AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #1 Skrevet 15. mai 2023 Når det gjelder både kvinner og menn. Mener dere at alle i den samme aldersgruppen har like muligheter til å få et forhold? Anonymkode: 83c45...9b6
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #3 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Anonymkode: 4eb35...b3e Hvorfor/ hvorfor ikke? Anonymkode: 83c45...9b6
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #4 Skrevet 15. mai 2023 Nei, absolutt ikke! Jeg er i midten av 40-årene og blir stadig forsøkt sjekket opp av menn. Men det gjør ikke jevnaldrende kollegaer. Tenker det er mye mer komplekst enn alder, det handler om utseende, utstråling, klesstil, hår etc. Jeg jobber med noen damer som er like gamle som meg, men de ser veldig mye eldre ut…! Anonymkode: 22b7c...bfb 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #5 Skrevet 15. mai 2023 Nei selvfølgelig ikke. Man må være et godt partneremne først og fremst for å ha god sjanse for å komme i et forhold. Fysisk attraktivitet og personlighet som matcher hverandre er også viktig. Anonymkode: bd8c2...868 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #6 Skrevet 16. mai 2023 Det var dagens merkeligste spørsmål så langt, men så er ikke klokka mer enn 8 heller. Anonymkode: a35b6...795 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #7 Skrevet 16. mai 2023 Nei, folk som er attraktive om det gjelder utseendet eller karisma, vil alltid ha bedre muligheter uansett alder eller kjønn. Anonymkode: 4ecc2...7cf
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #8 Skrevet 20. mai 2023 Jeg er født og oppvokst i Norge, men foreldrene mine er fra midtøsten. Jeg blir konstant diskriminert i datinglivet. Med en gang menn finner ut hvilken etnisitetet jeg har, kommer spørsmålene: - Er foreldrene dine muslimer? - Er du muslim? - Spiser du svinekjøtt? Regner med at det er flere grupper i samfunnet som enten direkte eller udirekte blir diskriminert når det gjelder kjærligheten. Så svaret mitt er nei. Anonymkode: 1d3de...f91
Helene1982 Skrevet 20. mai 2023 #9 Skrevet 20. mai 2023 Jeg mener at målet ikke bør være å date så mange som mulig, men å date mennesker som man passer sammen med. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #10 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg er født og oppvokst i Norge, men foreldrene mine er fra midtøsten. Jeg blir konstant diskriminert i datinglivet. Med en gang menn finner ut hvilken etnisitetet jeg har, kommer spørsmålene: - Er foreldrene dine muslimer? - Er du muslim? - Spiser du svinekjøtt? Regner med at det er flere grupper i samfunnet som enten direkte eller udirekte blir diskriminert når det gjelder kjærligheten. Så svaret mitt er nei. Anonymkode: 1d3de...f91 Enig. Prøv å være fra Øst-Europa. Er du russisk? Liker du vodka? Liker du Putin? Også blikkene du får...Da skjønner du de tror du er løs bare fordi det var noen øst-europeiske horer for 30 år siden i Finnmark. Ja, da er alle slik. Jiiiiiz Anonymkode: 6826b...32f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå