Gå til innhold

Jeg har avtalt sextreff med yngre mann

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en pen, slank dame på 40+.
Har vært frivillig singel i maaange år, fokuset har vært på barna. Vi har de så få år, så har ikke orket. Men nå er de store og jeg har tatt grep. Skal møte en ti år yngre mann for sengekos😅 Grugleder meg!

Noen med liknende erfaring?

Anonymkode: 19069...2fc

• Liker 3
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Har vært frivillig singel i maaange år, fokuset har vært på barna. Vi har de så få år, så har ikke orket. Men nå er de store og jeg har tatt grep. Skal møte en ti år yngre mann for sengekos😅 Grugleder meg!

Kjør på!! Kos deg

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har en 12 år yngre ff. Bare å glede seg. 

Anonymkode: 664ae...cf1

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er samboer med en 10 år yngre mann. I starten datet vi jo bare og jeg trodde det bare handlet om sex. Men han var fast bestemt fra start at han ville det skulle bli oss☺️

Det er jo ikke særlig forskjell med sex med en på 30+og en på 40+. Hadde vært annerledes om han var 22-25.

Om dere har avtalt på forhånd at dette bare skal dreie seg om sengehygge, så kan det jo være litt andre og kanskje større forventninger inni bildet. Kanskje han ser for seg en dominant dame som tar styring, uten grenser? Yngre menn sier jo ofte de liker modne kvinner fordi de er trygge og gjerne litt ekstra erfarne i senga. Og kanskje stemmer det jevnt over, men ikke hos alle. 

Hos oss er han den dominante og jeg liker å underkaste meg selv om han er 10 år yngre enn meg. Vi er ellers ganske like og samkjørte når det kommer til eksperimentering og leker🙂

Anonymkode: 5e98c...07c

AnonymBruker
Skrevet

Menn hadde ikke engang ansett det som vesentlig aldersforskjell nok til å nevne om de hadde avtalt treff med noen som er ti år yngre enn dem i din alder. Hvorfor vektlegger du det?

Anonymkode: 2799b...b61

Skrevet

Så fint. Håper det blir bra.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det sier litt av kaliberet på denne damen på 40+ som følte behov for å informere helt ukjente mennesker at hun skal date en atskillig yngre mann.

Antar dette er det største som har skjedd deg i år siden du følte det behovet? 

Anonymkode: 27e5e...6e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Det sier litt av kaliberet på denne damen på 40+ som følte behov for å informere helt ukjente mennesker at hun skal date en atskillig yngre mann.

Hvorfor må du komme med slik surt oppgulp på et ærlig stilt spørsmål?! Finn heller på noe anna, når du har satt feil bein først ut av senga.

Anonymkode: f4fbc...bf5

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Menn hadde ikke engang ansett det som vesentlig aldersforskjell nok til å nevne om de hadde avtalt treff med noen som er ti år yngre enn dem i din alder. Hvorfor vektlegger du det?

Anonymkode: 2799b...b61

Sååå……..menn for deg er en uniform masse uten individuelle forskjeller og preferanser. OK.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor må du komme med slik surt oppgulp på et ærlig stilt spørsmål?!

Hva er egentlig spørsmålet da?

Anonymkode: 28845...fe1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ri ham til han ser stjerner:-)

Anonymkode: 76521...a40

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ri ham til han ser stjerner:-)

Anonymkode: 76521...a40

Det er sannelig det beste tipset jeg har sett på lenge, du har virkelig peiling✔️og jo da, det er slik vi gjør det for at vi skal treffes igjen, fordi både kvinner og menn blir rørt til tårer av å bli ridd opp til himmelriket😇

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har erfaring som en mann du skal treffe TS..

Erfaringsmessig.. og min beskrivelse av en dame som har ventet noen år, er noe av det beste opplevelsene jeg har hatt. Da fordi jeg liker å høre at hun virkelig savner sex, i samtalen før forspillet. Det er en ære å oppfylle hennes ønsker, og jeg vet at dette skal gå bra på forhånd. Det merkes på de første kyssene, at hun er litt ivrig, og da er det bare å la kyssene tale for seg selv. Stryke på hverandre, for å skape trygghet, tillit av å vise tålmodighet. Ei slik dame fortjener et langt forspill, inntil hun begynner å puste tyngre og svelge ofte, litt småfrustrert av å vente.. Jeg gjør det jo litt for å terge, men egentlig prøver jeg bare å få deg til platå2. Det er nok da sexen oppleves på sitt beste, ellers ville det bare føles som vanlig sex😉

Sexen er jeg minst bekymret av, skulle vi klebbe litt i starten. Kan vi jo bare å le litt, og fortsette igjen. Altså ikke le av henne, men å le i fellesskap. Humor er absolutt sexy og nødvendig, fordi det fjerner en del stivheter og stille stunder. Jeg har mistet sexlysten noen ganger, hvis det blir for seriøst.. sex skal være gøy og deilig. 🥰

Skrevet

10 år er jo ingenting. Ikke noe å lage en tråd om, akkurat.

Skrevet
On 5/16/2023 at 8:10 AM, AnonymBruker said:

Seksualitetsforumets formål: "Diskuter seksualitet, erfaringer, preferanser, råd og tips"

Hun snakker om en erfaring, et veiskille, veivalg og ser fremover. Kan også legge til at dette er kvinneguiden og en kvinne leser sannsynligvis ganske mye mer ut av hovedinnlegget enn du selv oppfatter.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor informere om utseende?Om du var 40,feit bleik og stygg så kunne du også ha møtt en 10 år yngere mann🙈🙈🙈

Anonymkode: c1cfd...541

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...