Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.5.2023 den 22.35):

Jeg mann 30år lurer på hva er greia med at jenter 20-35år går i tights til alle anledninger? Hjemme, på skole, på butikken

Anonymkode: d0bc5...695

Fordi det er lettere å komme seg på trening når man allerede har tøyet på seg.

Anonymkode: 7ba4c...57e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.5.2023 den 22.40):

Vås. Da hadde bestemødre og feite også gjort det. Det er for å vise seg fram og få oppmerksomhet. 

Anonymkode: c967c...b71

Jeg er feit og bruker tights! Fordi det er behagelig og jeg unngår lårgniss. Ikke for å vise meg for noen. Jeg kler meg for min egen del og i det som er konfertabelt. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
  • 2 år senere...
Skrevet
pusen99 skrev (På 15.5.2023 den 23.19):

Går ofte i tights, i butikker, når jeg skal pynte meg litt med en fin topp, og hjemme. Elsker å bruke de til flere anledninger. Kjæresten elsker å se mæ i det og. 

Så bra tenker jeg. Digger og se damer i tights. Sikkert god og gå i og flott og se på. 

Det må vel være lov og se på flotte damer...?

Skrevet

Jeg går ikke i tights så er usikker, er ikke så veldig fint, men det er kanskje ikke det som er poenget heller, men at det er behagelig å gå med kanskje. 

AnonymBruker
Skrevet

Tights er ikke i mote lengre

Anonymkode: 4d408...fc4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tights er behagelig, særlig med en oversized genser til. 

Anonymkode: 7a367...e88

AnonymBruker
Skrevet

Trendy?

Komfortabelt er det ikke, hvis man velger bukse utelukkende for komfort velger man vide bukser.

Men spiller det noen rolle hva slags bukser andre går i da? Trekk til deg øynene hvis det plager deg. 

Anonymkode: ed2a7...161

Skrevet

Vås. Da hadde bestemødre og feite også gjort det. Det er for å vise seg fram og få oppmerksomhet. 

For meg er det absolutt mest komfortabelt å gå i tights. Går alltid i det hjemme. Mindre glad i bukser kom er løsr, eller jeans. Det er heller det at gamle og velsig overvektige IKKE går i tights fordi det kanskje ser såpass dårlig ut at de må ofte komforten for noe som heller ser bedre ut. Ellers kan eldre ha problemer med å få på seg tights også. Og kanskje finnes det ikke i de største størrelsene.

AnonymBruker
Skrevet

Er mann og elsker tights på damer. Masse flotte rumper å se på

Anonymkode: d4637...56d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Trendy?

Komfortabelt er det ikke, hvis man velger bukse utelukkende for komfort velger man vide bukser.

Men spiller det noen rolle hva slags bukser andre går i da? Trekk til deg øynene hvis det plager deg. 

Anonymkode: ed2a7...161

Jeg synes det er en skikkelig uting at noen "bestemmer" hva andre synes er komfortabelt... Nei, ikke alle synes vide bukser er mer komfortable enn tights, selv om du gjør det. 

Anonymkode: 2f51d...992

AnonymBruker
Skrevet

Jepp

Det samme med de som går i Skogstad turklær på jobb (kontoret). Du er liksom ikke på fjellet, men vil vise at du er så jævlig sporty. Ikke si at anorakk og turbukse med 17 lommer er så innmari komfortabelt.

Tights er sikkert deilig å gå med også, men trenger ikke å bruke det i alle andre anledninger enn når du trener vel ?

Jeg kunne tenke meg å gå i joggebukse og hoodie på kontoret, men det er vel litt på kanten...

Anonymkode: 4199d...bfa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...