eller er tilreisende til en begravelse - INGEN har lyst til å høre på andres bråkete sex. Send vekk ungene, eller lei en hytte langt fra folk. Anonymkode: f15ed...bba 10 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #3 Skrevet 15. mai 2023 Jeg trodde det med sex på dagtid på hotell var en amerikansk greie? Mest når man er utro, da. Anonymkode: cdf68...5d5 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #4 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor skal du plage folk som bor på hotell? Enten de har unnet seg en koselig mor og datter-tur, er på jobbreise og skal jobbe eller slappe av, eller er tilreisende til en begravelse - INGEN har lyst til å høre på andres bråkete sex. Send vekk ungene, eller lei en hytte langt fra folk. Anonymkode: f15ed...bba Hva? Jeg har da aldri plaget noen Jeg er ikke en hyler, altså. Her hjemme tør jeg ikke pga ungene, fordi de kan komme inn og ferske meg. De kan også høre klaskelyder når det står på. Ingen kommer da inn på et hotellrom. Jeg er en super hotellgjest! Rydder etter meg gjør jeg også Kanskje du skulle prøvd det du også? Anonymkode: be2e2...44c 10 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #5 Skrevet 15. mai 2023 Stemmer ja til dette!! 😂 Anonymkode: e4496...11c 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #6 Skrevet 15. mai 2023 Du skriver jo at du vil lage lyder å slå deg løs. Leker og vibrator og during. Selvfølgelig kan du det på hotell, men du er en bedriten person om du lar andre gjester høre på. Anonymkode: 8bb58...187 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #7 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg trodde det med sex på dagtid på hotell var en amerikansk greie? Mest når man er utro, da. Anonymkode: cdf68...5d5 Jepp. Helt enig. Derfor lurte jeg på om noen har gjort det… Jeg har aldri hørt om noen som har gjort det, nemlig. Men her blir man beskyldt for å plage folk med sexlyder. Jeg hadde ikke tenkt å plage noen, jeg følte meg bare plutselig litt kreativ og fant på en smart løsning på vårt lille problem Anonymkode: be2e2...44c 4 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #8 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du skriver jo at du vil lage lyder å slå deg løs. Leker og vibrator og during. Selvfølgelig kan du det på hotell, men du er en bedriten person om du lar andre gjester høre på. Anonymkode: 8bb58...187 Har du noen gang hørt vibratorduring gjennom en hotellvegg? Jeg deler vegg med tenåringsdatteren min, og bruker dermed ikke vibrator hjemme. Hun vet hva det er, og det hadde vært dødsflaut. Men det høres da ikke gjennom hotellvegger? Bedriten, faktisk. Takk for den. Anonymkode: be2e2...44c 6
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #9 Skrevet 15. mai 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Har du noen gang hørt vibratorduring gjennom en hotellvegg? Jeg deler vegg med tenåringsdatteren min, og bruker dermed ikke vibrator hjemme. Hun vet hva det er, og det hadde vært dødsflaut. Men det høres da ikke gjennom hotellvegger? Bedriten, faktisk. Takk for den. Anonymkode: be2e2...44c Vær så god. Jeg vet ikke hvor tykke vegger ditt aktuelle hotell har. Jeg står for at jeg synes du er en bedriten person om du lar andre høre på. Anonymkode: 8bb58...187 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #10 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vær så god. Jeg vet ikke hvor tykke vegger ditt aktuelle hotell har. Jeg står for at jeg synes du er en bedriten person om du lar andre høre på. Anonymkode: 8bb58...187 Ikke ts. Men dette er det dummeste jeg har hørt 😂 alle kan da ha sex om de er med mannen sin på hotell! Er da ingen lov mot det! Jeg har selv vært på mange hoteller, har da aldri hørt gjennom veggen at andre har sex. Men selvfølgelig er det da par som og har det der! Anonymkode: f6a4e...302 11 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #11 Skrevet 15. mai 2023 Jeg bor 50-100 netter på hotell i året og har aldri hørt en eneste sexlyd. Anonymkode: dc00a...e68 9 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #12 Skrevet 15. mai 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ikke ts. Men dette er det dummeste jeg har hørt 😂 alle kan da ha sex om de er med mannen sin på hotell! Er da ingen lov mot det! Jeg har selv vært på mange hoteller, har da aldri hørt gjennom veggen at andre har sex. Men selvfølgelig er det da par som og har det der! Anonymkode: f6a4e...302 Legg merke til at jeg sier hun er bedriten om hun lar andre høre på. Om ingen hører noen ting, kjør på. Anonymkode: 8bb58...187
frøkna Skrevet 15. mai 2023 #13 Skrevet 15. mai 2023 Syns dette er et godt forslag! Do it hotellet bryr seg vel ikke om dere sjekker ut tidlig vil jeg tro.
