Iso1 Skrevet i går, 11:12 #61 Skrevet i går, 11:12 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Veldig mange feite som gjør det. Hvem prøver de å lure🤷♀️ Kom deg til h på treningsenteret din feite gris. Anonymkode: 8515f...04c For det der tror du hjelper folk til å trene? Da tar du grundig feil! Mobbing er ikke motivasjon! 2 1
AnonymBruker Skrevet i går, 11:14 #62 Skrevet i går, 11:14 AnonymBruker skrev (På 15.5.2023 den 23.21): Fint lite du får gjort med det Anonymkode: 4c4a2...774 Heldigvis. Anonymkode: d8231...a5a
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #63 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (På 15.5.2023 den 22.44): Ofte viser trusa gjennom også. Synes det er lite passende antrekk å vise seg offentlig i. Går til nød på et treningssenter. Anonymkode: f0361...1d7 Anonymkode: f779a...692 1
Thyra Skrevet 14 timer siden #64 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (På 15.5.2023 den 22.40): Vås. Da hadde bestemødre og feite også gjort det. Det er for å vise seg fram og få oppmerksomhet. Anonymkode: c967c...b71 Er da mange "bestemødre og feite" som går i tights... 2
Thyra Skrevet 13 timer siden #65 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (På 16.5.2023 den 11.28): Det er ikke så forskjell på de tightsene, bare på fotoredigeringen av den gedigne rumpa i fokus Anonymkode: 418aa...d58 Eh, jo. Den ene tightsen har strikk som går inn i rumpesprekken for å fremheve rumpa. 1
Thyra Skrevet 13 timer siden #66 Skrevet 13 timer siden katties skrev (På 19.3.2026 den 11.48): For meg er det absolutt mest komfortabelt å gå i tights. Går alltid i det hjemme. Mindre glad i bukser kom er løsr, eller jeans. Det er heller det at gamle og velsig overvektige IKKE går i tights fordi det kanskje ser såpass dårlig ut at de må ofte komforten for noe som heller ser bedre ut. Ellers kan eldre ha problemer med å få på seg tights også. Og kanskje finnes det ikke i de største størrelsene. Problemer med å få på tights? Er vel lettere å få på tights enn vanlig bukse? Former seg etter kroppen gjør de også, i motsetning til stive bukser, så slipper å lete etter riktig modell. 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #67 Skrevet 13 timer siden Tights er som å gå med strømpebukse, og jeg hater trange strømpebukser . Dessuten går jeg ikke i strømpebukse uten å ha kjole over. Hvorfor ikke gå i joggebukse i stedet? Det er jo behagelig. Anonymkode: fb1f1...e92 1
katties Skrevet 1 time siden #68 Skrevet 1 time siden Thyra skrev (11 timer siden): Problemer med å få på tights? Er vel lettere å få på tights enn vanlig bukse? Former seg etter kroppen gjør de også, i motsetning til stive bukser, så slipper å lete etter riktig modell. Ikke de vanlige buksene jeg bruker i alle fall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå