Gå til innhold

Hvor få tak i billige kondomer?

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Vet dette er et rart spørsmål, men må bruke kondomer i ca 1 år pga medisinering.. Kjipt sier gubben, og ikke minst dyrt :sjenert:

Noen tips på hvor man kan få tak kondomer billig? Gjerne sånn økonomi pakke mad mange :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ehm? økonomipakning?

Har du vært inne på kondomeriets sider? Der har de jo litt av hvert, men siden dere bruker prevensjon så går jeg ut i fra at dere ikke vil ha barn. Og når man ikke vil bli gravid så tror jeg de fleste betaler det det måtte koste for å ikke bli det:)

Men har aldri hørt om noen økonomipakning med kondomer, men så er jeg ikke så veldig kjent på det markedet heller:) Er det ingen andre typer prevensjon du kan bruke?

Du sa jo på grunn av medisinering, så da tenkte jeg at det er fordi mesteparten av prev går gjennom blodet eller kroppen på en eller annen måte.

Men det er jo noe som ikke gjør det også..

Lykke til:)

Skrevet

Om du studerer på UIO, kan du hvertfall få gratis kondomer på helsetjenesten der, mener jeg. Helsestasjoner har også gratis, men det er jo for ungdom...

Skrevet

få en hivpositiv venn ;) De får gratis kondomer :)

Min venninne sier det er bare å si fra ;)

Men sånn helt seriøst; er det ikke mulig å få dette dekket på en eller annen måte dersom dere ikke kan bruke noe annet da?

Helseutvalget for Homofile tror jeg også deler ut, og da er det jo mange grupper som får det gratis liksom...

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Vi vil ha barn, etter jeg er ferdig med denne medisinkuren (ca 1 år) Men kan ikke bruke p-piller sammmen med disse medisinene, derfor var valget mellom pesar og kondom.. og kondom vant for å si det sånn. Grunne til at jeg spør er at kondomer på kiwi og Rema koster flesk.. Og de vil jo bli fort brukt opp :sjarmor:

Kjenner ingen hiv-positive.. :sjenert:

Endret av becca
Skrevet

www.babyornot.no får man rimlige kondomer...

Skrevet

Becca: hvis du får reklame i posten, se etter de tjukke kupong-katalogene (de man blar gjennom og morer seg over alt rælet, før man bruker de som opptenning i peisen) der har de sånne økonomipakker. TROR Ellos har det også, men er ikke sikker. De har ihvertfall kondomer.

Skrevet

Jeg var innom Lidl i går og jeg så at de hadde ganske så billige kondomer :)

Skrevet

hvorfor får homofile menn gratis kondomer egentlig?

Skrevet

orion som har butikk i oslo og postordremulighet selger økonomipakker med kondomer, var ikke så himla dyrt for postordrebestilling ihvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...