Solstrålen. Skrevet 15. mai 2023 #14 Skrevet 15. mai 2023 Jeg dro på hotell en gang kun for å ha sex. Møtte en fyr og vi var begge tilreisende til byen å bodde hos foreldrene våre, dermed passet det ikke å være hos han eller meg. Vi sjekket inn på hotellet kl 24 på natta. Så det var vell ganske åpenbart hva vi skulle.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #15 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Legg merke til at jeg sier hun er bedriten om hun lar andre høre på. Om ingen hører noen ting, kjør på. Anonymkode: 8bb58...187 Nå har jeg vel gjentatt noen ganger at det virkelig ikke er å hyle høyest mulig som er målet her? Så hvorfor fortsette å kverne på akkurat det, og fortsette å kalle meg bedriten? Jeg har da aldri plaget noen med noe som helst. Man kan da vel slippe seg løs uten å fyre av hele brannalarmen. Men du satte en effektiv demper på sexlysten, det skal du ha! Anonymkode: be2e2...44c 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #16 Skrevet 15. mai 2023 Du blir flagget som prostituert og han som hore kunde om du bare er der noen timer, men det er jo ikke uvanlig at par booker seg en weekend på hotell mens besteforeldre eller barnevakt passer ungene. Men da velger du er lydisolert hotell, det står spesifikk i rominfo når rommet er lydisolert. Jævlig kjipt for naborommet å høre hele seansen om de selv er der for å slappe av og har spart opp penger lenge for å koble ut og dere ødelegger alt. Anonymkode: 498b5...2ac 1
droopy Skrevet 15. mai 2023 #17 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Er det mange som gjør det? Jeg svarte nettopp i en annen tråd, og det slo meg da at det er lenge siden jeg har hatt sex uten filter. Der jeg kan lage lyder og slå meg løs. Bruke leker og vibratorer som durer… Vi har huset fullt av barn som er våkne til alle tider, og kan aldri slå oss løs. Vi har ikke barnevakt tilgjengelig, men av og til ber vi de store barna passe de små et par timer. Jeg har litt lyst til å be de store passe de små, pakke sexleketøy i veska og sjekke inn på et helt enkelt hotell et par timer en dag. Få samboer med på en litt motvillig handletur, og heller overraske han med tretimers superpulings. Noen som har gjort det? Det er vel kreativt vel? Synes hotellene det er ok, eller blir jeg flagga som prostituert? Det koster jo like mye som en middag, så det må da være verdt det 🤷♀️ Anonymkode: be2e2...44c Har gjort det flere ganger, ingen vet jo at dere kun er der for sex? Hvis du ikke betaler mer for middag en t middels hotellrom så spiser dere ikke så bra😅 1
Fioljenta Skrevet 15. mai 2023 #18 Skrevet 15. mai 2023 Takk for ideen! Jeg synes det er en super ide. Kjør på! Og la aldri andre bestemme hva du skal synes eller bry deg om de dømmer deg for sin tolkning av deg. 🙂 3 1
Hundejente Skrevet 15. mai 2023 #19 Skrevet 15. mai 2023 god idé, blås i negative kommentarer, de har garantert aldri hatt sex på hotell og er bare misunnelige. Jeg var på hotell et par ganger med en elsker, vi var en hel natt, da, men allikevel. Kjempedeilig! Og ærlig talt, hvor mange folk henger på hotellrommet sånn midt på dagen uansett? Dere kommer ikke til å plage noen. 4 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #20 Skrevet 15. mai 2023 39 minutter siden, AnonymBruker said: Men du satte en effektiv demper på sexlysten, det skal du ha! Anonymkode: be2e2...44c Null stress! Anonymkode: 8bb58...187 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå