Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Folk trenger ikke vise frem undertøyet sitt i full offentlighet heller.

Anonymkode: f0361...1d7

Fint lite du får gjort med det

Anonymkode: 4c4a2...774

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det en del tydeligvis ikke skjønner: Som nesten alltid, det er fint om man er tynn. 
Greia er at det er jo ikke alle som er tynne. Man har kvinner som er runde som tønner midt på med slappe rumper som henger og som har på seg tights som bare FREMHEVER at man er rund som en tønne midt på med slapp rumpe som henger.
Da er vel litt av vitsen borte eller? Man vil jo, forhåpentligvis, vise seg fra sin beste side og ikke fra tønnen med slapp ræv? 

Anonymkode: feb9b...8bc

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det en del tydeligvis ikke skjønner: Som nesten alltid, det er fint om man er tynn. 
Greia er at det er jo ikke alle som er tynne. Man har kvinner som er runde som tønner midt på med slappe rumper som henger og som har på seg tights som bare FREMHEVER at man er rund som en tønne midt på med slapp rumpe som henger.
Da er vel litt av vitsen borte eller? Man vil jo, forhåpentligvis, vise seg fra sin beste side og ikke fra tønnen med slapp ræv? 

Nei det har ikke noe å si. De aller fleste bruker tights fordi det er komfortabelt for seg selv og ikke for at fremmede skal dømme om rumpa er fin eller slapp eller kroppen er rund eller strek. De som har behov for å tenke så mye om andres kropper burde slutte med den uvanen og la folk få leve livet sitt uten din objektivisering av kvinner. Bare la oss være takk :)

Anonymkode: 418aa...d58

• Liker 6
  • Nyttig 3
Gjest Blinkie
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg mann 30år lurer på hva er greia med at jenter 20-35år går i tights til alle anledninger? Hjemme, på skole, på butikken

Anonymkode: d0bc5...695

Bruker kun tights til trening. Hadde aldri brukt det til hverdags :) Men hver sin smak :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg mann 30år lurer på hva er greia med at jenter 20-35år går i tights til alle anledninger? Hjemme, på skole, på butikken

Anonymkode: d0bc5...695

Lurer på det samme selv om jeg er i målgruppa di

AnonymBruker
Skrevet

Husker hysteriet med at folk skulle ha kompresjonstights når de kom. Dette er vel bare en forengelse av tullet.

Anonymkode: b558a...5eb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 38 og bruker tights fordi jeg ønsker å føle meg sexy og attraktiv. Ville ikke gjort det hvis jeg ikke så bra ut i det.

Bruker aldri vanlige truser under, så intet problem med truser som synes igjennom.

Anonymkode: d1bfd...e96

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ta på deg en tights så forstår du hva det egentlig handler om. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 57 år og litt overvektig,men slanke bein. Går mest i tights og har gjort det i mange år. Så behagelig🙂

Men jeg har alltid noe som dekker rompa da,selv om den ikke er så verst😅😊

Anonymkode: 360d5...2cd

AnonymBruker
Skrevet

Vås. Da hadde bestemødre og feite også gjort det. Det er for å vise seg fram og få oppmerksomhet. 

Anonymkode: c967c...b71

Jeg er bestemor og jeg løper rundt i tights, men ikke alle steder selvfølgelig.    
Er lett på foten og liker å holde meg i form.         
Så, joda, blir brukt av bestemødre og🏃‍♀️

Anonymkode: 1fb79...391

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vås. Da hadde bestemødre og feite også gjort det. Det er for å vise seg fram og få oppmerksomhet. 

Det finnes da mange overvektige i tights. Bestemødre går vel ikke med det for de skal gå så "velstelt/stivpyntet" med olabukse til alle anledninger. 

Du må ikke tro vi går med tights for å vise oss når det blir omtrent som å gå i joggebukse, vi har ikke orket å stelle oss den dagen og går gledelig med tights som er det mest behagelige plaggene en kvinne kan eie. 

Det er også mange som går med det til enhver anledning for de er alltid klare til å reise på toppturer når ungene er i bhg, eller etter de har vært innom butikken osv. Her jeg bor går alle på toppturer. 

Anonymkode: 0f362...212

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken type tights er det du snakker om her? Det er jo stor forskjell på en sånn en

Og en sånn en:

image.jpeg.6728e99dede1912e36668b8415f23c69.jpeg
image.jpeg.a4d27eb30cae0cbc8c4b02c6a0ea9623.jpeg

Jeg går selv med myke hverdagstightser som ikke strammer i livet. Fordi det er mye mer behagelig enn feks jeans og nesten like behag,eig som joggebukse/pysj☺️ Har ihvertfall ingenting med oppmerksomhet å gjøre.

image.jpeg

image.jpeg

Anonymkode: 7d947...ebc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det finnes da mange overvektige i tights. Bestemødre går vel ikke med det for de skal gå så "velstelt/stivpyntet" med olabukse til alle anledninger. 

Du må ikke tro vi går med tights for å vise oss når det blir omtrent som å gå i joggebukse, vi har ikke orket å stelle oss den dagen og går gledelig med tights som er det mest behagelige plaggene en kvinne kan eie. 

Det er også mange som går med det til enhver anledning for de er alltid klare til å reise på toppturer når ungene er i bhg, eller etter de har vært innom butikken osv. Her jeg bor går alle på toppturer. 

Garantert ikke alle.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvilken type tights er det du snakker om her? Det er jo stor forskjell på en sånn en

Og en sånn en:

image.jpeg.6728e99dede1912e36668b8415f23c69.jpeg
image.jpeg.a4d27eb30cae0cbc8c4b02c6a0ea9623.jpeg

Jeg går selv med myke hverdagstightser som ikke strammer i livet. Fordi det er mye mer behagelig enn feks jeans og nesten like behag,eig som joggebukse/pysj☺️ Har ihvertfall ingenting med oppmerksomhet å gjøre.

image.jpeg

image.jpeg

Anonymkode: 7d947...ebc

Det er ikke så forskjell på de tightsene, bare på fotoredigeringen av den gedigne rumpa i fokus 

Anonymkode: 418aa...d58

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Er ikke tights med tunika det mest brukte antrekket på litt fyldige damer i overgangsalder?

Anonymkode: b57ee...272

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Olabukse ser mer velstelt ut en tights

Anonymkode: f5f91...ec3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bedre med kjoler på damene.

Anonymkode: 6d579...5c7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg drar ofte steder før og etter trening.

Så da ser du meg i tights på matbutikken, kjøpesenter, Plantasjen.

Du ser meg også lufte hundene i ett av mine mange tighst-plagg.

Anonymkode: e4197...bc7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg drar ofte steder før og etter trening.

Så da ser du meg i tights på matbutikken, kjøpesenter, Plantasjen.

Du ser meg også lufte hundene i ett av mine mange tighst-plagg.

Vi ser deg vel ikke når du er syk, da.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi ser deg vel ikke når du er syk, da.

Trener,handler og lufter hunder når jeg er syk og ;)

Liker aldersinndelingen i hovedinnlegget da.

Som om menn klarer se alder på damer 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...